GESTOLEN: DR BIG 800 GEEL
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
GESTOLEN! Hoi allemaal, vannacht is de Suzuki DR 800 BIG van BIG88 gestolen uit zijn garage in Landsmeer. Hij is nu aan het werk, dus deel dit effe voor hem. Hopelijk loopt de dief tegen de spreekwoordelijke lamp. Het is een hele opvallende gele motor, zonder stickers, met een goudkleurig motorblok. De foto is van internet, maar zo ziet hij er ongeveer uit. Kom je hem tegen (of onderdelen) hoor ik het graag! Delen = lief.
Kenmerken:
Merk: Suzuki
Type: DR 800 BIG
Kenteken: MP-74-DL
Kleur: Geel
Bijzonderheden: geen stickers, geen km teller (Garmin houder), goudkleurig motorblok, offroad stuur. Voor de kenners: de motor is opgebouwd uit het oude (voor 1990) en nieuwere model (na 1992).
Kenmerken:
Merk: Suzuki
Type: DR 800 BIG
Kenteken: MP-74-DL
Kleur: Geel
Bijzonderheden: geen stickers, geen km teller (Garmin houder), goudkleurig motorblok, offroad stuur. Voor de kenners: de motor is opgebouwd uit het oude (voor 1990) en nieuwere model (na 1992).
DEZE GELE DUS
en ook nog;
Keihin vlakschuivers
2 open K&N luchtfilters met rode inlaatbuizen
Laser produro uitlaat met dikke rvs voorpijp
motobat accu
CDI gemonteerd onder de accubak
grijs zadel
DR 650 voorspatbord
de bekende Tsjechie valbeugel
GIVI topkoffer met gele reflecterende strepen (zelfplakwerk dus de enige in zijn soort)
Hepco&Becker zijkofferdragers
WP50 extreem voorvork
WP instelbare achterschokbreker
speciale rode 4 zuiger voorremklauw
Garmin navigatie
dubbele koplampen
LED knipperlichten
LED achterlicht
SR43 aangekleed als SR42
frame grijs gepoedercoat
achterframe van een SR41 aan het voorframe van de SR43 gelast
alukleur plastidip motorbeschermplaat
Laatst gewijzigd door BIG88 op zo jul 28, 2019 19:39, 2 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Ik wist niet dat je zo'n mooie Big had! Waarom kom je altijd op dat afgetrapte hok naar de Big meeting?
Bij gebrek aan (a)social media heb ik familie en vrienden gevraagd of ze dit willen delen. Hopelijk helpt het. Gezien het lijstje met onderdelen zit hier aardig wat tijd en liefhebberij in. Balen als dat niet terug komt.
Bij gebrek aan (a)social media heb ik familie en vrienden gevraagd of ze dit willen delen. Hopelijk helpt het. Gezien het lijstje met onderdelen zit hier aardig wat tijd en liefhebberij in. Balen als dat niet terug komt.
KL0te Hans!
Als geheel onverkoopbaar, en de specifieke onderdelen vallen ook direct op in de scene.
Ik hou ook de marktplaatsen in de gaten
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
-
Kansloze hufters
Ik heb zoekopdrachten op verkoopsites mbt tot de dr800. Ik zal extra alert zijn op nieuwe meldingen.
Zijn er fotos van de gestolen big?
Kunnen we die verspreiden over de social media.
Ik heb zoekopdrachten op verkoopsites mbt tot de dr800. Ik zal extra alert zijn op nieuwe meldingen.
Zijn er fotos van de gestolen big?
Kunnen we die verspreiden over de social media.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
-
Jezus wat kut Hans! Hoop dat je hem snel en heel terug hebt!
Als ik hem zie rijden ben ik bang dat ie daarna wat schade heeft, ben een beetje fel na dat er 2 motoren van me gestolen zijn, die heb ik wel weer terug gekregen na een tijd met schade maar gelukkig WA+ verzekert, hoop jij ook!
Als ik hem zie rijden ben ik bang dat ie daarna wat schade heeft, ben een beetje fel na dat er 2 motoren van me gestolen zijn, die heb ik wel weer terug gekregen na een tijd met schade maar gelukkig WA+ verzekert, hoop jij ook!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Misschien al bekend bij de mensen die wel (a)social media hebben, maar via een ander forum kwam ik nog op deze facebookpagina: https://www.facebook.com/gestolenmotoren/?fref=ts
Omdat het afgetrapte hokken zijn, met zo'n hele mooie ga je niet zo snel off road.Rammelbak schreef:Ik wist niet dat je zo'n mooie Big had! Waarom kom je altijd op dat afgetrapte hok naar de Big meeting?
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Die fb pagina is niet erg actiefRammelbak schreef:Misschien al bekend bij de mensen die wel (a)social media hebben, maar via een ander forum kwam ik nog op deze facebookpagina: https://www.facebook.com/gestolenmotoren/?fref=ts
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
ehhhh nou mis ik iets, het gaat snel zo snel, ik begrijp dat ie gevonden is?
futurist
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Hoop voor jou dat het tuig alleen de tank heeft leeg gereden.
