MANUS-3000 schreef:Kwam erachter toen ik de A27 af dook en de vangrail ineens dichterbij kwam dan me lief is.
Gelukkig geen rare dingen gebeurd en met een andere rempomp erop werkt het weer, al is mijn remschijf nu wel merkbaar krom
Zo te zien heb ik een mooie dag gemist, blij dat jullie niet voor niets hebben hoeven wachten
edit:mag niet liegen het was de A1
Bijna hetzelfde

Tja nu de vraag, was je remdruk weg door je kromme schijf of je schijf krom door het wegvallen van je remdruk?
Kromme schijf loopt aan, rem wordt warm, gaat aan de kook en je druk is weg..
Schijf gaat niet zo maar krom, ergens op gevallen, schijfrem vergeten? Er zijn verhalen van hete schijven die bij stilstand krom trekken als je de rem er ophoud maar dat zie ik niet snel gebeuren.
MANUS-3000 schreef:Iemand wel eens geprobeerd z'n rempomp te reviseren met een setje zoals afgebeeld?
Heb nu een rempomp uit de voorraad gemonteerd maar daar weet ik ook niet van in welke staat die is.
Wil niet nog eens verrast worden door een rem die z'n werk niet doet.
wel eens een setje gebruikt, geen idee of t die was of origineel maar heb best wel eens mn druk weg gehad maar dan was de rem aan de kook, bijna altijd achter maar ook 1 x voor, net terwijl ik volgas een haakse bocht aanviel op de lekdijk, 2 tikken terug in de versnelling en op t laatst nog 1 kreeg me net half glijdend de bocht door, toen gestopt voor een peuk.. staat op nr 5 van jaren ouder worden op de motor binnen een paar seconden