Zappa goes Lap 2016

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

dhc6

Screen shot 2016-04-19 at 09.53.48.png
Screen shot 2016-04-19 at 09.53.48.png (17.93 KiB) 2034 keer bekeken
Het wordt gelukkig niet warm

R

Zandbak is nu 40 graden
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Blijven de andere rijders uit die week thuis ?
dhc6

Nee hoor, die komen ook.

Klinkt als Braboos go Lap maar dan ff anders.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Dan wassik door de titel vant topic opt verkeerde been gezet.

Dus die Rotterdamse rookworst en die nepbelg gaan ok ?
Bende mooi klaar mee.
:mrgreen:

------------------
zappa.suzuki

Niet warm? nop wordt niet warm :shock:
ga ik naar France en dan is t koud en nat :( maar t weer bericht http://buienradar.nl/weer/lapalisse/fr/ ... /#14daagse is nu zo slecht dat het alleen maar beter kan worden :?

Ben aan t pakken en ligt nu een berg motorkleding klaar.. crossbroek, endurobroek, oude gore-tex broek, nieuwe gore-tex broek, enduro jas, waterdichte enduro jas, twijfel nieuwe gore-tex jas ook mee?
Berg handschoenen, heb 1 paar waterdichte handschoenen waar mee offroad te rijden is maar zit sinds kort een gat in een vinger :( dan dus neopreen, leer, en combi handschoenen, crosshandschoenen [ lekker om af en toe op een dag andere handschoenen aan te trekken [ vooral als ze droog zijn..]
Dan nog laarzen en panser enzo, gewone kleren, tools en binnenband, wat reserve delen als hendels en poken, achterwiel enz..

Hoop dat de auto van Edwin groot genoeg is :lol:

heb er zin in!! :toost:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Edwin
Contacteer:

Gelukkig heb ik een imperial Zappa
Gelukkig.jpg
Gelukkig.jpg (13.06 KiB) 1981 keer bekeken
[quote]Bericht door Leo » Di Apr 19, 2016 12:59

Dan wassik door de titel vant topic opt verkeerde been gezet.

Dus die Rotterdamse Ontzettend Dappere Ongeëvenaarde Loverboy gaat ook mee?/quote]

Yep...en ik heb er zin in. Vrijdag gooi ik de wegbanden eraf en pak wat spullen bij elkaar en gooi het op de imperial. Hopelijk heeft Zappa niet te veel troep bij zich

:mrgreen:
Assumption is the mother of all fuck ups
Leo

Niet te veel friet speciaal eten de dag ervoor want dan ontploft je rugzak op wielen met handvatten
zappa.suzuki

:lol: Toch maar ff aan t meisje vragen of weer dr Fabia kunnen lenen? gaat toch op fietsvakantie :wink:
Ouwe Reus

Zappa, Edwin, Cor en René.. veel plezier, weinig pech en een mooie week toegewenst :!:
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
dhc6

k Kom net thuis om 0430 vertrokken en om 2230 thuis, gras staat hoog.

Zappa: wees maar blij dat het niet warm is, de vorige Lap weken waren tussen de 35 en 43 graden wat gewoon TE is, en STOFFIG!!

Hebben we nu geen last van!!

R

Hendels, poken en wielen hoef je niet mee te nemen, is genoeg van in huis. kHeb een banden machine aangeschaft nu je mij die bandenklemmen hebt voor geschreven. kBen erg benieuwd hoe jullie het na een paar dagen vinden, en of er een rustdag moet worden ingeplanned.

De bierkast gaat morgen gevuld worden met het bekende Koenigsbier.

:toost: :toost: :toost:
zappa.suzuki

Das idd wel erg warm maar 7 graden vind ik ook niet echt frans :wink:
Maar ziet er steeds minder nat uit, dus dat klopt weer, als t weer bericht erg slecht is kan alleen maar beter worden :wink:

Kom op de KTM dus neem ze maar mee, weet ik zeker dat ze passen :wink: en op t wiel licht een verse band dus scheelt weer werk mocht de ander versleten zijn.

Pfff moe, vandaag van 9 tot 20 uur gewerkt en daarna andere uitlaat met nieuwe ophang beugels op de KTM geschroefd, oude beugels waren zo goed als door net zoals de bevestiging op de uitlaat zelf, nieuwe oude uitlaat lijkt ook wat stiller, ook fijn..
Alleen nog best wat speling op t linklager op de achterdemper, nieuwe lager te laat binnen gekregen dus misschien maar bij jou vervangen..

