Harley Davidson maakt opvolger voor DRBIG
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
lijkt heel erg op het gecraschte Nederlandse diesel project als all road
futurist
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Perfect blok als basis en dan wat goed offroad spul er omheen en je hebt de ideale allroad
https://www.youtube.com/watch?v=98WZFvA ... e=youtu.be
Jij bent eigenlijk ook wel grappiger als ik eerder dachtLeo schreef:Perfect blok als basis en dan wat goed offroad spul er omheen en je hebt de ideale allroad
D'r worden hier al een pagina of twaalf vol geschreven met wat een troep die lui al jaren hetzelfde maken en jij zegt dat het een ideaal blok is......
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
THX !futurist schreef: Jij bent eigenlijk ook wel grappiger als ik eerder dacht
Terwijl andere er er kostbare motorrijtijd in steken om dat te lezen ben ik gewoon lekker rijden ( in de korte tijd die ik misschien nog heb) en ja, ook mijn Harley gaat wel eens kapot. So be it. Maken en rijden
En nu vertel ik je een geheimpje:
You meet the nicest chicks on a Harley
Kennelijk heeft het poets en knutselgehalte van de fiets invloed op het soort vrouw
http://www.dumpert.nl/mediabase/6635344 ... motor.html
Overigens is de Porsche cayennepeper inmiddels ook ingeburgerd. Dus een HD Aventure....why not.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6635344 ... motor.html
Overigens is de Porsche cayennepeper inmiddels ook ingeburgerd. Dus een HD Aventure....why not.
DRide on!
C'est le ton qui fait la music
DR 800 s43 '93
C'est le ton qui fait la music
DR 800 s43 '93
Zouden die peperpatsers weten dat ze eigenlijk een volkswagen rijden maar er veel meer voor betaald hebben ?Brun05 schreef: Overigens is de Porsche cayennepeper inmiddels ook ingeburgerd
velen gingen ons voor met het idee van een HD Adventure dus dan kan het toch geen slecht blok zijn ? Lekker stationair de steilste berg op als het moet en als er gas op de plank moet dan is er the good old saying : "nothing beats cubic inches " dus gassen met die bakken en genietenBrun05 schreef: Dus een HD Aventure....why not.
Vandaag mijn HD project afgerond.
De clignoteur is nog onderweg maar vandaag alvast de rest klaar gezet voor de grote herstart na de gehele demontage en wederopbouw en...... ts alive !
Mijn HD 800 kan dus voortaan mee op de mooie tripjes van de BIGclub.
De clignoteur is nog onderweg maar vandaag alvast de rest klaar gezet voor de grote herstart na de gehele demontage en wederopbouw en...... ts alive !
Wat zijn die mannen wakker he'Leo schreef:Vandaag mijn HD project afgerond.
maar hij ziet er gaaf uit hoor Leo!
ans schreef: Wat zijn die mannen wakker he'
Zijn toffe gasten maar niet de slimsten nee.
Ja je ziet het, HD is op motorgebied en ook op achterbrugtechniek zijn concurenten altijd lichtjaren voor geweest.
THX !ans schreef: maar hij ziet er gaaf uit hoor Leo!
Ik heb gevraagd of i in de kamer mocht staan maar "mijn mening" dacht er anders over.
- de antrapper
Toch wel lief hier, als je op het GS forum zo je Big laat zien, wordt je meteen met pek en veren verwijderd
Big Bigger Tiger en weer Big
Daarom rij ik ook HD.de antrapper schreef:Toch wel lief hier, als je op het GS forum zo je Big laat zien, wordt je meteen met pek en veren verwijderd
Kan je overal posten en iedereen denkt met je mee bij het oplossen van een probleempje
Maar het leuke van het BIGforum is idd dat je hier elk merk kan rijden langs of na je BIG.
Hier begrijpt men dat het motorrijden zelf het doel is en dat iedereen zelf wel bepaalt op welk merk dat is.
THX DHC6
Ik heb toch sterk de indruk dat er meer gesleuteld dan gereden wordt...Leo schreef: Bladiebladiebla
Maar het leuke van het BIGforum is idd dat je hier elk merk kan rijden langs of na je BIG.
Hier begrijpt men dat het motorrijden zelf het doel is en dat iedereen zelf wel bepaalt op welk merk dat is.
THX DHC6
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
-
Ziet er goed uit Leo, helemaal voor een HD/BMW! Ben trots op je!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Maarre, knap stukkie werk LeoLeo schreef: Maar het leuke van het BIGforum is idd dat je hier elk merk kan rijden langs of na je BIG.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.