T.k.a. Husaberg FE390 MY 2012

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

Te koop aangeboden, mijn trouwe blauwe ros: €4.450 in standaard trim. Gezelschap gekregen van een rode Italiaanse dame in de garage.
Vering is Van Laar getuned, afgestemd op 90 kg. Olie en keerringen zijn herfst 2014 vervangen met groene SKF's. Uitlaatafstandhouderdopje van rechterkap is weg, maar is los te bestellen bij KTM. Uitlaat is een beetje vies aangezien er een bagegebandje gesmolten is. Over de volle breedte van de uitlaat zit een hittebestendige rubberslang met slangenklemmen ivm vervoer bagage ter preventie van smelten zijkappen. Is echter eenvoudig weg te halen. Optie: benzinevoorraad is middels kunstof subframe-uitbreiding van 4.5 L naar totaal 13L vergroot wat een behoorlijke actieradius geeft.

Perfecte motor, schadevrij rijdt goed, schakelt goed. Wel de gebruikelijke endurokrasjes op handkappen en zijkappen, maar vanaf enige afstand zie je daar niets van :woow:

Extra's:

Vermogensschakelaar: staat in standje aggressief: €40
Geanodiseerde blauwe sharkfin, origineel Husa; €90
Koppelingspompbeschermer: €70
Tusk handkappen met geintegreerde knipperlichten: €70
GPR stuurdemper incl. stuurverhoger +3CM : €450
Carbon uitlaatbeschermer: €60
Carbon hyde dynamobeschermer €90
Carbon hyde koppelingskorfbeschermer: €80
Kunstof achtertank versie 2.0: €750
Ventilator: €60
Radiatorbraces: €70
Gedempte Haan achternaaf/wiel: €350
Acerbis voorschrijfprotector: €90
Uitlaateindstuk met vonkenvanger: €90 (nieuw)
Uitlaateindstuk met vonkenvanger gebruikt: €50, oude originele KTM demper/eindstuk komt mee.
PMX koplamp-upgrade: €70 (geschikt voor nachtritten, lijkt op Xenon qua kracht)
Husaberg vrijetijdsjack, maat XL: p.n.o.t.k.

Motortje heeft 4.000 km's gelopen. Heeft een 2-daagse rally van 2 x 4 uur meegemaakt en 2 off-the-road ritjes. Verder alleen maar de normale ARM events met gedempte naaf gereden.

Bij voorkeur verkoop ik de onderdelen mee met de motorfiets. De koper van de motorfiets krijgt 50% korting op alle genoemde onderdelenprijzen. Onderdelen waar geen prijs op wordt gesteld verkoop ik los tegen 66% van het genoemde bedrag.

Onderhoudshistorie is bekend, vanaf dag één minutieus bijgehouden in een schriftje. Handleidingen en originele goodies bag zitten er bij. Enige onderdeel dat tot nu toe stuk is gegaan is de hydraulische achterremschakelaar. Klepspeling was dusdanig dat er nooit shims gewisseld hoefden te worden. Ketting/tandwielen is nog goed, evenals de banden. De nieuwe band van de foto is inmiddels gemonteerd en heeft één Springride gezien.

Testritjes zijn mogelijk op enduroterreintje in Vianen en aan te vragen per SMS of Whatsapp op 06-47208853. Terrein is overdekt dus kan ook tijdens regen.

Onzinbiedingen heb ik geen probleem mee, maar behoud me echter het recht voor om totaal niet te reageren :D

Foto's volgen...
[hr]Post Merge: [time]1448395167[/time][hr]
De foto's, ja ik weet het, hij zit een beetje onder het stof en ja, hij is goed gebruikt 8)

AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Noppy op di mar 01, 2016 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
:toost:
Noppy

Voor wie 'm onder de kerstboom wil hebben in 2015, gaat er €100 af. :toost:
Noppy

Nog €500 er af voor aankomende week en hij gaat op Marktplaats. Zou mooi zijn indien hij hier rond bleef rijden! 8)
JoeBaR

misschien scheelt het als je hem oppoetst ?? veel mensen gaan voor bling bling he .

en wellicht scheelt het ook als het tweede gedeelte van het otr seizoen begint en iedereen er weer zin in krijgt .

zou er überhaupt al eens een motor verkocht zijn via het forum ??
4 strokes only !!
Noppy

Zo, vandaag goed opgepoetst. Joe Bar's advies maar eens opgevolgd. :mrgreen:

Nieuw plastic om de vorkpoten, nieuwe achterkant, dus alles is weer mooi wit.

