Noppenforum meeting 2004

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Oke na overleg met freek open ik een topic over de 2004 noppenforummeeting (mooi af te korten als nfm2k4 :lol: ). Ik heb in wat wandelgangen gehoord dat niet iedereen blij zal zijn om weer naar bilstain te gaan dus daarvoor is dit topic.... als mensen goeie ideeen hebben (liefst natuurlijk redelijk centraal gelegen voor zowel de belgen als nederlanders onder ons :lol: ).
Als we een lokatie hebben moeten we natuurlijk ook nog een datum afspreken :lol: maar dat komt laten natuurlijk pas

ik zou zeggen mensen barst los 8)
Gebruikersavatar
Bart M
Berichten: 367
Lid geworden op: wo mei 07, 2003 10:47
Locatie: Westerlo-België

Tip voor lokatie: er is volgens mij een cross-parcours op de grens tussen Nederland en België, in Baarle-Hertog of -Nassau. Eventueel kunnen mensen uit de streek een enduro-parcours uitstippelen ?
Keep on smiling!
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

Valkenswaard afhuren zou ook erg tof zijn. Ruimte zat , en mogelijkheden legio om enduro-parcours te rijden.

Alleen vrees ik erg veel voor het financiële plaatje :cry: :cry:
Dromen kost echter niets....

Dus zal ik nog maar even verder denken over potentiële locaties.

Jo VdB (I survived the Noppenforumdagen 2003 :wink: )
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Bart M schreef:Tip voor lokatie: er is volgens mij een cross-parcours op de grens tussen Nederland en België, in Baarle-Hertog of -Nassau. Eventueel kunnen mensen uit de streek een enduro-parcours uitstippelen ?
Mooiste zou zijn dat we er kunnen overnachten (of niet?)

Rudy die het in 2003 ook overleeft heeft :lol:

http://ralf.snoutweb.net/rudy/site/Vide ... /index.htm staan de fototjes van vorig jaar :lol:

valkenswaard is wel een leuk idee :lol:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Bart M schreef:Tip voor lokatie: er is volgens mij een cross-parcours op de grens tussen Nederland en België, in Baarle-Hertog of -Nassau. Eventueel kunnen mensen uit de streek een enduro-parcours uitstippelen ?
Bedoel je deze club : http://www.mcc-baarle-nassau.nl/ , maar hier kun je niet overnachten.

Ik vrees dat het toch weer Bilstain gaat worden , maar als het zo is dan zal ik er toch ook weer bij zijn.

Ad , die het in 2003 ook heeft overleefd , evenals die tientallen anderen die zouden komen :twisted:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Stomme vraag misschien maar is er in de buurt van bilstein geen crossbaan ofzo? (zodat de crossers onder ons naar de crossbaan kunnen :lol: )

(tja de opkomst van vorigjaar was niet overdreven groot :lol: )
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Bilstain heeft zelf ook een crossbaan maar die is niet in het weekend open , dacht ik.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

wist ik :cry:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Grensgebied nl/b zou perfect zijn en dan een camping in de nabijheid van een crossparcours of een crossclub vragen of we er kunnen overnachten tegen een billijke vergoeding. Zou wel stoer zijn met z'n allen op een crossparcours.
Om dan van daaruit een roadboekrit te regelen in de omgeving die dan zowel smorgens als smiddags door de liefhebbers gereden kan worden.
Ik zou het nml leuk vinden dat ik bevoorbeeld zowel kan gaan offroad rijden als dat ik zou kunnen gaan crossen.

ps: in belgie heb je van die hondaparken. Is daar mogelijkheid om te overnachten. Is toch maar voor 10 man :twisted:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

huskie schreef:Grensgebied nl/b zou perfect zijn en dan een camping in de nabijheid van een crossparcours of een crossclub vragen of we er kunnen overnachten tegen een billijke vergoeding. Zou wel stoer zijn met z'n allen op een crossparcours.
Om dan van daaruit een roadboekrit te regelen in de omgeving die dan zowel smorgens als smiddags door de liefhebbers gereden kan worden.
Ik zou het nml leuk vinden dat ik bevoorbeeld zowel kan gaan offroad rijden als dat ik zou kunnen gaan crossen.

ps: in belgie heb je van die hondaparken. Is daar mogelijkheid om te overnachten. Is toch maar voor 10 man :twisted:
Ik weet niet of ze in de plaatselijke gevangenis plaats hebben voor 10 noppenridders :twisted:
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Misschien heb ik wel de oplossing : Het GP-circuit in Neeroeteren. Naast de crossomloop ligt er ook een beperkt enduro-circuit (+/- 3km) in het bos. In Neeroeteren kun je wel pas tegen de middag rijden, en ieder uur is er een kwartier pauze (verplicht). Er staat dan een echt rood licht, dat na dat rustkwartiertje weer op groen springt en dan kun je er weer tegenaan. Er is zelfs een apart baantje voor de kleinste noppenrijders. Hillclimb en die toestanden zijn er wel niet :cry: , maar er is wel een groot cafétaria en douches zijn er ook. Voor meer info kijk je bij www.enduro.be en klik dan circuits aan.
Als de noppenforumdag in Bilstain doorgaat, rijd ik vanuit Riemst naar daar en s'avonds ook weer terug. Met de motor wel te verstaan. Voor eventuele liefhebbers is het mogelijk in het café-hotel te overnachten waar ik 's morgens vertrek. Het is dan wel een bijzonder pittige en lange rit, maar "enduro" komt van het engelse "endurance" als ik mij niet vergis, en betekent dus : uithouding. :wink:
Sandman

