Wie kan me helpen?
Ik heb een Yamaha yz250 van 98 en als die warm is ploft hij uit de uitlaat en daarna slaat hij af. Heb de carburateur er al afgehad en opengemaakt en kwam een afgebroken stationair sproeier tegen, die natuurlijk gelijk vervangen door exact de zelfde. Probleem was nog niet weg helaas, toen de ontsteking maar is open gemaakt en kwam er achter dat de ontsteking niet meer optijd stond dus die ook maar gelijk goed gezet. Toen kon het al bijna niet meer mis gaan maar toch wel. Ik ben een beetje ten einde raad nu en hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt
Yz250 ploft en slaat af
Moderator: ghulst
Check ook de moertjes van de bobine op het frame. Soms zit de bobine half los en valt het niet op.
Massaprobleem kan natuurlijk ook, maar dit zou je gemakkelijk kunnen testen door een startkabel tussen motorblok en frame te zetten (of diverse andere plekken) om te zien of je 't kunt uitsluiten.
Massaprobleem kan natuurlijk ook, maar dit zou je gemakkelijk kunnen testen door een startkabel tussen motorblok en frame te zetten (of diverse andere plekken) om te zien of je 't kunt uitsluiten.