Biggen,
heel langzaam maar zeker begint mij big weer teken van toekomstig leven te vertonen. Probleem was de te losse (nieuwe) NAK terwijl de spanner maximaal stond. Chapter Frankrijk had daar een oplossing voor, maar La Poste vond dat die niet naar Nederland geëxporteerd mocht worden en zwerft ergens tussen daar en hier.
Dus heb ik zelf met good old zaag, boor en vijlwerk een dikker drukplaatje gemaakt. Verder drie dolgedraaide boutgaten van helicoils voorzien en de boel weer in elkaar gezet.
Nu heb ik wel een nieuwe pakking nodig voor het carter deksle aan de generator kant. De oude is stuk.
Waar kopen we dat? Welke (web)shop heeft dat op voorraad? Of heeft iemand nog een nieuwe liggen ter overname?
OJ
Waar kopen we een carter pakking?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ja, daar rij ik morgen misschien even langs. Als ze hem op voorraad hebben...
- Edwin
- Contacteer:
Is goedkoop hoor, ik haal ze meestal bij Van Wijk, maar meen dat ik daar ergens begin 20 ervoor betaald.
Ik heb hem nog ingescand staan, A3 formaat papier en knippen maar
Ik heb hem nog ingescand staan, A3 formaat papier en knippen maar
Assumption is the mother of all fuck ups
-
Ik heb voor een nog nieuw op te bouwen blok een compleet set gekocht en daar op stevig karton de omtrek van getekend.
Nog ff uitknippen en gaatjes prikken en dan kan ik met universeel pakkingpapier zoveel pakkingen maken als ik wil
Nog ff uitknippen en gaatjes prikken en dan kan ik met universeel pakkingpapier zoveel pakkingen maken als ik wil
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
-
Hoe kom jij aan mijn schoolfotos?Leo schreef:BIGclub op jaarlijkse meeting
Nou voor die paar euro rijd ik wel naar West-Knollendam...
Geen tijd om te gaan, online besteld.
OJ
OJ
-
Dat werkt, ik vind het altijd leuk om dat soort dingen zelf te fabriceren.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
- de antrapper
MANUS-3000 schreef:Hoe kom jij aan mijn schoolfotos?Leo schreef:BIGclub op jaarlijkse meeting
- Bijlagen
-
- FB_IMG_1508448508000.jpg (62.16 KiB) 2604 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Dat heb ik ook nog gedaan, en wij mochten ze bakken ook zodat ze nog lang mee konden
Gisteren besteld, vandaag bij de buren Morgen monteren.
OJ
OJ
Goed, alles zit weer in elkaar.
Nog twee problemen:
1: koppeling van tank 1 naar tank 2 lekt. Daar moet een nieuwe voor komen. Ga ik bij CMSNL bestellen.
2: accu is dood. Ik heb een Motobatt accu, maar die heeft de tand des tijds niet overleefd. Ik heb nog in mijn accu voorraad gezocht, maar die oude zijn ook allemaal dood. Moet ook een nieuwe voor komen.
OJ
Nog twee problemen:
1: koppeling van tank 1 naar tank 2 lekt. Daar moet een nieuwe voor komen. Ga ik bij CMSNL bestellen.
2: accu is dood. Ik heb een Motobatt accu, maar die heeft de tand des tijds niet overleefd. Ik heb nog in mijn accu voorraad gezocht, maar die oude zijn ook allemaal dood. Moet ook een nieuwe voor komen.
OJ