VERKOCHT
Het BIGmagazijn te Uden is definitief verleden tijd.
Bij het leegruimen van de zolder vonden we nog een USD van het merk keelschraaproggelspuug die in de projectbig van SPGD heeft gezeten met een DRBIGstuurpen erin geperst. Originele stuurpen erbij. Bouwjaar type en innerlijke staat onbekend.
Wij adviseren u ook rekening te houden met een komplete revisie als u gaat bieden dan kan het nooit tegenvallen.
Veel plezier bij het bieden vanaf 49,99 euro excl. verzendkosten.
VERKOCHT barnfind USD
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
@Leo
Dacht dat Iwan zijn USD reeds was geëxporteerd naar Belgique
Staat machtig onder een BIG, geen twijfel. Type onbekend, maar in welke hoek (merk) moet gezocht worden voor voorwiel en remmerij?
@Iwan
Veel woongenot op je (jullie) nieuwe stekkie
Dacht dat Iwan zijn USD reeds was geëxporteerd naar Belgique
Staat machtig onder een BIG, geen twijfel. Type onbekend, maar in welke hoek (merk) moet gezocht worden voor voorwiel en remmerij?
@Iwan
Veel woongenot op je (jullie) nieuwe stekkie
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
-
Iets met bloed en kruipen?Ouwe Reus schreef:Het is toch wel een heul leuk vorkje....hmm
Ik heb dat ook al een paar x gedacht maar ga toch voor een andere modificatie
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
Tot nu toe veel reacties via MP uit welk fiets i komt maar dat wist SPGD niet (meer)Ouwe Reus schreef:Het is toch wel een heul leuk vorkje....hmm
Zeker al heel wat reacties gehad ?
Was voor hem ook niet belangrijk waar i vandaan kwam.
Hij zocht lekker lichte USD om met zijn ralleyproject naar Marokko te reizen over de weg en daar de pistes onveilig te maken.
die hoort er nog bij neem ik aan
futurist
PS moet ik nog even wachten met het op laten halen tot de voornaaf/ schijf en remklauw boven water komt.......
futurist
futurist
PS moet ik nog even wachten met het op laten halen tot de voornaaf/ schijf en remklauw boven water komt.......
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Welke jaren zijn die gebouwd? Een voorwiel 21" is dan gemakkelijker te vinden misschien. Wel wil ik graag het originele spatbord behouden. Rem aanpassen zal niet het grootste probleem zijn. Misschien dat de originele Big velg met andere lagers en een bus wel passend te maken is. Alleen zal de 640 Adventure wel een stuk lichter zijn als ons Biggetje. Dat zal eerst proberen worden denk ik.Ouwe Reus schreef:Gokje: komt van een KTM 640 Adventure
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Gaat ie die mooie werkplaats verlaten??!! Dat zal ie wel als een nadeel van de verhuis beschouwen denk ik. Jammer. Hij heeft toch niet alle motoren weg gedaan? We vernemen ook niet veel meer van SPGD hier op het forum. Is ie naar ARM verhuisd?Leo schreef:Inmiddels is de bijbehorende as uit het verhuisgeweld naar boven gekomen.
futurist
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Heb gloof ik wat gemisssstfuturist schreef: moet ik nog even wachten met het op laten halen tot de voornaaf/ schijf en remklauw boven water komt.......
futurist
- heb geen biedingen voorbij zien komen
- izzie dan verkocht
- zat er dan nog meer moois bij voor genoemde zeer aantrekkelijke startbod
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.
futurist schreef:die hoort er nog bij neem ik aan
futurist
futurist
Dan kan je lang wachten want de zandwielen / schijven en remklauw van zijn project zijn overgegaan naar zijn DRZ400E.
Die kocht i namelijk als SM fiets.
SPGD is kwa motoren verhuisd naar het LC8 en DRZ forum maar hij zit zelden meer op internet sinds i ook letterlijk verhuisd is.
Die heeft nog wat maanden klussen voor de boeg.
Maar ik krijg net bericht dat het geld voor de USD overgemaakt is dus ik moet de titel even veranderen naar : "gereserveerd"