Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
- Edwin
- Contacteer:
Juist Zappa, Pro shell is gelamineerd Gore-tex. Geen pak meer die leegloopt op kantoor of thuis. Mij beviel die gelamineerde KLIM broek al perfect, water loopt er gewoon vanaf. Het is een ijsje minder op vakantie, maar dat moet de familie er maar voor over hebben
Assumption is the mother of all fuck ups
-
- Contacteer:
Oranje Trophy
Paramaribo - Rio de Janeiro
11.500 Km
8 landen
http://www.worldnieuws.com/waterkant/or ... t-de-auto/
Paramaribo - Rio de Janeiro
11.500 Km
8 landen
http://www.worldnieuws.com/waterkant/or ... t-de-auto/
-
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Soms moet je dingen niet doen
Vanmiddag uit het werk kreeg ik de opdracht van de vrouw om iets op te halen. Geen probleem, en de route gaf de mogelijkheid om een groene "geluidswal" voor een kilometertje af te rijden. Alleen het gras staat nogal hoog, en op het smalle pad was het op goed geluk maar doorrijden. Ging prima tot het einde....daar moest ik naar beneden, en de afdaling was compleet volgegroeid met van dat onkruid met die hele grote bladeren. Hm...ik moet toch naar beneden, dus op goed geluk de afdaling ingezet. Na een meter schiet mijn "slick voorband" al onder mij uit en maak ik weer eens een mooie koprol door de plantenzooi heen. Dat was weer lekker köt zeg...motor ligt natuurlijk weer verkeerd uiteraard en de helling is spekglad met die groene zooi met tig aantal naaktslakken om me heen. Uiteindelijk de motor maar gewoon naar beneden getrokken, even uithijgen...en gaan met die banaan!
De mensen die in de file stonden hebben weer eens kunnen genieten van mij.
Het was weer lachen in mijn uppie!
Vanmiddag uit het werk kreeg ik de opdracht van de vrouw om iets op te halen. Geen probleem, en de route gaf de mogelijkheid om een groene "geluidswal" voor een kilometertje af te rijden. Alleen het gras staat nogal hoog, en op het smalle pad was het op goed geluk maar doorrijden. Ging prima tot het einde....daar moest ik naar beneden, en de afdaling was compleet volgegroeid met van dat onkruid met die hele grote bladeren. Hm...ik moet toch naar beneden, dus op goed geluk de afdaling ingezet. Na een meter schiet mijn "slick voorband" al onder mij uit en maak ik weer eens een mooie koprol door de plantenzooi heen. Dat was weer lekker köt zeg...motor ligt natuurlijk weer verkeerd uiteraard en de helling is spekglad met die groene zooi met tig aantal naaktslakken om me heen. Uiteindelijk de motor maar gewoon naar beneden getrokken, even uithijgen...en gaan met die banaan!
Als dat onkruid bereklauw is, mag je god op je blote knietjes danken dat je je pak aan had (toch?).
Anders ben je morgen een lopende blaar.
Soms zit het mee en soms niet...
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
Goed bezig! Vooral dan maar de brommer naar beneden sleuren, goed voor de conditie!Edwin schreef:Soms moet je dingen niet doen
Bereklauwsap geeft idd blaren als t op je huid zit en vol de zon er op, wel slim om t te wetenfrankn schreef:Als dat onkruid bereklauw is, mag je god op je blote knietjes danken dat je je pak aan had (toch?).
- Edwin
- Contacteer:
Heb het even opgezocht....was: Petasites hybridus - groot hoefblad
En die stengels zijn me toch glad als ze geplet worden...pfffff. Kreeg de motor niet recht omdat ik steeds op mijn smül ging. Naar beneden trekken was nog de enige optie, en ging ook relatief makkelijk.
En die stengels zijn me toch glad als ze geplet worden...pfffff. Kreeg de motor niet recht omdat ik steeds op mijn smül ging. Naar beneden trekken was nog de enige optie, en ging ook relatief makkelijk.
Toch jammer dat er geen filmpje van is.
Maar wie weet, misschien een van de automobilisten in de file wel.
Dan zien we hem wel voorbijkomen bij dumpert of zo.
Maar wie weet, misschien een van de automobilisten in de file wel.
Dan zien we hem wel voorbijkomen bij dumpert of zo.
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
- Edwin
- Contacteer:
Yep, zelfde groene geluidswal, alleen toen ging ik halverwege op en neer totdat het fout ging. Nu was het meer...geen profiel meer op voorwiel, glad en nat en een blakend zelfvertrouwen! Wat heb je nog meer nodig om tot schitterende resultaten te komen.
-
funny, goed gemaakt, foto bewaren als ik dan zijwieltjes nodig heb kan ik er één na bouwen
futurist
PS duurt niet meer zo lang denk ik
futurist
PS duurt niet meer zo lang denk ik
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Mannen, zat mij af te vragen hoe de SR43 luchtfilter behuizing er "netjes" uit kan worden gehaald.
Destijds heb ik de decoupeerzaag er gewoon ingezet, maar wat is nou de nette manier om zo'n ding eruit te halen?
Destijds heb ik de decoupeerzaag er gewoon ingezet, maar wat is nou de nette manier om zo'n ding eruit te halen?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
- Edwin
- Contacteer:
Ik heb de mijne er heelhuids tussenuit gekregen, en dat ging met grof geweld om hem via links eruit te krijgen. Waarschijnlijk moet je veel demonteren om het gemakkelijk te maken....kweet het niet meer.
accu bak moet er uit, echt waar en dat is al een heel geprul. en dan is het nog wringen...........
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
-
Bij mijn 96er wel zoals jij aangeeft
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
- Edwin
- Contacteer:
Een zekering van 10A klapt steeds door. Maar als ik het schema bekijk dan is het licht en knipperlichten gezekerd met 10A. De doorgeklapte zekering van 10A lijkt alsof het de hoofdzekering is...niets doet het meer, behalve het dimlicht. Kan niet starten, geen knipperlichten, geen vrijstand versnellingslampje. Als ik de andere 10A eruit trek en dan ipv de doorgeklapte zet...dan doet alles het weer en klapt niet meer door. Vandaar dat ik even zeker wilde weten dat de zekeringen nog wel op de goede plaats zijn geplaatst(afsluitdeksel ontbreekt). Voorlopig maar genoeg zekeringen meenemen totdat ik begrijp wat er gebeurt.