Spares voor vriendenprijs!

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
svenl
Berichten: 55
Lid geworden op: di jul 16, 2013 15:05
Locatie: RDAM

Hallo mannen,

Na al het gesleutel, blok splitsen en voorbereidingen is op dag 5 van mijn motoravontuur door Scandinavie mijn BIG gestolen :|
Op klaarlichte dag op een familiecamping tijdens een tussenstop...
Gelukkig kwam grote vriend ANWB een BMW F800GT brengen en kon ik mijn reis nog 3 weken voortzetten in ieder geval.

Maar daarom krijgen de forumleden die mij al die tijd hebben geholpen natuurlijk voordelig voorrang op de overgebleven portie reserve-onderdelen.
Wat daarna overblijft gaat op marktplaats in keiharde concurrentie met DRparts Spijkernisse ;).

- Nieuwe D.I.D. kettingset compleet met schakel en beide tandwielen
- Nieuwe Koppelingsplaten, zowel de platen als de metalen tussenschijven (van Ouwe Reus overgenomen :)

- Voo-r en achterband, Bridgestone Battlewing straatbanden, zeker gebruikt maar nog 3 a 4 mm profiel op beide banden.
- Orgineel gereedschapssetje in hoesje voor onder de liefhebber zn zadel
- Toerenteller en dashboard (KM teller die erin zit is kapot)
- Doosje pakkingen/ringetjes (waaronder uitlaat, carburateur, versnellingspookdeksel, circlips assen)

De opbrengsten van de ketting en koppeling gaan naar het 'Svens nieuwe motor' fonds, daarbij mag je iets uit de grabbelton kiezen :)
Zoals jullie misschien al aanvoelen heb ik besloten niet weer een BIG te nemen. Dit was nog maar mijn tweede motor en ben weer benieuwd naar iets anders inderdaad! Maar de hier opgedane sleutelkennis neemt niemand me meer af :).

Fotos natuurlijk mogelijk op aanvraag!

Groet,
Sven
Ouwe Reus
Berichten: 2121
Lid geworden op: za jul 16, 2011 22:38
Locatie: SpikeCity

BIG gestolen :shock: :x
Zwaar klote man, maar top dat je de reis wel kon afmaken.
Ook nog leuke ervaringen met ons te delen?
En welke motor heb je op je verlanglijstje staan?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Jezus, wie steel er nou een Big ? :roll:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 2050
Lid geworden op: vr apr 18, 2008 22:48
Locatie: Onder de rook van Rotterdam
Contacteer:

Dit schijnt de dader te zijn....
images (3).jpg
images (3).jpg (12.67 KiB) 1003 keer bekeken
:slaan:
Assumption is the mother of all fuck ups
svenl
Berichten: 55
Lid geworden op: di jul 16, 2013 15:05
Locatie: RDAM

De reis zelf was uiteindelijk nog steeds heel leuk hoor! Goede bochtige wegen en fantastische natuur! De kilometers vlogen voorbij met het bmw 800 blok dus ben naar een 800gs aan het kijken :)
En gelukkig mocht je in Denemarken op het strand rijden dus heb ik mn BIG in ieder geval nog een paar keer goed kunnen uitlaten!
Plaats reactie