dhc6 schreef:Dubbele spoel=later model (langeslag) waar een vliegwiel 3210231D00 op hoort. Ik zit nu in Canada dus kan slecht kijken welk nr er op de rotor staat maar bij een dubbele spoel stator hoort een "grote" CDI. De CDI voor een 41/42 is zo groot als een V regelaar (pakje sigaretten) en die voor een 43 is 2 x zo groot. Ben zaterdag terug en zal dan kijken en het doorgeven.
Bij Zappa liggen beide types op voorraad, kun je denk ik wel van hem lenen om te proberen mocht je met de nw stator geen succes hebben.
R
Ik heb maar één woord voor de behulpzaamheid op dit forum: "Ge-Wel-Dig" of beter "Ge-Wel-Big"
Ben net even tot bij de BIG Geweest om een foto te maken, heb het zelfs niet geprobeerd, dat ding zit netjes ingesandwitcht (of hoe je dat ook schrijft) achter de batterij. Foto nemen is dus zonder demontage hopeloos...
Afmetingen (ruw gemeten/geschat) 12x8x3.5 cm das heel wat meer dan een pakje sigaretten dus zal wel een SR43 zijn...
Oude stator is in elk geval defect dus ik moet zowiezo een nieuwe hebben...
Ik denk dat de nieuwe stator monteren voor volgende week is, zelfs al komt hij morgen toe, ik ga dit weekend al een dag naar motorbeurs Utrecht...
Indien het met nieuwe stator niet OK is zou (na het uitmeten van mijn bobijnen) de mogelijkheid om een een CDI te lenen natuurlijk geweldig zijn...
Nogmaals, hartelijk dank voor de actieve meedenkers op het forum, ik ben onder de indruk...