En met nog iets meer aanpassen wordt ie ook nog eens levendig met de door René uitgedachte korte primaire overbrenging en kan je op asfalt ook de locals aan op kronkel weggetjes met de extra "prik" dmv de door Ouwe Reus getunede carb conversie................futurist schreef:HELEMAAL GEEN VERWARRING, in beide gevallen vodoet een Dr Big, niet zo lomp als een triple (of Boxer), niet zo duur als een nwe AT adv, met wat aanpssingen zeer goed off road bruikbaar en asfalt is peanuts,en zelfs lekker te sturen op kronkel asfalt.........de antrapper schreef:Als je puur op offroad je focus legt, zou de 450 prima zijn, betekend wel dat je echt niks mee kan nemen.
Als je boven 30% asfalt komt zou een 600/700 cc 2 cyl.met redelijke veerweg en onder de 200 kg mooi zijn,
maar ja, een omgebouwde Transalp of een uitgeklede Vstrom? :mrgreen
Zo, weer tijd voor een beetje verwarring zaaien
futurist
futurist