laatste 3 sets kenda unadilla banden en 5.10-17 banden

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
danny

wij help mij hier vanaf : 1 set compleet ,voorband 80/100-21 en achterband 120/100-18 kenda unadilla ,zowel voor als achter, voor de MAGISCHE PRIJS van € 80,- incl verzendkosten, betalling per bank!
heb nog 3 set ,alleen per set , ook nog mitasbanden 110/90-19(cross) voor € 35,- en 120/90-18 voor € 35,- en kenda 5.10-17 (k270 6p) € 42,- incl verzendkosten(bet.vooruit.per bank!)
tel na 16.00 uur ( 06 26 504 706)
Gast

Gezien de discussies die op dit forum de afgelopen tijd over jouw banden zijn gevoerd is het niet zo verwonderlijk dat er nog niemand heeft gereageerd.
Ook de kreet "Wie helpt mij er vanaf" boezment niet echt het vertrouwen van de banden in.
NIET DOEN op deze manier Danny, deze bromnozems zijn niet op hun achterhersus gevallen.
Gewoon subtiel adverteren loont beter met dezelfde handel...........
Ik wil het wel proberen maar wil ze dan wel eerst zien, in welke streek woon jij?
Eric.
Gast

woon in zeeuws vlaanderen, ik heb geen problemen met met verkoop techniek , werkt goed ,alleen vele crossers en off road rijders willen alles hebben , roepen hard ,maar als het er op aan komt zien ze er van af , met de gebruikelijke flauwe smoes ," nauw ,bij mijn in de buurt kost het toch minder! " ( helaas meerder deelzij dit Nederlandse rijders , Belgen zij veel makkelijker , sorry)
discussies over wat wel en niet goed is blijf je altijd hebben ,probleem is dat op dit forum een aantal personen aktief zijn die ,altijd het hoogste en laaste woord moeten hebben,en waar vele anderen niet tegen indurven gaan met een reactie, en nee ik ben niet boos of wat dan ook , ik vind alleen dat ieder voor zich moet beslissen wat wel en wat niet .
maar helaas de kenda banden zijn niet meer voorradig ,misschien binnen kort nog een aanbieding banden of iets anders , maak BIJNA altijd een goede prijs!
Plaats reactie