Nieuwe BIG!
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
De OER-BIG
deze BIG maar komen
Leo, bedankt voor het vinden van deze beauty
De huidige Stormtrooper
Laat
Laatst gewijzigd door Ouwe Reus op di aug 30, 2016 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
Zag hem voorbijkomen op fb,ziet er uit als een waardige opvolger.
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
Echt geweldig, ik zou er zo voor gaan alleen dat nog hogere gewicht........
Ik heb een stukje met de Nieuwe Capo Nord gereden, die bestaat nu als veel meer off road als de GS. Ook minstens even duur en nog steeds "kinderziektes" maar na een stukje rijden wordt je toch enthousiast. Ook de electronica en ABS hoort erbij tegen woordig maar ow wee dat gewicht. Ik ben geen geweldige off road rijder maar wat ik ondertussen met mijn biggetje kan ga ik met zo'n machien niet aan beginnen da week zeker zunne.
Prachtig stukje designwerk, waarom niet op een big bore kit (wordt dan 700 of 750) Dl650 gemaakt, dat zou een waardig opvolger van ons Biggetje zijn.
futurist
Ik heb een stukje met de Nieuwe Capo Nord gereden, die bestaat nu als veel meer off road als de GS. Ook minstens even duur en nog steeds "kinderziektes" maar na een stukje rijden wordt je toch enthousiast. Ook de electronica en ABS hoort erbij tegen woordig maar ow wee dat gewicht. Ik ben geen geweldige off road rijder maar wat ik ondertussen met mijn biggetje kan ga ik met zo'n machien niet aan beginnen da week zeker zunne.
Prachtig stukje designwerk, waarom niet op een big bore kit (wordt dan 700 of 750) Dl650 gemaakt, dat zou een waardig opvolger van ons Biggetje zijn.
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99