Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
Heb mn dag niet vandaag
Wou vandaag de KTM een beurt geven, start hem om hem warm te rijden, trek de koppeling in en knap, eind nippel van een bijna nieuwe kabel, nieuwe er op, warm rijden en olie er uit.
Hoogstwaarschijnlijk de waterpomp, die is er nu af en idd wat vocht waar hij aan de nokkenas verbonden is en vocht in de lagers, spullen besteld om hem te reviseren.
Lichte twijfel of ik blok opentrek om alle lagers te vervangen of maar kijk hoe t gaat, lekt kennelijk al een tijdje en al een paar x koelvloeistof bijgevuld, 1 radiator lekt een klein beetje en dacht dat dat erger was geworden.
Olie in de emmer was op zig nog wel erg glad, misschien heb ik mazzel?
Wou vandaag de KTM een beurt geven, start hem om hem warm te rijden, trek de koppeling in en knap, eind nippel van een bijna nieuwe kabel, nieuwe er op, warm rijden en olie er uit.
Hoogstwaarschijnlijk de waterpomp, die is er nu af en idd wat vocht waar hij aan de nokkenas verbonden is en vocht in de lagers, spullen besteld om hem te reviseren.
Lichte twijfel of ik blok opentrek om alle lagers te vervangen of maar kijk hoe t gaat, lekt kennelijk al een tijdje en al een paar x koelvloeistof bijgevuld, 1 radiator lekt een klein beetje en dacht dat dat erger was geworden.
Olie in de emmer was op zig nog wel erg glad, misschien heb ik mazzel?
- Edwin
- Contacteer:
Aardig gekke gozer, maar mooi om te zien. Zou zo maar Zappa kunnen zijn
https://youtu.be/oqctqd5UPno
https://youtu.be/3yTHAJsJ_2k
https://youtu.be/oqctqd5UPno
https://youtu.be/3yTHAJsJ_2k
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Doet me ook een beetje aan me denken maar hij doet toch ook dingen die ik niet doe/kan/durf
Trouwens heb je mn app gemist/ander nummer en/of kijk je niet op je gmail?
Heb geen witte rook gezien wat zou wijzen op een lekke koppakking als ik het goed heb..Edwin schreef:Dat is best balen man. Hopelijk niet teveel schade, afwachten maar. Kan het niet je koppakking zijn trouwens?
Trouwens heb je mn app gemist/ander nummer en/of kijk je niet op je gmail?
zappa.suzuki schreef::
Heb geen witte rook gezien wat zou wijzen op een lekke koppakking als ik het goed heb..
Koppakking kan ook tussen olie en waterkanaal door zijn.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ik heb een setje Barkbusters liggen, maar die passen niet met de stuurgewichten erop en met de standaard hendels voor rem en koppeling.
Wie heeft ze ook en hoe heb je ze er op gezet? Tips?
Wie heeft ze ook en hoe heb je ze er op gezet? Tips?
Nu Street Triple R - Op zoek naar een reis-enduro project
Aluminiumbeugels die zomaar passen ben ik nog niet tegen gekomen,
Meestal word je erg blij van een bankschroef, grote baco, grote hamer en wat dunne plaatjes aluminium tegen het beschadigen.
Het originele stuur is dermate kl☆★e dat het meestal over de linkerschouder verdwijnt om plaats te maken voor een aluminium cross versie, speciaal voor linkshandigen kan het ook over de rechter schouder.
Zelf nog geen barkbuster geprobeerd, misschien zappa want die heeft in een vergelijkend waren onderzoek diverse types getest door te kijken hoe vaak hij zijn brommer op de grond kon gooien voor ze braken.
Meestal word je erg blij van een bankschroef, grote baco, grote hamer en wat dunne plaatjes aluminium tegen het beschadigen.
Het originele stuur is dermate kl☆★e dat het meestal over de linkerschouder verdwijnt om plaats te maken voor een aluminium cross versie, speciaal voor linkshandigen kan het ook over de rechter schouder.
Zelf nog geen barkbuster geprobeerd, misschien zappa want die heeft in een vergelijkend waren onderzoek diverse types getest door te kijken hoe vaak hij zijn brommer op de grond kon gooien voor ze braken.
have BIG fun
D.F.M.T.
D.F.M.T.
-
Hmm zou misschien kunnen maar de waterpomp is t meestal bij mn KTMfrankn schreef:
Koppakking kan ook tussen olie en waterkanaal door zijn.
Big88 heeft gelijk met t originele stuur als je dat hebt, en volgens mij wel eens een barkbuster kloon gehad, die was snel kapot
Het is altijd ff kijken hoe en wat maar om dat ik wat verschillende gesloopt heb hou ik delen over die dan wel weer passen in combi met de nieuwe.
-
Vandaag mn kajak verkocht en die van Carlijn een paar weken terug al , die is verbazingwekkend goed uit haar operatie gekomen, beter dan het was en dat was echt niet verwacht maar varen op zee en de daarbij horende reddingen en andere zware belasting op dr pols gaan niet meer
Blij dat we nog op de fiets kunnen, van de zomer de Alpen over
Blij dat we nog op de fiets kunnen, van de zomer de Alpen over
Ergens een garage verlost van een Ducati die 9 jaar stil heeft gestaan... Dit project kwam wat sneller langs dan ik had verwacht.
Gisteren geprobeerd te starten, maar de motor lekt aan alle kanten benzine, dus eerst maar eens de carburateurs reviseren en motor een beurt geven.
Wel ongeveer evenveel power als een BIG.
Gisteren geprobeerd te starten, maar de motor lekt aan alle kanten benzine, dus eerst maar eens de carburateurs reviseren en motor een beurt geven.
Wel ongeveer evenveel power als een BIG.
- de antrapper
Test
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
Ah, er werkt iets
Maar wat?de antrapper schreef:Ah, er werkt iets
Bas Hendriks is met een mooie SR41 op weg naar het zuiden. Hij post soms wat op Facebook, maar niet hier. Voor wie hem wil volgen: https://www.polarsteps.com/bernarda.../ ... big-europe
Na twee dagen in Bordeaux!
OJ
Na twee dagen in Bordeaux!
OJ
Big bike, Big price? http://link.marktplaats.nl/m1420314465
Al tijdje niks meer van onze noordelijkste big echtpaar gehoord.
Ja joh, heel dat treffen is is toch alleen om al die tonnen wit te wassen.Leo schreef:Al tijdje niks meer van onze noordelijkste big echtpaar gehoord.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
- de antrapper
Zo krijgt "ff grasmaaien" een heel andere lading