Zijn er nog mensen van hier die hier ook naar toe gaan?
Ik heb me samen met een maatje ingeschreven voor motoren boven de 600cc, onder 600cc is al vol zag ik.
Ik ga ernaartoe met mijn KTM 990 Adventure en mijn maatje met 1190 Adventure R.
Wellicht tot dan.
Actionplanet motordag 8 december 2024
Moderator: ghulst
Moet er eigenlijk nog steeds een keer heen, maar het is zo'n eind weg.
Ha Roel, dat is toevallig. Ik heb er daar ook een keer een paar rondjes gereden met een PR7 op een AJP testdag. Dat is denk 5 jaar geleden alweer, was toen aan het twijfelen of ik een enduro moest kopen naast mijn 990 of dat ik die moest vervangen door een 690/701 (of PR7).
Wellicht was het dezelfde testdag
Ik ben daarna voor een enduro erbij gegaan. Geen spijt van gehad, alhoewel ik de eerste rijdag al bij de spoedhulp van het AMC zat
Maar ja, hier in het westen zijn de mogelijkheden wel zeer beperkt. Actionplanet is dan lekker laagdrempelig in de buurt, denk dat ik er elk jaar wel een keertje rij.
Hier in voorjaar 2019, zou maar zo die testdag kunnen zijn geweest.
Sent from my Pixel 9 Pro using Tapatalk
Wellicht was het dezelfde testdag
Ik ben daarna voor een enduro erbij gegaan. Geen spijt van gehad, alhoewel ik de eerste rijdag al bij de spoedhulp van het AMC zat
Maar ja, hier in het westen zijn de mogelijkheden wel zeer beperkt. Actionplanet is dan lekker laagdrempelig in de buurt, denk dat ik er elk jaar wel een keertje rij.
Hier in voorjaar 2019, zou maar zo die testdag kunnen zijn geweest.
Lekker kunnen spelen vorig weekend op actionplanet.
Was wel erg veel blubber. Genieten met een enduro, maar met een 990 toch wel pittig.
Begreep dat de helft van de aanmeldingen niet op was komen dagen en dat ik dus prima met de 450 had kunnen komen.
Maar dit was ook zeker de moeite waard.
Twee keer echt vastgereden en op zijn kant uit een spoor moeten trekken om weer verder te komen.
Dit weekend maar even afspuiten.
Was wel erg veel blubber. Genieten met een enduro, maar met een 990 toch wel pittig.
Begreep dat de helft van de aanmeldingen niet op was komen dagen en dat ik dus prima met de 450 had kunnen komen.
Maar dit was ook zeker de moeite waard.
Twee keer echt vastgereden en op zijn kant uit een spoor moeten trekken om weer verder te komen.
Dit weekend maar even afspuiten.
De 990 ziet er uit alsof je een mooie dag gehad hebt.
Is het altijd nog dezelfde baan? Is er voldoende uitdaging? Met een zware motor zal er wel voldoende uitdaging zijn.
Erwin heeft het over Offroad park Meppen, maar zijn er nog meer parken in NL , net over de grens in DE of BE?
België heeft Bilstain.
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
Is het altijd nog dezelfde baan? Is er voldoende uitdaging? Met een zware motor zal er wel voldoende uitdaging zijn.
Erwin heeft het over Offroad park Meppen, maar zijn er nog meer parken in NL , net over de grens in DE of BE?
België heeft Bilstain.
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
Nee er is nagenoeg niks.
Actionplanet ben ik nog nooit geweest, is voor mij aan de andere kant van het land. Verder alleen Meppen en Bilstain.
In NL gelukkig wel heel veel crossbanen. ACE crossbaan meetings voor All-road motoren is zeker iets om in de gaten te houden!
Actionplanet ben ik nog nooit geweest, is voor mij aan de andere kant van het land. Verder alleen Meppen en Bilstain.
In NL gelukkig wel heel veel crossbanen. ACE crossbaan meetings voor All-road motoren is zeker iets om in de gaten te houden!
Baan wordt wel steeds opnieuw uitgezet (afzetlint verplaatst), maar voor 95% hetzelfde met hier en daar een ander doorsteekje.
Het is natuurlijk maar een heel kort baantje (volledige ronde ongeveer 2,25km), heel technisch en eigenlijk nergens een stukje waar je een beetje vaart kan maken.
De uitdaging is volledig afhankelijk van het weer dat het in de dagen (weken) ervoor geweest is. Dikke kleigrond, dus water loopt bijna niet weg.
Het was nu echt één grote modderbende en ik heb me wel vermaakt, maar ik had me nog beter vermaakt met mijn 450
Och, nu heb je veel meer schoon te maken dan bij de 450.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project