Was het trouwens en gerichte diefstal voor zover je weet?
Was het trouwens en gerichte diefstal voor zover je weet?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
BIG88 schreef:Ben er blij mee denk ik.
Morgenochtend ophalen bij de beheerder van het twiske, ben benieuwd hoe hij er nu uitziet.
YAHOOOOOOOOO
En nu duimen dat ze er heel zuinig op geweest zijn................
Voortaan ook zo`n schoothondje als wij hebben in de schuur ?
Mijn accuboor was stuk, de splinternieuw aangeschafte makita hebben ze weg moeten zetten om de big te pakken.
Bovenfrees en cirkelzaag lagen er ook.
Alleen de big was weg.... dus ik denk wel gericht.
En ja, hij is dus gevonden, in een nabij gelegen natuurgebied.
Bovenfrees en cirkelzaag lagen er ook.
Alleen de big was weg.... dus ik denk wel gericht.
En ja, hij is dus gevonden, in een nabij gelegen natuurgebied.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Ik geloof nog steeds niet in Superman ogen, je vraagt je dus af hoe ze weten dat in jouw schuur staat............Toch een eng gevoel, betekend geoon dat je in de gaten wordt gehouden. Of mensen in je nabijheid zijin toch niet zo´n fijne buren als je dacht. Gaat ie voortaan wel op slot zeker als ie binnen staat of aan de 220, ook erg effectief. Alleen wel een zware klust als je zo´n knakker later moet op ruimen.
Misschien valt de schade mee omdat ie alleen gebruikt is voor iets te pikken of drugs af te leveren.
groet Cor
Misschien valt de schade mee omdat ie alleen gebruikt is voor iets te pikken of drugs af te leveren.
groet Cor
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Ik zie net het plaatje dat aan het begin van dit topic is toegevoegd. Wow wat een mooi ding!! Ik hoop van harte dat je hem net zo mooi terug krijgt.
De opmerking over je ouwe hok was een flauw grapje. Ik snap dat je zo'n mooie project fiets mooi wil houden en er zuinig op bent
De opmerking over je ouwe hok was een flauw grapje. Ik snap dat je zo'n mooie project fiets mooi wil houden en er zuinig op bent
Daar istie weer
Topkoffer opengesloopt
Navigatie er af
Links en rechts onderuit gegaan
Steppie rechts staat naar voren
Steppie links staat naar achteren
Valbeugels, venom handbeschermers, kofferdragers en topkoffer hebben hun werk gedaan.
Daardoor niet teveel schade aan kappen, tanks, ruitje en blok.
Sleutel zat in het contact en is nu weg, dus dat word een ander slot.
Weet niet hoe maar ze hebben een carb. aan het lekken gekregen (druppeltje per 5 minuten)
Motor stond in de verste noordelijke uithoek van het gebied, op de standaard geparkeerd.
Waarschijnlijk te link om thuis te parkeren, te ver van de bewoonde wereld om te lopen dus niet door 1 pers. neergezet.
Hier komt eigenlijk nooit iemand, dus klaar om weer op te halen.
Gellukig kwam de boswachter er wel langs, en heeft hij het kenteken nagevraagd bij de politie.
Meegenomen en veilig gesteld.
Alleraardigste mensen, geholpen met opladen en zelfs nog meegereden naar de poort om de slagboom voor mij open te doen zodat ik geen uitrijdtarief hoefde te betalen.
BTW de rode van de eerste foto is van mijn vrouw Ellis, die je ontmoet hebt op de Gieterveen meeting.
En ja, ook in de garage gaat er voortaan een slot op.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Blij dat hij weer terug is Hans! En gelukkig valt de schade mee.
Hoop dat je hem weer op orde hebt als je op vakantie gaat!
Hoop dat je hem weer op orde hebt als je op vakantie gaat!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Gelukkig geen blijvende schade maar mee vallen niet toch, navigatie, top koffer en de schade aan de motor........
maar lekker dat ie thuis is
ik zal maar niet aan de verzekering melden dat ie niet op slot stond en de sleutel in het contact zat. Ik weet niet of je het hebt aangegeven aan je verzekering want sommige inboedel verzekeringen dekken dat wel eens.
futurist
maar lekker dat ie thuis is
ik zal maar niet aan de verzekering melden dat ie niet op slot stond en de sleutel in het contact zat. Ik weet niet of je het hebt aangegeven aan je verzekering want sommige inboedel verzekeringen dekken dat wel eens.
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Nog geen contact gehad met verzekering , maar het staat wel in de aangifte dus daar valt niet in te rommelen.
Moet ik nu ook nog na gaan denken over een ander navi gebeuren
Eentje die me niet tegen mijn zin op de weg wil zetten
Moet ik nu ook nog na gaan denken over een ander navi gebeuren
Eentje die me niet tegen mijn zin op de weg wil zetten
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
Vraag even aan Edwin zijn ervaringen met OSMand+, een app gewoon op je android smartphone.
Is dit misschien wat voor je?
Is dit misschien wat voor je?