Geen probleem heb nog niet de tijd gevonden om verder te gaan.zappa.suzuki schreef:Late reactie maar is de standaard ketting geleider..
Maar het is dus normaal dat er een geleider van gummiberenplastic in zit
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Geen probleem heb nog niet de tijd gevonden om verder te gaan.zappa.suzuki schreef:Late reactie maar is de standaard ketting geleider..
Ik ben blij verheugd over uw toverkunsten m'n waerde!Ouwe Reus schreef:Heb nog twee van de NAK-geleiders boven water getoverd voor je. Wel iets indrukbaar, maar niet van kauwgom
Graag gedaan, was op de terugweg vanuit Spijkcity waar ik een prachtige cilinder voor Frankenstein heb gescoord.zappa.suzuki schreef:Manus bedankt voor het terug brengen van de trekker met als een verassing een kratje bier! stonden op te me wachten na een vermoeiende dag, was een welkome verassing!
Normaal gesproken bijna alleen maar woon werk, momenteel ff helemaal niet.Leo schreef:
Maar rijde gij / gullie nog wel eens voor de lol ( of is het alleen woon-werk ) ?
Tot nu toe 3 ritjes voor de lol, Rondje haven Antwerpen Rondje Maasvlakte maar niet de leukste weggetjes gevonden als met Ouwe Reus Nog een keer naar Michiel de Ruyter Omdat het vorig jaar niet zo goed bevallen was en het veeeel te vroeg was om te gaan rijden Het was waarschijnlijk de laatste keer want de zithouding op mijn geliefde Triple is niet meer om te doen door al het lidteken weefsel.Leo schreef:frankn schreef:Leo, nou ik je toch spreek.
Skon brommer met lekker veel bagagemogelijkheden.
Niet waterdicht helaas
Maar rijde gij / gullie nog wel eens voor de lol ( of is het alleen woon-werk ) ?
De rijders waar de gezondheid van tegen zat / zit hadden we eigenlijk al uit de vraag " gefilterd maar je hebt ondanks alle ellende toch nog 3 bigritjes gedaan.futurist schreef: Tot nu toe 3 ritjes voor de lol,
klötefuturist schreef:
Het was waarschijnlijk de laatste keer want de zithouding op mijn geliefde Triple is niet meer om te doen door al het lidteken weefsel.
Blijf hier wel rondhangen, maar feitelijk hoor ik bij de groep die je aanhaalt Leo.Leo schreef: Nog een binnen de club die vanwege gezondheidsredenen een fiets eruit moet doen.
Ik heb sinds juni ook een cbr1000f, als ik een uur op het varkentje zit ben ik hem vaak al weer zat i.v.m. windgeruis, vibraties enz.Leo schreef: Voor mijn gevoel worden de bigjes weinig voor plezier ritjes gebruikt ( met / zonder clubleden ) .
Yep, en een 1e overmaat cilinder, NAK en BAK die wel aan fabrieksspecs voldoen, veertje spanner, alle keerringen en vast nog veel meer.Leo schreef:Kleppen stellen voor gevorderden ?
Mijn geliefde Triple gaat niet weg hoor, (valt me nu op hoe weinig mooie foto's ik van haar heb)Leo schreef: klöte
Nog een binnen de club die vanwege gezondheidsredenen een fiets eruit moet doen.
Helemaal gelijk hoor maar voor off road zeker 50kg te zwaar en ik vind hem niet echt mooi, maar gelukkig, smaken verschillende antrapper schreef:Op een Triple kun je ook rechtop zitten Cor, al 70 k lang lekker comfie
Net voor halverwege heeft ie een hele mooie foto staan met de Futura groot in beeld en de bergen mooi net uit focus erachter. Ik kan nog maar net mijn eigen foto's hier krijgen dus die foto naar hier halen lukt me niet.
Klopt helemaal. Ik heb dit jaar de route van de andere kant af genomen en eindigde bij dat bord en herkende de plek meteenfuturist schreef: Volgens mij staat heel in het begin de aanvang van een pas met een bord