Op nat verliest ie ook grip op grof asfalt bij hard op t gas, glijd snel op klinkers en ander steen, is wel een goedzak, slaat niet ineens weg maar verliest grip en begint te glijden en te schokken maar wat gas er af en hij pakt weer grip dus wel betrouwbaar.
Voorband heeft meer grip maar slijt dus wel sneller en kan dus mijn rem gedrag niet aan, is bijna op, achter nog iets van 30%. Voor heeft hij me niet verrast, kan een stoppie doen bij een stoplicht bij droog maar glijd het laatste stukje wel.
Heb wel rekening gehouden met de mindere grip van de banden maar voor is hij een stuk beter dan achter.
Niet veel offroad gebruikt maar daar doet hij wat je verwacht van zo'n band en op een polderweg kan hij modder en klei op de weg prima aan.
Gaat ook lang mee.
Maar nu dus voorband bijna op, achterband begint me wat te vaak te verassen met het toegenomen vermogen ook op droog spul en nat vraag ik me regelmatig af waar mn aandrijving is gebleven als ik gas geef, dus tijd voor nieuw rubber, Contie Trailattack is top maar op een vieze polderweg waar ik elke dag op rij mis je wat offroad grip dus nu maar de Contie TKC 70 besteld, minder grof profiel maar volgens het @ goede grip op de natte weg, mot ze nog monteren dus wat ik van ze vind laat ik nog weten wanneer ze er onder zitten.