Aangeboden: 4 achterbanden Michelin enduro-competition III 140/80-18inch, 2 voorbanden Michelin enduro competition III 90/90-21inch en 1 achterband Bridgestone 18inch, allen nieuw en met FIM-keurmerk.
Te ruilen tegen gewone crossbanden, 18, 19 en 21inch.
FIM-banden Michelin Enduro-competition
Moderator: ghulst
Hoe prijs, wat prijs ? Te ruilen had ik gedachtmxrider#28 schreef:Prijs???
Enfin, als je persé wilt kopen, neem dan de prijs van een crossengo (elders op dit forum te vinden onder "gezamelijke aankoop banden" oid., onder deskundige leiding van moderator Jo Vd B)
Keep on smiling!
Ik heb nog wel een verameling knikkers die ik niet meer gebruik. Zit er een deal in?
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
- mxrider#28
haha, maar dan moeten het wel 18,19 of 21 inch knikkers zijn (sorry bart )
maarruh ik begreep je zin niet echt deze om precies te zijn:
Is vrij duidelijk als ik het achteraf lees met de gedachtte dat het om ruilen ging... maar ja wie verzint het nou ook om bandden te ruilen de kans is nihil dat je de goeie tegen komt, flippo`s ruilen is vrij logisch maar bandden... in ieder geval succes ermee
maarruh ik begreep je zin niet echt deze om precies te zijn:
Is vrij duidelijk als ik het achteraf lees met de gedachtte dat het om ruilen ging... maar ja wie verzint het nou ook om bandden te ruilen de kans is nihil dat je de goeie tegen komt, flippo`s ruilen is vrij logisch maar bandden... in ieder geval succes ermee
Van welke planeet kom jij 18, 19 en 21 inch zijn de meest courante maten voor enduro- en crossmotoren, dus zo gek is het toch niet dat iemand die veel nationale enduro's meedoet een tekort heeft aan FIM-banden en een overschot aan gewone crossbanden?mxrider#28 schreef:maar ja wie verzint het nou ook om bandden te ruilen de kans is nihil dat je de goeie tegen komt, flippo`s ruilen is vrij logisch maar bandden
Bij mij is't net omgekeerd, voilà
PS het meervoud van band is volgens mijn volautomatische spellings-checker "banden"
Keep on smiling!
Misschien heeft hij het wel over zijn Cup dubbel D bandenBart M schreef: PS het meervoud van band is volgens mijn volautomatische spellings-checker "banden"
Laatst gewijzigd door Guillaume op vr mar 12, 2004 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- mxrider#28
ik kom eigeluk van planeet jupiter, maar ik ben hier op deze planeet genaamd aarde neergestort met mijn ruimteschip en die viel niet meer te rapareren, dus daarom ben ik hier nog... ik heb mij volledig aan jullie taal (het nederlands) aan moeten passen, dus daarom heb ik iemand van mijn planeet een taal progamma laten maken (zijn naam was Bart Z) maar dat vertoonde nogal wat storingen zoals het woord banDDen, maar nu weet ik dus dat het banden is. Bedankt voor deze belangrijke en zeker zeer nuttige informatie!
Maar nu even zonder gekkigheid, ik rij zelf met 19 en 21 inch banden dus dat is zo gek niet maar daar had ik het ook niet over, ik had het over de zin zelf.
Maar nu even zonder gekkigheid, ik rij zelf met 19 en 21 inch banden dus dat is zo gek niet maar daar had ik het ook niet over, ik had het over de zin zelf.
- mxrider#28
mooi getimend Vr Mrt 12, 2004 11:57 maar ik had het dus niet over cup dubbel d banden het was gewoon een grammatica fout... kan gebeuren