Animocheck: Off-Road park meeting

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Erwin P

Mij leek het leuk om begin volgend jaar eens een meeting te organiseren.

Normaal houdt dit vaak een tour of een rit in. Voor mij heeft dit echter een paar beperkende factoren.
Je zit een beetje aan maximale groepsgroottes vast en je bent continue onderweg. Hierdoor is er minder interactie en ''geknooi''.

Mij lijkt het dan erg leuk om een meeting te organiseren op een off-road terrein zonder routes waar we rond kunnen spelen, tips & trics kunnen uitwisselen en mogelijk wat motoren proberen. Het terrein is goed toegankelijk voor All-Road/Adventure motoren op 50/50 banden. Hoe beter je skills en hoe capabeler de motor hoe meer je kunt doen. Tenzij je een doorgewinterde enduro rijder bent is er voldoende te doen om moe thuis te komen.

Dit zou dan plaatsvinden in regio Emmen en entree tot het terrein voor de hele dag zit in de €70 a €80 regionen incl warm eten tussen de middag. Een beetje afhankelijk van het weer zit ik te denken aan maart/april en met minimaal een man of 8 tot 20.

Zijn er hier leden die daar voor in zijn?

Voor leden zonder geschikte motor kan ik beperkt huurmotoren regelen.
Leo d H

Leuk initiatief. Kun je wat concreter zijn qua locatie (als ik moet gokken: Meppen) want het is nogal een eind rijden voor me.
Erwin P

Dat is inderdaad Meppen.

Het zal voor veel een eind rijden zijn, voor mij ook een dik uur.
Als locatie voor een meeting wel ideaal gezien je rondom een centraal punt veel kunt doen met elkaar, dat maakt het net wat interessanter dan een rit.
Het is ook wat toegankelijker dan een cross meeting gezien de makkelijkste stukken goed te doen zijn voor een beginner op een GS.
Grandia

Ik heb daar wel zin in. Belangrijk onderdeel van een rit is toch de gezelligheid eromheen.
Jan F.

Klinkt goed, zal dit draadje verder volgen.
XToon

Wat leuk ! Hopelijk een flink aantal deelnemers 🤟
Noppy

Cool!

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 met Tapatalk

:toost:
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Ik vind het een leuk idee. Wil je/kunnen we er een officiële Noppenforum meeting van maken?
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Erwin P

Dat is dan zeker het idee!

Ik ga eens nadenken over een datum!
Plaats reactie