Gezien de aard van je functie geloof ik dat we dat al doen...de antrapper schreef:Over 22 maanden heb ik daar geen last meer van , dan betalen jullie mijn inkomen
Zeldzaam goed besteedde pegels.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Gezien de aard van je functie geloof ik dat we dat al doen...de antrapper schreef:Over 22 maanden heb ik daar geen last meer van , dan betalen jullie mijn inkomen
frankn schreef:Gezien de aard van je functie geloof ik dat we dat al doen...de antrapper schreef:Over 22 maanden heb ik daar geen last meer van , dan betalen jullie mijn inkomen
Zeldzaam goed besteedde pegels.
En over 22 maanden neemt een van mijn telgen het stokje van Hans over dus bij deze alvast hartelijk bedankt voor het sponsoren van mijn nieuwe BMWde antrapper schreef: Idd dat doen jullie al 38 jaar waarvoor dank natuurlijk voor jullie genereuze bijdrage, hou vol zou ik zeggen
appie naar Spike city en post.nl heeft ze volgende week daar liggenLeo schreef:BIGVIP 4 onder voorbehoud van carbs ultrasoon badje resultaat
Helaas, mijn ultrasoon bubbelbad heeft de geest gegeven.futurist schreef:appie naar Spike city en post.nl heeft ze volgende week daar liggen
De mijne is nog gloedje nieuw. Voor €13 zijn de carb's heen en weer gestuurdOuwe Reus schreef:Helaas, mijn ultrasoon bubbelbad heeft de geest gegeven.futurist schreef:appie naar Spike city en post.nl heeft ze volgende week daar liggen
Heb dat ding in no-time als defect verkocht op MP.
Bij sproed heb ik 33 en 36mm's in de verhuur
Het deleten van je e-mailadres heeft de Zappa voor je geregeld voordat je e-mailbox explodeerde door spambigbrother schreef:Hallo weer
Daar er waarschijnlijk meerdere dames aanwezig zijn neem ik mijn meisie ook mee grtjes en bedankt voor het verwijderen van mijn mail adres
Leo schreef:route verzonden aan BIGvip 3 en aan Bigbrother.
futurist schreef:Ik geloof dat het weer niet erg mee werkt.......
futurist
Kum'p uut Kuuk en drinkt bier uut d'n Achterhoek?
futurist schreef:D'n Belze TV geeft flink wisselvallig met fikse buien...........
futurist