Mooi dat ie t goed doet!
Gok dat ik t goed gegokt had
Ow die van mij, hup naar de 155km/u op de GPS wel in t rood op 7500 toeren dus als mn ketting echt op is terug naar 47 tands achter ipv 48, scheelt iets toeren op de snelweg en kan ie makkelijk aan.
Verbruik net geen 1 op 17 met 100km snelweg, stuk allroad en woon/werk, iets zuiniger dan mn oude carbs met 84000km op de teller [ bij mn eerste Big ooit na 70000km de naalden en buizen vervangen, ging toen van 1 op 15 naar 1 op 18]
Heb nu een bruut... misschien wel te bruut.. 36mm carbs en korte primaire overbrenging
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Lekker hoor!
Ikzelf ben bij 150 maar gestopt...vondt hoger wat listig worden op mijn noppenbandjes
Eerste tank 1:17 testen, vaak en veel gas erop.
Tweede tank 1:18 rustig aan, stadsverkeer, en regelmatig opengetrokken.
Derde tank 1:20 lange afstand 80km/u 100 en kort 120 km/u
Ben ik erg tevreden over en is op het eerste zicht zuiniger dan voorheen met de originele luchtfilter, carbs en uitlaat.
En dat met behoorlijk grotere hoofdsproeiers. Standaard zat daar 2x 120 in als ik mij niet vergis en nu 165 en 170!
Ikzelf ben bij 150 maar gestopt...vondt hoger wat listig worden op mijn noppenbandjes
Eerste tank 1:17 testen, vaak en veel gas erop.
Tweede tank 1:18 rustig aan, stadsverkeer, en regelmatig opengetrokken.
Derde tank 1:20 lange afstand 80km/u 100 en kort 120 km/u
Ben ik erg tevreden over en is op het eerste zicht zuiniger dan voorheen met de originele luchtfilter, carbs en uitlaat.
En dat met behoorlijk grotere hoofdsproeiers. Standaard zat daar 2x 120 in als ik mij niet vergis en nu 165 en 170!
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
165 en of 170? dat zijn grote gaten!
47 is standaard vanaf 1993, kan vast kleiner vinden, 17 voor kan ook maar dan moet je de beugel die om het voortandwiel gaat er af halen of aanpassen [ heb nog wel een 17 voor je denk ik].
Heb ooit 169km/u gereden op de gps maar dat duurde wel ff voor hij er was, heb weinig behoefte om zo hard te rijden, kan/mag toch bijna nergens, ben liever heel snel op de 150 dan dat ie harder gaat en minder snel optrekt.
Mn KTM gaat ook maar 140, kan een stuk harder maar heb hem graag pittig
47 is standaard vanaf 1993, kan vast kleiner vinden, 17 voor kan ook maar dan moet je de beugel die om het voortandwiel gaat er af halen of aanpassen [ heb nog wel een 17 voor je denk ik].
Heb ooit 169km/u gereden op de gps maar dat duurde wel ff voor hij er was, heb weinig behoefte om zo hard te rijden, kan/mag toch bijna nergens, ben liever heel snel op de 150 dan dat ie harder gaat en minder snel optrekt.
Mn KTM gaat ook maar 140, kan een stuk harder maar heb hem graag pittig
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997