Noppenforum meeting 2004

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Het klinkt allemaal erg mooi maar wat moet ik me voorstellen bij dat terrein Erik V? Heb je er geen foto's van ofzo (zodat we een idee hebben wat ons tewachten staat :wink: )
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Rudy, de groeve kun je bekijken in een oud nummer van 2x2 NOPPENNIEUWS : nr 41 Pijlenritje in Riemst. Ook hier bij het noppenforum staan er enkele foto's. Kijk maar bij evenementen/trips op blz. 3 : Foto's hillclimb Riemst. In de groeve is het vrij simpel om een crossbaan te improvizeren. En je kunt er een echte enduro-special rijden. De hillclimbs liggen er nu wel heel anders bij dan op de foto's. Toen was het een echte "autostrade", nu heeft het meer weg van een klimmuur. :twisted:
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

STTEVE schreef:De Noord Zuid route eindigt toch in die buurt??? Kund de crossers crossen, de enduro's in de buurt rijden, de AllRoad mannen hebben ook hun ding, gezamenlijk warme maaltijd, sterke verhalen etc etc
Die eindigt daar idd., maar is ook het zwakste stukje van de route.
Goed beschouwd hebben we niets ten zuiden van (st.Joost-Maaseik) :(
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

als ik het goed begrijp erik is de rit van riemst dus ter ziele :cry:
Mocht het zo zijn dat jullie toch iets organiseren dan zijn wij met zeker 5 man altijd van de party
Wat we bij jullie meegemaakt hebben is werkelijk uniek , dus als het mogelijk is GRAAG :twisted:
Kaitey
Berichten: 22
Lid geworden op: vr nov 29, 2002 10:07
Locatie: Almeria

Nog iets, de noord-zuid route eindigt er dan wel maar daar ligt dan ook gelijk de pijn.....de meesten zullen er dus zondag pas aan het eind van de dag zijn en een aardig eindje achter de kiezen hebben.....kan een korte noppenforum meeting worden :?

Kait
WR400F
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

welke datum wordt dat dan?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

@ henk-v
De rit in augustus is onze "grote" rondrit (+600 deelnemers). De aanvragen zijn ingediend, maar we hebben nog geen antwoord. Dus afgevoerd is de rit nog niet ! Maar ook houden we ieder jaar een "beperkte" rit (max 40 pers). Die werd eigenlijk afgevoerd, maar nu bij die noppenforumdag had ik zo het idee : "Waarom niet ?" Het voordeel van het kleinere aantal deelnemers is dat je de kleinste en extreemste paadjes nu wel kan inlassen. Geloof me :"you've ain't seen nothing yet !!"
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Erik, om nog eens bij jullie te rijden zal ik zelfs " zondigen" tijdens het wegseizoen!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Ja, Hans, dan moet je wel wat voorzichtiger zijn met je knie dan de vorige keer, anders is het idd. "weg"seizoen. :wink: :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Erik V schreef:Ja, Hans, dan moet je wel wat voorzichtiger zijn met je knie dan de vorige keer, anders is het idd. "weg"seizoen. :wink: :lol:
Hij ( Pruus) heeft er vandaag weer een goede training op zitten dus dat gaat wel goed komen daar in Riemst.

Laat maar horen Eric wanneer het jullie het beste uitkomt en dan zullen wij (de taludrijders) er ook bij zijn.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

Nou, als ik weer een redelijk betrouwbare motor heb, en vervoer heb, heb ik ook wel zin om te komen.

Maar ook ik zal dan alleen als crosser kunnen rijden, maar die groeve lijkt me wel wat. Soortje van freeride gebied net zoals al die amerikanen altijd hebben in die films :)
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

dan wel in het begin van aug. nu mijn plannig nog niet helemaal vaststaat aub :wink:
doe wat je niet laten kunt
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

In juli en augustus kan het niet (voorbereiden grote rondrit + vakantieplannen). Ik zou zeggen ergens vanaf half mei tot einde juni. En einde juni is er de transardennaise, dus dat weekend gaat het ook niet.
Verder moet er ook rekening gehouden worden met de belgische endurokalender, want een 7-tal leden van onze club rijden die nationals. De beschikbare datums zijn dus niet zo talrijk. :roll: Ik heb onze kalender eens bestudeerd en kan enkele datums voorstellen : 9 mei / 6 juni / 13 juni , en dan houdt het zo'n beetje op :!:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

9 mei dan maar. Iedereen mee eens?
Mooi!
En dan wordt het een eendagsevenement met overnachting?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik vind 9 mei een bijzonder slecht idee :cry: , we gaan vanaf 29 april tot 9 mei op vakantie (naar kos met pappie en mammie :lol: ) en hebben de dag erna meteen 55 jarige bruiloft van mijn opa en oma.... ik kan dan iig niet :oops:

PS:
dat terrein is gewoon een of andere afgraving waar je als motorrijder kan rijden of hoe zit dat?

Ps2: voor mensen die dat artikel uit de noppennieuws willen zien kan ik hem wel ff scannen :lol:
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

sorry rudy maar 9 mei lijkt mij een goed plan 30 mei kunnen we weer in dour rijden en voor die tijd is er niet veel
dus GRAAG :twisted:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

het is dat ik hier geen mod ben maar anders had ik je bericht veranderd :twisted: :wink:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Zeg maar wat ik voor je kan doen Rudy :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

maakt me niet zoveel uit huskie zolang je maar zorg dat we niet op 9 mei gaan :wink:

Afbeelding

Afbeelding
dit is dat verhaal uit noppennieuws nr 41 :lol:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

:lol: Schitterend Rudy, je hebt gelijk ik zal m'n best doen.
Maar waarom doen we er niet gewoon twee evenementen van maken.
Echt waar, als het mogelijk is, kom ik beidde keren.
De hoogte verschillen zijn op deze plaatjes nog niet eens waar te nemen.
Ze zijn echt hardstikke gek daar in Riemst. Les een die je daar te horen krijgt is: leg je motor op tijd neer, als je het denkt niet te halen!
Doe je het niet, kun je in het ergste geval je motor in een kartonnen doos mee naar huis nemen :lol: Een soort bouwpakketje van lego.
Ik heb begrepen dat de plaatselijke motorzaak, een grote voorraad aan plastic heeft liggen. :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Guillaume
Berichten: 227
Lid geworden op: zo mar 02, 2003 23:02
Locatie: Dronten

Zo! Dat ziet er mooi uit, daar kan je wel leuk spelen denk ik! :)
JWJanssen
Berichten: 210
Lid geworden op: ma nov 24, 2003 12:18

Dat ziet er levensgevaarlijk uit. Dus wanneer kan ik.......?
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

dit probleem lossen we op rudy 29 8 is de grote rondrit in riemst
Hou die datum vrij dan mag je met ons mee ernaar toe :P
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

henk-v schreef:dit probleem lossen we op rudy 29 8 is de grote rondrit in riemst
Hou die datum vrij dan mag je met ons mee ernaar toe :P
probleem is alleen dat ik geen enduro heb , of hoorde ik iemand die zijn motor beschikbaar stelde :twisted: :wink:
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

goed begrepen rudy kijk op poweredbyrotax
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=122740
bovendien kun je ook nog meerijden want voor je vader is het denk ik iets te ver
Dus nu niet meer stoken over 9 mei aub
Gesloten