Stel mooie beschermers aangeboden. Beide voorzien van twee scharnieren en comfortabele binnenzijde.
Eenmaal gebruikt tijdens off the road curcus en toen gelukkig niet nodig gehad .
Kosten nieuw gemiddeld honderd euro. Mogen weg voor €65
*VERKOCHT* Knie- en scheenbeschermers
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Denk je dat deze beschermers comfortabel genoeg zijn om een week of drie dag in dag uit te dragen? Ben van plan 'zachte' beschermers te kopen maar als jij zegt dat ze echt comfortabel genoeg zijn ben ik wel geinteresseerd!
Of ze comfortabel genoeg zijn voor drie weken, daar kan ik geen antwoord op geven.
De banden zijn breed en verstelbaar, er zitten een soort kussentjes in de protectoren. Tegelijkertijd zorgen de kussentjes voor afstand met de harde protectie, waardoor de boel relatief makkelijk kan "ademen". Draagcomfort heb ik als prettig ervaren, hetgeen deels komt door twee scharnierpunten per knie waardoor de protector op z'n plek blijft zitten bij het buigen van de knie.
Net nog wat nieuwe plaatjes geschoten:
De banden zijn breed en verstelbaar, er zitten een soort kussentjes in de protectoren. Tegelijkertijd zorgen de kussentjes voor afstand met de harde protectie, waardoor de boel relatief makkelijk kan "ademen". Draagcomfort heb ik als prettig ervaren, hetgeen deels komt door twee scharnierpunten per knie waardoor de protector op z'n plek blijft zitten bij het buigen van de knie.
Net nog wat nieuwe plaatjes geschoten:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.