Suggestie op een ding wat mij 'stoort' bij het openen van het forum: bij het laden van de site staar je 2 seconden naar een 'suf' plaatje en "Hier komt het noppenforum......".
Onnodig, vertragend en ietsje irritant als je het mij vraagt. Mag het weg?
start / openingsplaatje bij laden site
Moderator: ghulst
Dat heeft te maken met de erfenis van het oude Noppenforum. Dat was deel van een groep die allerlei forums aanboden voor mensen die forums wilden draaien. Nu zit er een automatsche forward op die je doorstuurt als je inderdaad gewoon Noppenforum.nl intikt, omdat ik hem op board.noppenforum.nl heb moeten zetten. Als je die intikt, dan heb je dat in ieder geval niet. Ik wil het nog wel een keer verplaatsen, maar dat heeft wel wat voeten in de aarde en die tijd heb ik er nog niet voor gemaakt.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Ik heb even wat gesleuteld en het zou nu een stuk sneller/makkelijker moeten zijn. Je zou het plaatje nu niet meer moeten zien.
- GezwindeSpoed
Ja fijn, onzinnige plaatje en vertraging is weg
KTM950SE; KTM300EXC; HondaNC750x
- GezwindeSpoed
Plaatje is weer terug!?
Hier niet, maar het zou misschien aan de cache van jouw computer kunnen liggen. Als ik hem hier test (anoniem en van een ander IP adres), dan zie ik hem niet.
- GezwindeSpoed
Klopt helemaal
Gelukkig! Dat scheelt mij uitzoekwerk.
Interessant probleem. Ik zie ook wel alles in Tapatalk. De uitdaging is wel, dat Tapatalk zich niet aan de beveiligingseisen van phpBB wil houden. Plat gezegd, walsen ze eigenlijk over alle gebruikersrechten etc. heen. Dat geeft wel eens wat problemen. Helaas is daar weinig aan te doen. Het is ook de reden waarom de meeste phpBB forums geen Tapatalk meer aanbieden. De mobiele interface werkt namelijk ook prima. Maar ik probeer Tapatalk zo goed mogelijk te ondersteunen, voor zover Tapatalk dat zelf ook toelaat.
De mobiele versie werkt prima. 1 ''bug'' trouwens. Bij mij is het reactie scherm net breder dan mijn eigen scherm dus zie niet wat ik typ aan de rechterkant. Als ik naar ''volledige bewerker & voorbeeld'' ga valt hij wel keurig binnen beeld.
Je bedoelt het veld van de "Snelle reactie" onderaan elk draadje?
Dan zet ik die even op het lijstje van dingen om naar te kijken.
Goed om te horen!