werk

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Gast

Geen probleem hoor, dat prikje!

Heb zelfs een aanbieding: bij 2 ontwormingen een gratis euthenasie :twisted:
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

betreffende duiken qua verdienen valt het wel tegen maar je moet een beetje gek zijn om het te doen
en niet bang wezen want je zit weleens in een moeilijke situatie en zeker niet bang wezen in het donker want 9 van de10 x zie je geen daglicht en kan het zo donker zijn dat als je je hand tegen je glas drukt je deze niet ziet zelfs niet als je licht aan hebt
maar ter voorbereiding op wat voor de meeste een mooie zaterdagavond
gaat worden ga ik weer met mijn kop onder water een zinker leiding lassen bij petten voor de kust maar ja je moet toch wat doen om je geld te verdienen :shock: :shock: :woow:
doe wat je niet laten kunt
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

oke ik weet het wat het is...
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Gelukkig komt er al een vrouw over de brug. Waar blijft de rest. Huskiegirl is toch niet de enige die in nederland rondcrosst??

Ik wacht nog heeeeel even .... :wink:

en ga nu even naar de techniek afdeling .. cu
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

lang genoeg gewacht............. :D
Gast

Ja Rudy heeft gelijk Huskie,

Voor de draad ermee, wat doe je voor de kost???
Of ben je (M)anusje van alles in en homoclub maar durf je dat niet te zeggen???
Huppakee zeg het maar voordat je dat aanbod van Huskiegirl voorgeschoteld krijgt.
Grapje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Anonymous schreef:Ja Rudy heeft gelijk Huskie,

Voor de draad ermee, wat doe je voor de kost???
Of ben je (M)anusje van alles in en homoclub maar durf je dat niet te zeggen???
Huppakee zeg het maar voordat je dat aanbod van Huskiegirl voorgeschoteld krijgt.
Grapje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HAHA
Verwacht niet dat hij bij homobar werkt maar wie weet......

:mrgreen: mrgreen: mrgreen: mrgreen: mrgreen:
Gast

Nog een nieuwe,

Direkteur van Wildlife Care International.
Wij opereren en beschermen dieren in het wild wereldwijd. (leeuwen, Tijgers en Olifanten)
Zit daarom vaak in Afrika en Azie (ook op de motor als het even kan)

Zie ook http://www.wlci.org
Laatst gewijzigd door Gast op ma nov 11, 2002 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Kijk dat rondrijden op een motor door Afrika, dat is nou echt iets wat me wel wat lijkt. Maar helaas heb ik niet zo'n beroep.

Mijn werk is: rond crossende motorrijders aanhouden en voorgeleiden bij de officier van justitie.
Mijn naam is, natuurlijk, ook geen huskie maar Johannes van de Velde.
Ik werk bij de milieu-politie te Arnhem en bekeur regelmatig enduro-rijders die de natuur aan het vernielen zijn. :twisted: :twisted:
Ik infiltreer op deze site met de bedoeling jullie binnenkort tegentekomen in het vrije veld. :lol: :lol: :lol:

Dus beware, beware nobody fucks with Johannes van de Velde
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
ad f.

ik ben c.n.c. draaier -frezer op een bewerkingscenter (mazak integrex 200 sy , voor de kenners ), dat komt goed van pas voor als ik eens wat nieuwe onderdelen nodig heb.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Zo Huskie, als het beroep klopt wat je zegt (misschien zit je ons een beetje te stangen) dan moeten wij inderdaad oppassen. :evil:
Ik woon namelijk in .................... :oops:
Om jou af te schudden moeten we dus veel slootjes pakken............ :slaan:
Maar even serieus vindt je het voor jezelf niet raar dat je een hobby hebt
waarbij je beroepshalve mensen moet aanhouden die ook diezelfde hobby hebben? :cry: :cry:
Gemakshalve ga ik er vanuit dat je met zo'n Suzuki Vitara rondrijdt en je in het terrein een pietsie minder kans maakt om die bromnozems tot stilstand te krijgen, of mag je de Huskie gebruiken?
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

zeg johannes van de hupsky
Ben jij ook zo'n persoon optredend namens de wet en probeert de "slechte" jongens te pakken,en zelf alles doet wat de wet verboden heeft qua rijden dan. Ik geloof je niet als je meteen nee zegt want daarvoor kan ik te veel van die pakken.
of "toon"je begrip :?: :?: :?: :?: :?: :cry:
doe wat je niet laten kunt
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Huskie, als het inderdaad je beroep is vind ik het wel eerlijk van je om het te zeggen ondanks dat velen er niet zo content mee zullen zijn :(
Als we je tegenkomen zullen we er gezellig :toost: :toost: op drinken (nadat we de Vitara ingegraven hebben met onze noppenbandjes).
:P :P :P
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

huskie schreef: Mijn werk is: rond crossende motorrijders aanhouden en voorgeleiden bij de officier van justitie.
Mijn naam is, natuurlijk, ook geen huskie maar Johannes van de Velde.
Ik werk bij de milieu-politie te Arnhem en bekeur regelmatig enduro-rijders die de natuur aan het vernielen zijn. :twisted: :twisted:
Ik infiltreer op deze site met de bedoeling jullie binnenkort tegentekomen in het vrije veld. :lol: :lol: :lol:

Dus beware, beware nobody fucks with Johannes van de Velde
Misschien kun je ons eens meenemen, als je je ronde doet :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

En als we dan mee mogen zullen we plechtig (....) beloven dat we je niet vastgebonden aan een boom achter zullen laten :zwaaien:
Is dat een goeie deal of wel ??!!
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:En als we dan mee mogen zullen we plechtig (....) beloven dat we je niet vastgebonden aan een boom achter zullen laten :zwaaien:
Is dat een goeie deal of wel ??!!
HAAHAHAHA

oke ik neem touw mee :D
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Misschien ben ik wel verkeerd, maar was/is Huskie geen Belg uit Herentals :?: :?: :?:

Ik denk dat hij ons een kl**t wil aftrekken :D

Jo VdB
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

ik kan op de zoekfunctie niks vinden over belgen en husky's :D :roll:
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Feit is wel dat hij niet meer reageert.
Hij lijkt nu al wel een beetje op een Nederlands agent, bang als er stont aan het balletje komt.
Maar er was inderdaad wel een Belg die ook iets met de naam Huskie o.i.d had.
Maar uh we lusten hem rauw hoor.
Crossbandje kopen bij Freek (grapje) en Huppakee aan de bak ermee.
Gast

Zover mij bekend (en ik rij veel op de veluwe en bij Arnhem in de buurt) zijn daar alleen stoffige niet (fatsoenlijk) motorrijdende justitie en staatsbosbeheer medewerkers. Dus ofwel is er een nieuweling aangenomen of we hebben te maken met een opruier. Zeker gezien het gevoelige karakter van onze geliefde sport is dat laatste niet echt handig. D.w.z. als het te lang duurt. Anders is het een goede grap en ben ik zeker nu Lichtenvoorde niet doorgaat erg benieuwd wie ik zondag tegenkom. Ben altijd wel in voor een "niet beker" wedstrijd. Zeker op een Husky TEC-576 :lol:
Gast

Ja, Ja!!! staatsbosbeheer mannetjes en politie agentjes met Vitaratjes ingraven en vastbinden!!! MAG IK MEE !!! PLEASE????? Heb nog een appeltje te schillen met die neuzels... Fl 120,- in de achteruit :schieten:

Zelfs mijn vrouwelijke charmes konden me niet helpen toen ik op een ruiterpad met m'n Husky betrapt werd.... :mrgreen:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

ai ai ai wat heb ik nu op m'n geweten.
Beste noppers, wees niet bang voor huskie, hij is slechts een instrument van justitie, ha ha :D

Ik ben de man die iedere vrouw zou wensen. Ik heb een eervol beroep.
Voor de lol en conditie rij ik mijn motor, vaak in Amsterdam.
Dus Huskiegirl, die prent zou ik jouw nooit hebben gegeven.
120 ouderwetse guldens voor het rijden op een ruiterpad. Ook ik heb dat persoonlijk een keer meegemaakt. Gedeelde smart is havle smart :)

Mijn werk is gdjkvbehwefwef
o o de computer doet raar.
Ik probeer het morgen weer een fdjk keeerc cvbvc keer cxdxccv :lol: :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Hoi Huskie,

Dat braille gebrabbel (zal wel code zijn) daar snap ik dus effe geen bal van, maar dat jij als diender van de wet op een ruiterpad rijdt ... foei toch, maar zijn wel lekkere paden om op te knallen.
Maar je had wel wat over je afgeroepen zoals je ziet.
Ik zag het al helemaal zitten:
Nieuw Michelin Competition 3 bandje achterop, 52 tands achter, en dan die Vitara heeeeeeeeeeeeeelemaal zandstralen, maar helaas je werkt waarschijnlijk vanachter je buro.
Ga jij in Amsterdam in het westelijk havengebied rijden (mag dat daar nog steeds??).
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ja Hein, dat kan nog. Ze hebben nu zelfs een paar sprongen gecreeerd, dus ook voor de crossers is er te trainen. Het MCA is officieel nu dicht(de crossclub) maar ik kan er nog steeds op. Dus ook daar kan ik nu vrij trainen. Al met al mag ik niet klagen voor hetgeen ik daar kan rijden. Er zijn mensen in nederland die het met minder moeten doen.

Trouwens mijn werk is het verantwoord :? :? opvoeden van drie kinderen(ze zijn van mezelf, echt waar) en mijn vriendin zorgt voor de ping ping.
Ja ja mannen die vrouwen bestaan echt(zij heeft ook een eervol beroep :D )
Jullie begrijpen dat met deze hobby er veel droog brood gegeten wordt in Huize Huskie :lol: want ik geloof dat er weer een kettinkje met tandwielen aan moet komen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Is jouw werk het aanhouden en voorgeleiden van de 3 kinderen die je opvoedt aan justitie? :woow: geintje !!
Plaats reactie