Big gezien in Eldoret in Kenya
Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dat is nog eens een lekker rondje rijden.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Haha dat valt wel mee. De eigenaar kon ik niet vinden en heb ik dus niet gesproken. Er zat wel een lokale Kenyaanse kentekenplaat op, dus ooit zal hij geïmporteerd zijn.
Zelf was ik daar met de vliegmachine Het was mijn eerste keer in Kenya om mijn schoonfamilie te ontmoeten. Voor de toekomst lijkt het me wel heel gaaf om daar eens op een motor rond te rijden
Lokaal gebouwde motor, ontworpen en geïnitieerd door een Nederlander:
Kibo Motorcycles Kenya
Zelf was ik daar met de vliegmachine Het was mijn eerste keer in Kenya om mijn schoonfamilie te ontmoeten. Voor de toekomst lijkt het me wel heel gaaf om daar eens op een motor rond te rijden
Lokaal gebouwde motor, ontworpen en geïnitieerd door een Nederlander:
Kibo Motorcycles Kenya
Grappig ding. Ziet er wel lekker uit als werkmachine en dat heb je daar waarschijnlijk vooral nodig.
Er was een lid (ik dacht jij) die die motoren toch ging rondtouren door dat land?
Bedoel je mij of @ghulst ? Ik in elk geval niet, ik was voor het eerst in Kenya. Maar dat zal best vaker gaan gebeuren.
De Kibo ziet er leuk uit, maar als ik zie wat de lokale mensen met een Hondaatje 150cc kunnen dan is een dure adventure motor niet perse nodig
Ik bedoelde jou inderdaad, maar dan heb ik dat mis.
Maar inderdaad, in Nepal ook hele families op 1 scooter gezien die vervolgens routes namen waar de meeste ADV rijders zich nog eens voor achter de oren krabben...
Maar inderdaad, in Nepal ook hele families op 1 scooter gezien die vervolgens routes namen waar de meeste ADV rijders zich nog eens voor achter de oren krabben...
In Libanon ook gewoon een man met gegrilde kippen op de achterkant van een 150cc motor. Het spit draaide terwijl hij over de snelweg reed. Toch maar niets bij gekocht. Was ook lastig met wisselgeld tegen 80km/u.
Begin een post "schoonfamilie" en dan kan je daar de foto's delen. Ik ben bang dat er hier veel zijn die niet veel schoonpa's en svhoonma's meer hebben dus het zal een korte eenzame post worden.
Verstuurd vanaf mijn SM-A125F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-A125F met Tapatalk
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Van harte gefeliciteerd maat!
Leuk voor je (tenminste, dat denk ik).
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ik weet niet of mijn schoonfamilie er blij mee is als ik zomaar foto's van hen ga delen. Ik zal eens kijken of ik een bescheiden plaatje kan vinden die niet teveel weg geeft.
Hahaha ja wees gerust, ik vind het heel leuk!
Oké, toch een plaatje van de vakantie met mensen er op. In dit geval geen schoonfamilie, maar vrienden van de broer van mijn vriendin. En ik, maar dat valt denk ik wel op
op ieder potje past een dekseltje, fijn voor je man.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
In uniform ook nog. Ziet er uit als een gezellige boel.