Ok, ik heb de BIG niet lang gehad, maar ik kan er geen vriendjes mee worden. De voornaamste reden is toch wel de zitpositie waardoor ik last krijg van mijn bovenbenen. Geen idee waarom precies, maar het is wel vervelend. Als je daar het gebrek aan offroad terrein in de buurt bij optelt, dan schiet het gewoon niet op.
Dus, een DRBIG uit 1997 te koop, met boekje. (Pas gescoord.) Voorvork gereviseerd en voorzien van Hyperpro. Verder in prima staat. Loopt lekker door de 36mm carbs en ademt uit door een setje Marving GSX750F dempers. Klinkt dus ook leuk, met wat klappen bij gas dicht. Het is geen nieuwe fiets met wat krassen op de kappen etc. Maar het zadel is heel. Je krijgt er nog een valbeugel bij, als je dat leuk vindt.
VERKOCHT: Hij gaat toch het veld ruimen...
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Laatst gewijzigd door ghulst op zo jun 23, 2019 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
De zitpositie kun je makkelijk aanpassen door de voetsteunen (heb ik voor je liggen) lager te zetten, scheelt enorm.
Jammer dat "onze" schuurtjes/eetkamer en tuin (dankzij Cor) al vol met Bigs staan.
Suc6 met de verkoop.
R
Jammer dat "onze" schuurtjes/eetkamer en tuin (dankzij Cor) al vol met Bigs staan.
Suc6 met de verkoop.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Ik heb al wat lopen rommelen met andere voetsteunen en stuurverhogers, maar het past toch net niet. Helaas.
Maar goed, mocht je nog iemand weten met plek in een schuurtje die nog niet op dit forum zit...
Maar goed, mocht je nog iemand weten met plek in een schuurtje die nog niet op dit forum zit...
De voetsteuntjes blijven dezelfde, de bracket aan het frame zorgt ervoor dat de steuntjes 3 cm lager en 2 cm naar achteren komen.
Up to you om zo'n mooie Big niet te bewaren, zonde !!
Ons Zeeuwen bin zuunig.
Up to you om zo'n mooie Big niet te bewaren, zonde !!
Ons Zeeuwen bin zuunig.
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
In dit geval doe ik graag iemand een plezier met zo’n mooie BIG.dhc6 schreef:Up to you om zo'n mooie Big niet te bewaren, zonde !!
En hij is vanavond verkocht. Morgen gaat hij naar zijn nieuwe baasje die blij is weer een DR800S te hebben nadat hij jaren geleden ook eens een DR800 had.