Dag Big Bek,
ik heb nog een volledige originele achterveer liggen. En zelfs een originele uitlaat. Tandwielen en ketting niet, maar wel 1 tip: koop stevig spul (Renthal, DID,..), want je big lust die dingen rauw!
Wie heeft er nog een uitlaat in de aanbieding voor een BIG92
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
met je duits is niks mis volgens mij. Heb wel een enkele Lazer-produro gevonden ("auspuff Big" had ik ingetypt):BIG BEK schreef:Blijkbaar is mijn duits onvoldoende goed. Kan deze niet vinden. Welk zoekwoord moet ik intypen?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=49779
Keep on smiling!
Big Bek
Kijk onder auto/motoren, dan Markenspezifische reile en dan bv dr 750 of dr 800 invoeren bij zoeken.
Ik zie inderdaad de auspuf niet meer staan. Toch staan hier regelmatig aanbiedingen.
Bart, wat ben je weer snel.
Volgens mij ben jij een van de weinigen die regelmatig iets van zich laat horen.
Theun
Kijk onder auto/motoren, dan Markenspezifische reile en dan bv dr 750 of dr 800 invoeren bij zoeken.
Ik zie inderdaad de auspuf niet meer staan. Toch staan hier regelmatig aanbiedingen.
Bart, wat ben je weer snel.
Volgens mij ben jij een van de weinigen die regelmatig iets van zich laat horen.
Theun
Ha Theun,Theun schreef: Bart, wat ben je weer snel.
ja, als ik zo'n mailtje van Freek krijg ("je hebt een nieuw bericht.." of zoiets), kan ik me niet bedwingen en moet ik even op Noppenforum gaan kijken. Zal wel een verslaving zijn zeker
See you folks!
Bart
Keep on smiling!