Off-Road park meeting 15 maart
Moderator: ghulst
-
prima initiatief. Als het hele terrein ( lees: koeltoren) toegankelijk is wil daar graag een keertje rijden. Mooie gelegenheid om deze van mijn lijstje te schrappen
Och, als je het gas er op houdt over het IJsselmeer, dan valt dat wel mee toch? 

Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Je staat er bij.
Wordt een mooi gevulde en gevarieerde lijst deelnemers zo!
Dat kan zeker!
Ik zet je er bij.
Ik zet je er bij.
Ik zet je er bij!
GOED en SLECHT nieuws vandaag.
Het goede nieuws is dat @Arne van ''Motor van de Toekomst'' met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aanwezig zal zijn met demo motoren, waaronder de Arctic Leopard EXE880.
Het slechte nieuws is dat de koeltoren en zandvlakte nog hoogstwaarschijnlijk gesloten zullen zijn.
Het terrein is groot genoeg om je kunnen vermaken, maar er mist dus wel een deel. Hierdoor is het iets goedkoper geworden.
Het goede nieuws is dat @Arne van ''Motor van de Toekomst'' met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aanwezig zal zijn met demo motoren, waaronder de Arctic Leopard EXE880.
Het slechte nieuws is dat de koeltoren en zandvlakte nog hoogstwaarschijnlijk gesloten zullen zijn.
Het terrein is groot genoeg om je kunnen vermaken, maar er mist dus wel een deel. Hierdoor is het iets goedkoper geworden.
Ik ben er graag bij! En kom dan samen met Michel3vb. Motor: KTM 950 Adventure
Adventure, enduro... love it all!
Welkom, ik zet je er bij!
Tsja wat is uitdagend? Uiteindelijk is het zandrijden ook maar zand. Het hele terrein is vooral ingericht als 4x4 en quad, met het bos niet geschikt voor de grotere 4x4's, dus meer quads, jeeps en motoren.
Aan de overkant (had ik niet op film) zit ook zand met wat klimmen, net als in het bos. Op de Adventure motor met 50/50 banden kun je daar prima aan het zweten komen.
Verplaatsen naar een datum onbekend (wanneer het wel open gaat kunnen/willen ze van tevoren niet zeggen). Dus dan kan het zomaar zijn dat het alweer na de zomer wordt en dan is er ook wel weer een reden om het niet te doen.
Zolang er voldoende mensen gaan gaat het gewoon door. Op een later moment kan er altijd weer wat georganiseerd worden.
Aan de overkant (had ik niet op film) zit ook zand met wat klimmen, net als in het bos. Op de Adventure motor met 50/50 banden kun je daar prima aan het zweten komen.
Verplaatsen naar een datum onbekend (wanneer het wel open gaat kunnen/willen ze van tevoren niet zeggen). Dus dan kan het zomaar zijn dat het alweer na de zomer wordt en dan is er ook wel weer een reden om het niet te doen.
Zolang er voldoende mensen gaan gaat het gewoon door. Op een later moment kan er altijd weer wat georganiseerd worden.
Misschien sowieso een leuke uitdaging om nog een dag te organiseren in oktober en dan op een andere locatie en misschien door iemand anders? 

Vanaf half september heb ik sowieso elk weekend een OTR of wedstrijd tot ergens in November.
Dus tegen die tijd ben ik er niet bij betrokken
Dus tegen die tijd ben ik er niet bij betrokken

Zo, dat wordt een drukke tijd dan. Maar goed, daarom is het ook zo goed dat jij deze doet. Misschien dat er nog een tweede kan komen, maar dat zien we dan wel. Eerst naar Meppen. 

Koeltoren/zandvlakte is helaas dicht al zijn er nog 2 zandgebieden die ik niet op video had. Waarvan 1 met klimmen en 1 met whoops.
Het gaat nu sowieso door, dus iedereen wees welkom.
Het gaat nu sowieso door, dus iedereen wees welkom.
Vanaf 09:00 is het park open. Wij zullen wel wat eerder aanwezig zijn op de grote parkeerplaats voor het terrein.