We zijn weer terug. Sinds 2007 zag ik. Toen zoekende en op ARM terecht gekomen, maar ja die doet het niet meer zo goed.
Twee wielen is een beetje minder geworden , de drz staat te verstoffen in Spanje. Meer in 4x4 nu, ook allroad en met noppen.
Laatste keer DRZ in '22
Nieuwste liefde.
Het grote voorstel topic
Moderator: ghulst
Welkom!
Het forum is er niet zo op ingericht, maar voel je zeker vrij om hier te posten!
Vooral mooie reisverslagen zijn welkom
Het forum is er niet zo op ingericht, maar voel je zeker vrij om hier te posten!
Vooral mooie reisverslagen zijn welkom
Dat ziet er goed uit Marcel! Heb je nou een daktent achterop de pick-up liggen? Hoe kom je dan nog bij je bagage?
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Handig, dan kun je nog eens wat meenemen.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Zo, daar zijn we weer.
Ik was kennelijk sinds 2013 niet meer ingelogd, maar m’n account doet het nog
Nu de kinderen groter zijn, rij ik ook weer meer.
En “toevallig “ werd ik getriggerd om weer eens op het forum the kijken.
Schrik wel van het nieuws over ARM forum, daar was ik ook al lang niet meer geweest..,
Tja, de ouwe DR250 is er nog, nu met startmotor, Husky TE450, halve XL600r en nog wat straat fietsen.
Ook nog 4x4, beetje greenlanen, familie vakantie en 1x per jaar spelen op Havelte.
Ik was kennelijk sinds 2013 niet meer ingelogd, maar m’n account doet het nog
Nu de kinderen groter zijn, rij ik ook weer meer.
En “toevallig “ werd ik getriggerd om weer eens op het forum the kijken.
Schrik wel van het nieuws over ARM forum, daar was ik ook al lang niet meer geweest..,
Tja, de ouwe DR250 is er nog, nu met startmotor, Husky TE450, halve XL600r en nog wat straat fietsen.
Ook nog 4x4, beetje greenlanen, familie vakantie en 1x per jaar spelen op Havelte.
meer schik op een oud brik
Hallo Arne, groeten van een naamgenoot. Een mooie verzameling speelgoed.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Hallo!
Ook ik ben vanuit het ARM hierheen gemigreerd.
Offroad rijden is al geruime tijd mijn hobbie. Vanuit de eerste brommers en zelf gebouwde karts naar mijn eerste motor (xt500).
Na wat modernere enduro modellen nu weer terug bij een klassieke 1 pitter, een gemodificeerde xt600 tenere uit 1986.
Daarnaast hardloper en een actief gezinsleven dus het aantal kms is momenteel wat beperkt.
Ook ik ben vanuit het ARM hierheen gemigreerd.
Offroad rijden is al geruime tijd mijn hobbie. Vanuit de eerste brommers en zelf gebouwde karts naar mijn eerste motor (xt500).
Na wat modernere enduro modellen nu weer terug bij een klassieke 1 pitter, een gemodificeerde xt600 tenere uit 1986.
Daarnaast hardloper en een actief gezinsleven dus het aantal kms is momenteel wat beperkt.
Welkom, voel je vrij om reis/bouw verslagen over te zegten!
Oh, een oude Ténéré! Ik vind dat altijd wel echt een heel gaaf model. Welkom hier!
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
- GezwindeSpoed
- Berichten: 181
- Lid geworden op: di jun 25, 2024 13:49
- Locatie: NMGN
Toen waren we nog jonge rally goden
KTM950SE; KTM300EXC; HondaNC750x
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: vr sep 05, 2008 20:22
- Locatie: QPO
Na al die jaren van afwezigheid ook weer terug. Was al lid sinds 2004?
Maar goed, Wil is inmiddels alweer64 en nog steeds op noppen, vrouw stukken minder. Ze is jonger maar voelt zich wss ouder, onzekerder dan die jonge blom van “ gisteren”. Motoren heb ik 2, de exc450 2008 en de RD350yvps. Mijn vrouw heeft er 3: 2x Honda CB750F 1980/1 en de Kawa KLX250 uit 2009 waarmee ik bijna dagelijks naar mijn werk ga. Ben vanaf mijn 8ste bekend met bromfietsen en later de motoren vanaf 50cc tot het huidige spul. Veel mon wedstrijden gereden. Tussen 1980 en 85 overgestapt van cross naar enduro. Eerst 3 jaar 4takt , met 250xl later 500xl ( beide behoorlijk aangepast op gebruik), daarna naar klasse B (250 nat.) en kampioen geworden in 1985. Ben toen gestopt omdat al ons geld echt op was. Mijn vrouw heeft haar CB400 toen verkocht omdat ik de kampioensrit uit moest rijden. Jammer maar helaas, alleen een mooi verhaal aan overgehouden.
3 jaar later weer motor gekocht en alleen nog OTR gereden , bijna alles wat op mijn pad kwam en bruin kon trekken. Momenteel geen OTR meer en geen AdKetelaar ritten in N-Frankrijk maar alleen nog TET in nl en mijn eigen gps tripjes.
