Het grote voorstel topic

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

goofys
Contacteer:

We zijn weer terug. Sinds 2007 zag ik. Toen zoekende en op ARM terecht gekomen, maar ja die doet het niet meer zo goed.
Twee wielen is een beetje minder geworden , de drz staat te verstoffen in Spanje. Meer in 4x4 nu, ook allroad en met noppen.

Afbeelding
Laatste keer DRZ in '22

Afbeelding
Nieuwste liefde.
Erwin P

Welkom!

Het forum is er niet zo op ingericht, maar voel je zeker vrij om hier te posten!

Vooral mooie reisverslagen zijn welkom :wink:
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Dat ziet er goed uit Marcel! Heb je nou een daktent achterop de pick-up liggen? Hoe kom je dan nog bij je bagage?
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
goofys
Contacteer:

ghulst schreef: ma sep 02, 2024 20:47 Dat ziet er goed uit Marcel! Heb je nou een daktent achterop de pick-up liggen? Hoe kom je dan nog bij je bagage?
Klopt, is een daktent. En de achterklep kan gewoon open. Er staan kisten in op uitschuifbare lades.

Afbeelding
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Handig, dan kun je nog eens wat meenemen.
Arne

Zo, daar zijn we weer.
Ik was kennelijk sinds 2013 niet meer ingelogd, maar m’n account doet het nog😎
Nu de kinderen groter zijn, rij ik ook weer meer.
En “toevallig “ werd ik getriggerd om weer eens op het forum the kijken.
Schrik wel van het nieuws over ARM forum, daar was ik ook al lang niet meer geweest..,
Tja, de ouwe DR250 is er nog, nu met startmotor, Husky TE450, halve XL600r en nog wat straat fietsen.
Ook nog 4x4, beetje greenlanen, familie vakantie en 1x per jaar spelen op Havelte.

Afbeelding

Afbeelding
meer schik op een oud brik
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Hallo Arne, groeten van een naamgenoot. ;) Een mooie verzameling speelgoed.
Francesco

Hallo!

Ook ik ben vanuit het ARM hierheen gemigreerd.

Offroad rijden is al geruime tijd mijn hobbie. Vanuit de eerste brommers en zelf gebouwde karts naar mijn eerste motor (xt500).

Na wat modernere enduro modellen nu weer terug bij een klassieke 1 pitter, een gemodificeerde xt600 tenere uit 1986.

Daarnaast hardloper en een actief gezinsleven dus het aantal kms is momenteel wat beperkt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Erwin P

Welkom, voel je vrij om reis/bouw verslagen over te zegten!
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Oh, een oude Ténéré! Ik vind dat altijd wel echt een heel gaaf model. Welkom hier!
E-Jay

Hier ook weer terug van weggeweest. Laatste posting was van 2009….
He not busy being born is busy dying
GezwindeSpoed

Toen waren we nog jonge rally goden :lol:
KTM950SE; KTM300EXC; HondaNC750x
silbertanne

E-Jay schreef: di jan 07, 2025 23:31 Hier ook weer terug van weggeweest. Laatste posting was van 2009….
Welkom @E-Jay Da's lang geleden!
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
gassen

Na al die jaren van afwezigheid ook weer terug. Was al lid sinds 2004?
Maar goed, Wil is inmiddels alweer64 en nog steeds op noppen, vrouw stukken minder. Ze is jonger maar voelt zich wss ouder, onzekerder dan die jonge blom van “ gisteren”. Motoren heb ik 2, de exc450 2008 en de RD350yvps. Mijn vrouw heeft er 3: 2x Honda CB750F 1980/1 en de Kawa KLX250 uit 2009 waarmee ik bijna dagelijks naar mijn werk ga. Ben vanaf mijn 8ste bekend met bromfietsen en later de motoren vanaf 50cc tot het huidige spul. Veel mon wedstrijden gereden. Tussen 1980 en 85 overgestapt van cross naar enduro. Eerst 3 jaar 4takt , met 250xl later 500xl ( beide behoorlijk aangepast op gebruik), daarna naar klasse B (250 nat.) en kampioen geworden in 1985. Ben toen gestopt omdat al ons geld echt op was. Mijn vrouw heeft haar CB400 toen verkocht omdat ik de kampioensrit uit moest rijden. Jammer maar helaas, alleen een mooi verhaal aan overgehouden.
3 jaar later weer motor gekocht en alleen nog OTR gereden , bijna alles wat op mijn pad kwam en bruin kon trekken. Momenteel geen OTR meer en geen AdKetelaar ritten in N-Frankrijk maar alleen nog TET in nl en mijn eigen gps tripjes.
Afbeelding

Afbeelding
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Mooi verhaal gassen. En volgens mij zitten er nog veel meer mooie verhalen in die kort beschreven jaren. ;)
Welkom terug!
thumper

Hier nog iemand met een heel verleden en een afgestoft account, de grote lijnen :
Vanaf jonge leeftijd veel op 2 wielen, ook toen regelmatig in de prut te vinden.
Daarna een periode vooral druk met de bouwsels van het merk Reliant, dat was veel en veelzijdig, vandaar de omschrijving bouwsels.
Daarna het offroad rijden weer opgepakt, van alles gedaan, offroad ritjes, crossen, buitenland tripjes en wat fanatieker bezig geweest met trial.
Tussendoor door een blessure bij mountainbiken belandt en dat is sinds een jaar of 10 de grote passie.
Bijna alle disciplines gedaan, de laatste jaren meer gefocust op wat ze enduro noemen inclusief de wedstrijden daarvan.
Zo erg zelfs dat we een herberg in de Vogezen hebben gekocht om van daaruit fiets reizen te gaan organiseren.
De ktm is echter nog niet verkocht en een trialmotor hoeft hier ook niet te verstoffen....
Afbeelding
gassen

Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan .....
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Schroefdraad

Hallo,
Hier ook een overstapper van het ARM forum.
Mijn plezier op het onverharde begon jaren geleden op een mountainbike.
In het verleden het ARM forum ook bezocht voor info over 4x4 reizen. Een paar jaar een Suzuki SJ413 gehad en nu sinds kort een Subaru Forester (met daktent).

Begin 2015 naast mijn straatmotor een F650GS ééncilinder gekocht en daar eens wat op gaan proberen met o.a. een allroad training en een ARM/Ad Ketelaars weekend.
Eind 2020 is hier een Ténéré 700 voor in de plaats gekomen en in 2021 heb ik daarmee met vallen en opstaan de ARM MidSummer mee gereden.
In 2023 de onverharde wegen in de Italiaanse en Franse Alpen gereden en vorig jaar stukken van de TET in Zuid Limburg en Noord-Frankrijk.

Voor dit jaar aan het kijken naar motorcross trainingen om eens met een lichtere motor te oefenen.

Afbeelding
Erwin P

Welkom, mooie opbouw en mooie toekomstplannen!
ghulst
Site Admin
Contacteer:

Welkom Schroefdraad en dat zijn mooie stappen! Goed ook om bewust die training op te zoeken om een betere rijder te worden.
Plaats reactie