Wetboekje??

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Kaitey

Hoi,

Heb eens even door de verschillende fori gelezen en de conclusie is dat het voor het " legaal" rijden steeds moeilijker word :( , met name proberen de belgische en nederlandse oveheidsdienaars dmv afschrikking (desnoods door ter plekke "verzonnen" regelgeving) het rijden in de vrije natuur te minimaliseren :evil: . Nu ben ik zelf nou niet bepaald een juridisch talent :oops: , let vooral eigenlijk op de rood/witte en groene bordjes die "duidelijk" aangeven dat ik er niet mag rijden. Ik zie echter wel de nodige antwoorden die aangeven dat er toch de nodige kennis op dit forum aanwezig is. Is het geen idee om iets van een "wetboekje" samen te stellen die iedere rijder in zijn binnenzak mee kan nemen om de handhavers der wet van repliek te kunnen dienen indien noodzakelijk?

Kaitey
WR400F
Freek
Site Admin
Contacteer:

Ik heb in het verleden (met dank aan Ad Ketelaars) al eens wat verzameld.
http://home.planet.nl/~freekkno/page7.html
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
john b

en wat in nl ook goed werkt als je van een of andere standplaats komt en een grote bek trekken ze ook gelijk je belastingformulieren in :evil:
doe wat je niet laten kunt
Plaats reactie