Maar goed, Wil is inmiddels alweer64 en nog steeds op noppen, vrouw stukken minder. Ze is jonger maar voelt zich wss ouder, onzekerder dan die jonge blom van “ gisteren”. Motoren heb ik 2, de exc450 2008 en de RD350yvps. Mijn vrouw heeft er 3: 2x Honda CB750F 1980/1 en de Kawa KLX250 uit 2009 waarmee ik bijna dagelijks naar mijn werk ga. Ben vanaf mijn 8ste bekend met bromfietsen en later de motoren vanaf 50cc tot het huidige spul. Veel mon wedstrijden gereden. Tussen 1980 en 85 overgestapt van cross naar enduro. Eerst 3 jaar 4takt , met 250xl later 500xl ( beide behoorlijk aangepast op gebruik), daarna naar klasse B (250 nat.) en kampioen geworden in 1985. Ben toen gestopt omdat al ons geld echt op was. Mijn vrouw heeft haar CB400 toen verkocht omdat ik de kampioensrit uit moest rijden. Jammer maar helaas, alleen een mooi verhaal aan overgehouden.
3 jaar later weer motor gekocht en alleen nog OTR gereden , bijna alles wat op mijn pad kwam en bruin kon trekken. Momenteel geen OTR meer en geen AdKetelaar ritten in N-Frankrijk maar alleen nog TET in nl en mijn eigen gps tripjes.
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250
Mooi verhaal gassen. En volgens mij zitten er nog veel meer mooie verhalen in die kort beschreven jaren.
Welkom terug!
Welkom terug!
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Hier nog iemand met een heel verleden en een afgestoft account, de grote lijnen :
Vanaf jonge leeftijd veel op 2 wielen, ook toen regelmatig in de prut te vinden.
Daarna een periode vooral druk met de bouwsels van het merk Reliant, dat was veel en veelzijdig, vandaar de omschrijving bouwsels.
Daarna het offroad rijden weer opgepakt, van alles gedaan, offroad ritjes, crossen, buitenland tripjes en wat fanatieker bezig geweest met trial.
Tussendoor door een blessure bij mountainbiken belandt en dat is sinds een jaar of 10 de grote passie.
Bijna alle disciplines gedaan, de laatste jaren meer gefocust op wat ze enduro noemen inclusief de wedstrijden daarvan.
Zo erg zelfs dat we een herberg in de Vogezen hebben gekocht om van daaruit fiets reizen te gaan organiseren.
De ktm is echter nog niet verkocht en een trialmotor hoeft hier ook niet te verstoffen....
Vanaf jonge leeftijd veel op 2 wielen, ook toen regelmatig in de prut te vinden.
Daarna een periode vooral druk met de bouwsels van het merk Reliant, dat was veel en veelzijdig, vandaar de omschrijving bouwsels.
Daarna het offroad rijden weer opgepakt, van alles gedaan, offroad ritjes, crossen, buitenland tripjes en wat fanatieker bezig geweest met trial.
Tussendoor door een blessure bij mountainbiken belandt en dat is sinds een jaar of 10 de grote passie.
Bijna alle disciplines gedaan, de laatste jaren meer gefocust op wat ze enduro noemen inclusief de wedstrijden daarvan.
Zo erg zelfs dat we een herberg in de Vogezen hebben gekocht om van daaruit fiets reizen te gaan organiseren.
De ktm is echter nog niet verkocht en een trialmotor hoeft hier ook niet te verstoffen....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: do jan 23, 2025 14:57
Hallo,
Hier ook een overstapper van het ARM forum.
Mijn plezier op het onverharde begon jaren geleden op een mountainbike.
In het verleden het ARM forum ook bezocht voor info over 4x4 reizen. Een paar jaar een Suzuki SJ413 gehad en nu sinds kort een Subaru Forester (met daktent).
Begin 2015 naast mijn straatmotor een F650GS ééncilinder gekocht en daar eens wat op gaan proberen met o.a. een allroad training en een ARM/Ad Ketelaars weekend.
Eind 2020 is hier een Ténéré 700 voor in de plaats gekomen en in 2021 heb ik daarmee met vallen en opstaan de ARM MidSummer mee gereden.
In 2023 de onverharde wegen in de Italiaanse en Franse Alpen gereden en vorig jaar stukken van de TET in Zuid Limburg en Noord-Frankrijk.
Voor dit jaar aan het kijken naar motorcross trainingen om eens met een lichtere motor te oefenen.
Hier ook een overstapper van het ARM forum.
Mijn plezier op het onverharde begon jaren geleden op een mountainbike.
In het verleden het ARM forum ook bezocht voor info over 4x4 reizen. Een paar jaar een Suzuki SJ413 gehad en nu sinds kort een Subaru Forester (met daktent).
Begin 2015 naast mijn straatmotor een F650GS ééncilinder gekocht en daar eens wat op gaan proberen met o.a. een allroad training en een ARM/Ad Ketelaars weekend.
Eind 2020 is hier een Ténéré 700 voor in de plaats gekomen en in 2021 heb ik daarmee met vallen en opstaan de ARM MidSummer mee gereden.
In 2023 de onverharde wegen in de Italiaanse en Franse Alpen gereden en vorig jaar stukken van de TET in Zuid Limburg en Noord-Frankrijk.
Voor dit jaar aan het kijken naar motorcross trainingen om eens met een lichtere motor te oefenen.
Welkom, mooie opbouw en mooie toekomstplannen!
Welkom Schroefdraad en dat zijn mooie stappen! Goed ook om bewust die training op te zoeken om een betere rijder te worden.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project