Neeroeteren is voor mij perfect...
Lommel is ok wel een mogleijkheid, ook douches en cafetaria, maar ik niet zoveel endurospul dacht ik?
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Is er in de omgeving van Neeroeteren offroad te rijden?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

@ huskie :
Bij het circuit in Neeroeteren ligt er een single-track-parkoertje in het bos, met weinig hoogteverschillen. Het is eigenlijk meer een mountainbike-parkoers. Hoogteverschillen zijn er wel op het crosscircuit. Je springt eigenlijk steeds de "kiezelkuil" in en uit. Echt offroad gaan is er volgens mij mogelijk, maar... Tot een tiental jaren geleden hadden we een toer in die omgeving : de Maaskant. We zijn er sindsdien niet meer geweest wegens de vele controles van boswachters en politie. Vele "maaslanders" komen trouwens in onze omgeving (Riemst) rijden, dus ik denk niet dat het te doen is om daar met een groep georganiseerd offroad te rijden. Trouwens, ik ben niet van plan iedere keer als jij er bij bent voor de plaatselijke politie uit te rijden. :wink:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Erik V schreef:@ huskie :
Trouwens, ik ben niet van plan iedere keer als jij er bij bent voor de plaatselijke politie uit te rijden. :wink:
Ja ja , ik heb het allemaal wel gehoord wat je bij Eric hebt meegemaakt , Huskie :twisted: :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Tsss tsss tssss ik bedoelde natuurlijk "legaal" offroad rijden, hè :wink:
Enne Ad, het viel van mijn kant allemaal wel mee hoor. Ik heb enkel en alleen maar de achterkant van Mr Politie gezien. Ze waren denk ik op zoek naar "illegale" offroad rijders. :lol:
Maar wie heeft er nog goede ideeen, want anders wordt het toch weer met z'n allen in de tuin van Freek picknicken. En ik denk niet dat hij daar weer op zit te wachten.
Is er niet nog een mooi terrein ergens in de buurt van de gens of moeten we met z'n allen naar noord frankrijk????
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

vergeet niet dat ik geen enduro heb he :wink: , konden ze de huskie trouwens bij houden met de politie auto? :twisted:
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ik wil ook een crossbaan erbij hebben, hoor Rudy.
Enne als je slim bent(en niet snel :wink: ) dan heb je van de police geen last. :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
wilm
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 27, 2003 23:38
Locatie: grollo

wanneer in 2004?
theresnootarlikesupemotar
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

We hebben hier aan de grens een prachtige camping (waar regelmatig groepen offroadrijders bivakeren) met ertegenover een mooi motorcrossterrein. Ons clublid Ad F. zit meer in de crosswereld dan ik. Hij zou eens kunnen informeren wat de mogelijkheden op dit circuit zijn. Het probleem is, dat de terreinen gebonden zijn aan openingstijden. Als ze dan open zijn, dan willen de leden zelf rijden.........
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ach, weet je Ad. Er komen niet zo gek veel crossers denk ik. Alleen Rudy :twisted: en een belg :wink: En die gasten slapen eerst altijd uit., dus zijn blij als ze pas on 13.00 kunnen gaan crossen. En voor ons offroaders wij kunnen gewoon met een "leuke" voorrijder of een roadboekje wel wat plezier maken. Dus wie weet is dat idee wel aardig voor elkaar te krijgen.
Is dat die camping waar wij altijd vandaan vertrekken?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Na overleg met onze club wil ik het volgende voorstel doen : noppenforumdag in Riemst. Ieder jaar organizeren we een kleine rondrit, maar die zou dit jaar wegvallen. Met de club willen we wel de noppenforumdag in de plaats daarvan organizeren. Dat houdt in : s'morgens ontbijt + koffie, s'middags een broodje of sandwiches en ter afsluiting van een hele dag rijden ( voor de crossers in de groeve, voor de enduro's ook de streek daarrond ) nog een warme maaltijd in ons clublokaal. Wat het moet kosten weet ik nog niet, maar het zal in de buurt van 20€ per deelnemer zijn. Als er interesse is dan zie ik het wel.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Erik, een mooi voorstel. Laten we afwachten wat de andere er van vinden.
:) Nog niet iedereen van dit forum is in Riemst geweest, dus weten niet van ze eventueel te wachten staat :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Erik V schreef:Na overleg met onze club wil ik het volgende voorstel doen : noppenforumdag in Riemst. Ieder jaar organizeren we een kleine rondrit, maar die zou dit jaar wegvallen. Met de club willen we wel de noppenforumdag in de plaats daarvan organizeren. Dat houdt in : s'morgens ontbijt + koffie, s'middags een broodje of sandwiches en ter afsluiting van een hele dag rijden ( voor de crossers in de groeve, voor de enduro's ook de streek daarrond ) nog een warme maaltijd in ons clublokaal. Wat het moet kosten weet ik nog niet, maar het zal in de buurt van 20€ per deelnemer zijn. Als er interesse is dan zie ik het wel.
Klinkt goed :!:

Is er misschien voor de All-roaders ook nog iets te organiseren ?
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

De Noord Zuid route eindigt toch in die buurt??? Kund de crossers crossen, de enduro's in de buurt rijden, de AllRoad mannen hebben ook hun ding, gezamenlijk warme maaltijd, sterke verhalen etc etc
Gesloten