Gevraagd: Brede oprijplaat opvouwbaar

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Erwin P

Onze vorige bus had een laadklep zo breed als de bus, dat is natuurlijk grote luxe. De huidige helaas niet meer, dus moet het weer ouderwets met de rijplaat.

Nu moet veelal 1 van de motoren er achteruit in, dat is voor mij redelijk te doen op de smalle oprijplaat, maar voor Madame eigenlijk net niet, zeker niet als de bus zometeen weer vol staat met kasten enz.

Daarom zijn we nu op zoek naar een brede rijplaat waarop je eigenlijk naast de Crossmotor kan lopen. Het liefst een redelijk opvouwbare en lichte.

Heb je wat liggen of heb je hele goede ervaringen met een bepaald model dan hoor ik het graag!
rroel

Is het een idee om een tweede "smalle" oprijplaat er naast te leggen en alleen te gebruiken om overheen te lopen? Kippenplankje (no pun intended), zeg maar.
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Ik zat eigenlijk hetzelfde te denken als rroel’s suggestie. Wat als je gewoon twee smalle oprijplaten naast elkaar gebruikt? Dat is misschien ook wel makkelijker inpakken in de bus. Je zou alleen moeten kijken of je ze op een of andere manier makkelijk aan elkaar vast kunt zetten. Iets dat je met een kwartslag in een gat vastzet en weer snel los kunt maken of zo. Dan liggen ze wel stil naast elkaar.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Erwin P

Opzich een aardig idee als het voor af en toe is. Maar wij gebruiken het vaak 2x in de week dus willen het uit 1 geheel voor het gemak.
Plaats reactie