Beste Biggers,
Ik ben met de hulp van onze carburateur goeroe carb's aan het renoveren maar mis nog wat standaard gasnaalden en eventueel gas buizen (emulsie buis heet dat geloof ik officieel). Ook vlotters met houder zouden erg fijn zijn.
Wie kan me helpen?
futurist
carburator restanten
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ik heb nog een oud setje carbs liggen van een s41 waarmee die van mij niet goed liep maar voor onderdelen lijkt me het prima!
Stuur maar een PB wat je voor de gehele set over hebt.
Stuur maar een PB wat je voor de gehele set over hebt.
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Hey Shifty long tome no see.
Hoe staat het leven? Ik zag net ook al je fietsen in de verkoop staan, spijtig. Maar ja we zijn je eigenlijk al jaren geleden verloren denk ik.
Voor de carb's hoop ik op wat goedkope losse delen waar toch niks mee wordt gedaan, een beetje budget dus tanx voor het aanbod maar ik zoek nog ff verder.
Groetjes en succes met de verkoop en het ga je goed.
futurist
Hoe staat het leven? Ik zag net ook al je fietsen in de verkoop staan, spijtig. Maar ja we zijn je eigenlijk al jaren geleden verloren denk ik.
Voor de carb's hoop ik op wat goedkope losse delen waar toch niks mee wordt gedaan, een beetje budget dus tanx voor het aanbod maar ik zoek nog ff verder.
Groetjes en succes met de verkoop en het ga je goed.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Wat versta je onder budget? Ik moet er toch vanaf en als jij er blij van wordt...
Suzuki DR 750SK Big '89
Nou nou, ik heb toevallig een paar dozen met carburateur restanten gevonden.
En één daarvan komt net uit het bubbelbad...
...eens kijken of daarvan wat moois gemaakt kan worden.
Gasbuizen zou ik mij geen zorgen om maken, lijkt erop dat er genoeg voorhanden zijn. Moet er wel nog even goed naar kijken, en eventueel heb ik ook nog een partij nieuwe liggen. En nieuwe gasnaalden zijn onderweg. Wij komen alleen twee vlottermechanieken tekort, waarbij een losse koperen vlotternaaldbus moet worden toegepast. Er is nog wel een klauw vlottermechanieken over, maar aangezien deze van een GSX afkomen, is de vlotternaaldbus aangegoten en dus één geheel met het vlottermechaniek. En dat kunststof spul is wat lastig te vernieuwen, dus heb ik zo mijn twijfels. Maar kan altijd een poging wagen door de vlotternaaldbus te polijsten in combinatie met nieuwe vlotternaalden.
En één daarvan komt net uit het bubbelbad...
...eens kijken of daarvan wat moois gemaakt kan worden.
Gasbuizen zou ik mij geen zorgen om maken, lijkt erop dat er genoeg voorhanden zijn. Moet er wel nog even goed naar kijken, en eventueel heb ik ook nog een partij nieuwe liggen. En nieuwe gasnaalden zijn onderweg. Wij komen alleen twee vlottermechanieken tekort, waarbij een losse koperen vlotternaaldbus moet worden toegepast. Er is nog wel een klauw vlottermechanieken over, maar aangezien deze van een GSX afkomen, is de vlotternaaldbus aangegoten en dus één geheel met het vlottermechaniek. En dat kunststof spul is wat lastig te vernieuwen, dus heb ik zo mijn twijfels. Maar kan altijd een poging wagen door de vlotternaaldbus te polijsten in combinatie met nieuwe vlotternaalden.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Goei bubbelbad apparaatje heb je daar staan, all shiny nieuw
futurist
past dus net die carb's er in
futurist
past dus net die carb's er in
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06