Ik heb de band in de GS maat 150/70R17 zelf op voorraad liggen, maar die tractor band heeft alleen al zoveel rolweerstand dat de Big er 5Pk mee verliest. Hij is in die maat ook erg zwaar. de 130 heeft het oude profiel wat meer open en off road geschikt is.
futurist
Eerste DR 800
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Hallo allemaal.
blij dat jullie zo goedc meedenken. ik heb op mijn vorige gs ook 2 x de scout gehad als winterband en was idd blij verrast van de asfaltkwaliteit van deze band .na een beetje gewenning ook de voetsteuntjes tegen de grond. Ik heb zelf niet zo dikwijls offroad geprobeerd maar hoorde toch dat dat niet zo goed zou zijn. maar ik had al in deze richting gedacht om idd het beste van de twee uitersten te combineren.
Voor de rest sorry voor het stil zijn maar ik heb nog een ander lopend projectje dat ik eind volgende maand wil afgerond hebben.en op het werk is het ook overuren allom tegenwoordig .hopelijk beter volgende maand .Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
GRTZZZ
blij dat jullie zo goedc meedenken. ik heb op mijn vorige gs ook 2 x de scout gehad als winterband en was idd blij verrast van de asfaltkwaliteit van deze band .na een beetje gewenning ook de voetsteuntjes tegen de grond. Ik heb zelf niet zo dikwijls offroad geprobeerd maar hoorde toch dat dat niet zo goed zou zijn. maar ik had al in deze richting gedacht om idd het beste van de twee uitersten te combineren.
Voor de rest sorry voor het stil zijn maar ik heb nog een ander lopend projectje dat ik eind volgende maand wil afgerond hebben.en op het werk is het ook overuren allom tegenwoordig .hopelijk beter volgende maand .Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
GRTZZZ
-
Hallo iedereen ,
Ik had belooft jullie op de hoogte te houdn.wel ondetussen rijd de DR terug en zijn de eerste test km's een feit.
We hebben op vraag van vele vrienden hierover een blogje en een facebook pagina gestart.
mototripje.blogspot.com of via FB pagina: V-strom&big hierop kan je ook doorklikken naar het blogje voor zij die geintereseerd zijn he'.
laat maar weten wat je er van vindt?
tot eens ergens op of af the road.
GRTZZ
Ik had belooft jullie op de hoogte te houdn.wel ondetussen rijd de DR terug en zijn de eerste test km's een feit.
We hebben op vraag van vele vrienden hierover een blogje en een facebook pagina gestart.
mototripje.blogspot.com of via FB pagina: V-strom&big hierop kan je ook doorklikken naar het blogje voor zij die geintereseerd zijn he'.
laat maar weten wat je er van vindt?
tot eens ergens op of af the road.
GRTZZ
- cb20051973
Heb zelf 2 setjes heidenau scouts opgereden op mijn supertenere maar echt fijne banden ongeveer 9000km met een achterband voorband op 13000km vervangen
-
Hier een fototje van de vorderingen.btw ik zoek nog een pinker voor achteraan ,en heeft er toevallig iemand nog een grilletje liggen om het voorlicht te beschermen. of een goed idee voor een snelle simpele constructie. nog twee weken en dan gaat hij de kist in voor overzee transport.
foto lukt niet bestand te groot.
foto lukt niet bestand te groot.