Motorvakantie topic
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Kun je toch beter een TTR met knopje zoeken, mn Big is eigenlijk alleen maar het blok en voorframe.
Je weet wat de mijne heeft gekost, (endasnieweinig).
R
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Weer een smaak kwestie. Ben geen TTR fan.dhc6 schreef:Kun je toch beter een TTR met knopje zoeken,
Daarom doe ik ook geen boddhc6 schreef: mn Big is eigenlijk alleen maar het blok en voorframe.
R
De R80 heeft niet zoveel opgebracht.
Kieskeurig hoor die Leo.
Honda XR 650 opbouwen tot reisfiets, alu-koffers, topkoffer, seat job, echte bandjes, demping op kameel.
R
Honda XR 650 opbouwen tot reisfiets, alu-koffers, topkoffer, seat job, echte bandjes, demping op kameel.
R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Kijk uit, je weet niet wat je aanhaalt.dhc6 schreef:Kieskeurig hoor die Leo.
R
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Weet inmiddels welk standaard zadel mij perfect aan de butt zit en scoor die op MP en plak dat schuim op de reisbrommer zadelpandhc6 schreef:Kieskeurig hoor die Leo.
Honda XR 650 opbouwen tot reisfiets, alu-koffers, topkoffer, BJ, echte bandjes, demping op kameel.
R
Ander dekje erop skieten en klaar. Half uurtje werk. Dat is het probleem niet ( meer )
( top ) koffers zijkant komen er niet aan. Heb waterdichte tassen van wollffman klaarliggen en een toptas ipv koffer.
Daar tentje tegenaan leggen.
Bandjes wordt enorme puzzel welke fiets het ook wordt, demping weet ik iemand voor in France.
Windbescherming en licht vind ik belangrijke zaken maar het grote probleem is de eencilinder motorkarakter van de xr650r. Ga met andere tandwielsetting ( van 14/48 naar 15/45 ) proberen er een meer smeuig karakter uit te krijgen.
wanneer ga je precies die trip maken?
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
O, maar dan maakt het niet uit wat je nu koopt.Leo schreef:In 2018 tussen juni en oktober ergens 3 weken.
Dat heb je dan toch allang weer verkocht...
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
klopt!!!frankn schreef:O, maar dan maakt het niet uit wat je nu koopt.Leo schreef:In 2018 tussen juni en oktober ergens 3 weken.
Kwam er nu pas achter dat ik pagina 1 nooit gezien had
Maar je moet maar gaan voor de beste wereldreis brommer, de Honda Transalp!
Tja saai ding maar blijft maar rijden
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Controleer/stel dan wel even de klepspeling voordat je op vakantie gaat. Het is op zo'n Transalp een naar karwei om bij de inspectieluikjes te komen. En plaats altijd nieuwe rubbers in die inspectieluikjes, of gebruik wat vloeibare pakking. Ik dacht bij de Transalp van een vriend dat de rubbertjes nog wel konden, met als resultaat dat ik weer 4 uur mocht sleutelen om die zelfde k*tluikjes goed af te dichten. Misschien staat er een olienozzel op gericht ofzo, want bij slechte rubbers druipt het ding binnen de kortste keren van de olie
Verder is het misschien best een geinige basis. Trap al het overbodige plastic en ijzerwerk er af, vervang het zware originele uitlaatsysteem, laat de vering goed afstellen op de motor en wie weet kom je nog ergens. Ooit heeft Honda blijkbaar zelf ook zo'n "naked Transalp" gemaakt. Ik denk dat het nog lichter kan als je meer overbodige zooi weg haalt. Hij wordt er alleen niet mooier op.
Niet geheel onbelangrijk: het karakter is nog soepeler dan een V-stront!!
Verder is het misschien best een geinige basis. Trap al het overbodige plastic en ijzerwerk er af, vervang het zware originele uitlaatsysteem, laat de vering goed afstellen op de motor en wie weet kom je nog ergens. Ooit heeft Honda blijkbaar zelf ook zo'n "naked Transalp" gemaakt. Ik denk dat het nog lichter kan als je meer overbodige zooi weg haalt. Hij wordt er alleen niet mooier op.
Niet geheel onbelangrijk: het karakter is nog soepeler dan een V-stront!!
frankn schreef: O, maar dan maakt het niet uit wat je nu koopt.
Stapte onlangs over naar een andere verz maatsch en die keek zo eens door mijn motorhistorie heen en ut werd stil aan de andere kant van de foon
Zalk gewoon vast gaan sparen voor de KTM 800 adventure en die een dag voor vertrek kopen ?
@ Rammelbak als de xr ut niet wordt , wordt er serieus naar een aangepaste TA gekeken ja en zelfs een lc4 adventure
-
Weet niet wat meer zou opleveren, Leo op een AT of een KTM Adv!
-
Ja dieje Leo is van de wisselende contacten.............. mar goed dat de buufkes blijven wone in de Peel anders werd 't 'n uitbreiding van DE parkeerplaatsLeo schreef:Maakt niet uit. maand later is i toch weer verkocht
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Even geen wisselende contacten meer.
Ga de xr testen en als die het niet wordt ga ik me verder concentreren op het kamperen en GPS met het bestaande materiaal.
Moet nog een goede slaapzak scoren.
Dit leek me wel wat
Leo, geen geslachtsdelen op dit forum! Zappa
Ga de xr testen en als die het niet wordt ga ik me verder concentreren op het kamperen en GPS met het bestaande materiaal.
Moet nog een goede slaapzak scoren.
Dit leek me wel wat
Leo, geen geslachtsdelen op dit forum! Zappa
- de antrapper
What else?
- Bijlagen
-
- tigersticker.jpg (22.94 KiB) 3128 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
Leo schreef:
Tsja.............watzalkurvanzegguh
Sprakeloos, ik snap het
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Leo, geen geslachtsdelen op dit forum!
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.