Ook nog even een stukje mee gereden over het fietspad en jongens wat kopoelt die hydraulische koppeling boterzacht (ten opzichte van mijn Beta).
Noppy

Zo, vandaag de eerste bieding ontvangen via Marktplaats...
JoeBaR

en verkocht ? of alleen maar bandenschoppers en ex-kampioenen die om een praatje en bakkie koffie komen ?

zag trouwens in je MP advertentie iets over schade en schande ?

ik denk dat ik in het vervolg eerst het geld van de vraagprijs van mijn motor in mijn handen wil hebben , samen met een geldig legitimatie . dan pas proefritje maken . mocht de brommer niet voldoen , dan ruilen we weer . ik neem aan dat als iemand zegt serieuze interesse te hebben , dat deze ook genoeg geld meebrengt als ie voor een proefritje komt.
4 strokes only !!
thumper

Wil zelf ook een zootje motors verkopen.
Marktplaats is wel de laatste optie.
Mocht alles weg gaan, is noppy de eerste (of 2de) die t hoort.
Noppy

Je krijgt op Marktplaats ook wel de avonturiers. Maar uit mijn advertentie blijkt wel dat ik daar zorgvuldig mee om zal gaan :D
Noppy

Diverse bieders gehad, maar niemand die ff komt proefrijden.

Hij mag weg voor 4250 :zwaaien:
JoeBaR

niemand heeft poen , of mag het niet uitgeven van de vrouw met de vakanties in het vooruitzicht 8)

en na de vakantie is alle poen op.... pfff daarom blijven al die MOOIE fietsen op MP staan , en rommel van rond de 1000,- verkoop je met gemak .
4 strokes only !!
rubberbutt

En helaas is 80% KTM minded, en moeten weinig van andere merken hebben. Grote onzin natuurlijk. Husaberg is vrijwel hetzelfde als KTM.
Sommige onderdelen zoals het subframe zijn zelfs beter als die van KTM.
Heb zelf ook een Fe 450 Husaberg , en ben er blij mee.
Succes noppy !!
Noppy

Eerste proefrijder heeft genoten; bijna 40% harder dan op zijn DRZ'je over de tankbaan.

Probleem: op een gegeven moment konden we 'm niet meer bijhouden en meneer maar beweren dat hij niet wist dat hij zoveel harder reed.

Deze rijder staat voor keuzes: dit zou 3e motortje in de garage worden. Keuzes, keuzes, keuzes! :woow:
JoeBaR

als je alleen maar testpiloten krijgt , blijf je schoonmaken en banden vervangen . tegen de tijd dat het OTR seizoen begint maak je meer kans vermoed ik.

(of is het inmiddels gelukt m te verpatsen???)
4 strokes only !!
Noppy

Tweede proefritje zit er aan te komen! Hij staat er spick and span bij! :)
Noppy

Verkocht!

Geen accessoires meer over, alles ging mee.
frans

Ik hoop dat de koper zich voldoende bewust was van de meerwaarde van alle extra's en zodoende voldoende geld heeft achter gelaten.
Tevreden over de poen?

gr v Frans
Noppy

Redelijk tevreden, straffe onderhandelingen. :toost:
Joop

Proficiat, kun je nog meer genieten van je Beta :D
Noppy

Dat gaan we zeker doen Joop! In ieder geval zal de hoofd Inkoop heel blij zijn met de ruimte die ze weer heeft voor haar gewone trapfiets :D
Plaats reactie