Vroeg naar bed, morgen pakken en dan vakantie! zin in en ben er aan toe! :wink:
dhc6

Screen shot 2016-04-21 at 23.46.23.png
Screen shot 2016-04-21 at 23.46.23.png (33.54 KiB) 1912 keer bekeken
Alleen dinsdag is minder
MANUS-3000

Veel plezier en veilige kilometers toegewenst heren!
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
Leo

Ze liggen denk ik al onder de wol
( futurist heb ik trouwens al lang niks van gehoord op dit forum. Zou die zijn accuzuur eerst geproefd hebben voor i het in de accu goot :shock: )
dus ze lezen dit denk ik in de Lap pas maar : - EEN HELE FIJNE VAKANTIE GEWENST IN DE LAP EN HOU DE NOPPENBANDEN ONDER -

En post savonds wat foto`s aub :toost:
zappa.suzuki

onder de wol? nop nog wat aan t pakken en een biertje erbij dus hoop dat ik niks vergeet :wink:

Bedankt en gaan ons best doen!
Edwin
Contacteer:

Net wakker, boterhammetje naar binnen werken, koffe erbij...aankoppelen en op naar Odijk. Bedankt allemaal...en tot a.s. vrijdag/zaterdag

:toost:
Assumption is the mother of all fuck ups
zappa.suzuki

Aan de koffie en wachten op mn lift :D
En idd tot komend weekend!
frankn

Veel plezier jongelui! :D

:toost: :toost: :toost:
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
Ouwe Reus

Is iedereen goed aangekomen in Lapland?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
dhc6

Zaterdag avond zijn Zappa en Edwin aangekomen, vandaag 100 km gereden. Bij de koffiestop hoorden we dat Cor in de tuin stond dus hebben we de route wat verkort gereden. Wel wat moeten sleutelen want Edwin ging op de camping plat, valbeugel moeten richten. Cor zn XBig deed raar, klapperen en onduidelijke toerental aanduiding. Er stond water in de kabel vanaf de dynamo. Omdat er ook een kapot tandwieltje van de starter in zat deksel eraf en bleek dat de ontstekings spanningspoel kon schuiven, met centerpons vast getikt. Niet proef gereden maar we zien morgen wel.

Koenigsbier is lekker koud, weer was vandaag een dikke 7, morgen gaat Cor voor het eerst na een jaar weer rijden dus gaan we wat rustiger aan doen, vandaag was ons gemiddelde 38.3 bewogen. Erg gladde stukken met veel modder.

Morgen weer nieuws maar dan van Edwin.

R
Leo

dhc6 schreef: Edwin ging op de camping plat,
Was zijn crossbril door zweet beslagen van de 25% klim voorafgaand aan de camping of zat i weer muziek te luisteren ipv zijn aandacht bij de boomstronken / takken te houden in de afdaling
zappa.suzuki

Filmpie https://youtu.be/GE26IE3h_CE
Heel warm welkom, leuk gespeeld, lekker gegeten :toost:
Leo

zappa.suzuki schreef:Filmpie
Jullie zijn zonder toestemming over mijn bouwgrond heen gereden. :wink:
( vraag maar aan Rene )

Leuk afdalingkje he. Morgen eens omhoog rijden.
Veel plezier verder met zun 4n deze week.
dhc6

Edwin is heel druk met meerdere malen banden plakken dus schrijf ik maar weer. We hebben weer heerlijk gemodderd, hele dag met een natte reet en idem sokken rondgereden. Er lag nog sneeuw na een pracht toer in het zwarte bos.
De eerste die plat ging was ik zelf, modderpad op een oude tramweg. Cor ging bij de koffietent door een "plasje" en zn Big wilde een andere kant op. Edwin lekke band en geen spullen mee dus.......Golfie ophalen, Big ophalen. Cor is meesterlijk in het verwisselen van banden dus is dat zijn taak geworden. De Mitas E09 Dakar is "OUT" in natte modderige omstandigheden, heb nu een Trackmaster van Edwin achterop. De E09 doet het goed op bijna alles behalve :modder en natte bladeren waar we nu in rijden.

Tot 2100 gesleuteld aan van alles en nog wat, handbeschermer verloren, wielen wisselen. Zappa maakte een lekkere salade dus met de kant en klaar pizza toch lekker gegeten.

Het bier is bijna op,................nog maar 1 krat over!! Maar.....het zijn kleine flesjes!!!

We hebben veel lol, weer vandaag een 7, koud maar dragelijk, geen stof, veel modder en blad.

Schade: camera, verbogen stuur, handbeschermer.

Morgen meer.

R
zappa.suzuki

Niemand nam wat mee dus had ook maar mn bekende tas met mn onderweg pech zooi achtergelaten, toen ik hem wegzette had ik nog zo iets van niet doen... I
Dus nu staat ie klaar met een 21" 17" en 18" binnenband voor de rest van de week :wink:

Edwin's voorband 2 x er af, 3 nieuwe banden op 2 brommers, waarvan 2 weer van andere wielen zijn gekomen, dus aardig wat met banden bezig geweest...
Plaats reactie