Na het zien van jouw buurvrouw moet ik daar ook ff langs,ik hoop dat ze iets hebben voor gekneusde netvliezenLeo schreef:
Denk dat je een keer langs moet bij
Het BIG cafe
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- de antrapper
Leo? een stukje toeren ?? Zomaar??
Big Bigger Tiger en weer Big
MANUS-3000 schreef: Na het zien van jouw buurvrouw moet ik daar ook ff langs,ik hoop dat ze iets hebben voor gekneusde netvliezen
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
- de antrapper
Niks mis mee, prima plan
- de antrapper
Ben bezig er wat cultuur in de prutsen door naast lokaal bier , jullie alle Hunnebedden van Drenthe
te laten zien, dus dat wordt zeker doorrijden
te laten zien, dus dat wordt zeker doorrijden
-
Zondagmiddag lekker een stukje gevaren op de Nieuwkoopse plassen, bruine kop van de zon, 14 km gevaren en mn nieuwe boot wou eindelijk makkelijk de bocht om nadat ik het zitje 2cm naar voren had geplaatst en wou ook wat sneller, de trim was dus niet helemaal top..
Daarna lekker gegeten, zelf frieten gebakken van Opperdoezer aardappelen, beste aardappel voor friet, lekker droog en krokant, lamsworstjes en salade er bij en uitbuiken maar
Koken meestal Spaans, Marokkaans en Libanees georiënteerd maar soms zijn goede frieten wel erg lekker
Daarna lekker gegeten, zelf frieten gebakken van Opperdoezer aardappelen, beste aardappel voor friet, lekker droog en krokant, lamsworstjes en salade er bij en uitbuiken maar
Koken meestal Spaans, Marokkaans en Libanees georiënteerd maar soms zijn goede frieten wel erg lekker
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
Potver Zapp, houd eens een frietmiddagje voor de " meute" ik verzin zelf wel een heen en terug route .
Ik ben gek op verse friet, roep maar wanneer
Ik ben gek op verse friet, roep maar wanneer
-
voor een man of 10 friet bakken? we houden het wel bij een BBQ deze zomer
-
Foto's zijn leuk maar ik hoop niet dat een zekere buurvrouw daar ook ergens in een boot ronddobberde
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
- de antrapper
Voorbakken kan de dag ervoorzappa.suzuki schreef: voor een man of 10 friet bakken? we houden het wel bij een BBQ deze zomer
-
Rustig Leo, we hebben een andere smaak qua foto'sLeo schreef:zappa.suzuki schreef:Zondagmiddag lekker een stukje gevaren op de Nieuwkoopse plassen,
Bruin kopje hoeven we niet te zien maar vaarfotoos zijn koel
Dus geen zorgen..MANUS-3000 schreef:Foto's zijn leuk maar ik hoop niet dat een zekere buurvrouw daar ook ergens in een boot ronddobberde
Zal er s over nadenkende antrapper schreef:Voorbakken kan de dag ervoorzappa.suzuki schreef: voor een man of 10 friet bakken? we houden het wel bij een BBQ deze zomer
- Edwin
- Contacteer:
Dit jaar heb ik overgeslagen Leo, een keer kijken is ook geweldig. Het zat ook wel mee dit jaar, prachtig weer en allemaal blije gezichten. Ik word daar ook echt zelf blij van. Volgend jaar ga ik weer meedoen heb ik besloten.
Assumption is the mother of all fuck ups
Bedankt voor de tip! Ik moet zeggen, het wordt wel heel verleidelijk. Alleen dan zit ik met wéér een project dat aandacht nodig heeft... Of noppen er onder gooien (heb ik nog staan) en op goed geluk naar het Big-weekend komen en uit proberenLeo schreef:Rammelbak, wakker worden
Vandaag 3 jaar geleden: https://goo.gl/photos/LQqnKP9AXFsabL5d6
In mijn beleving ben ik toen ook even bij AD6 wezen kijken en die is pas begin juni.eRDeeWee schreef:Vandaag 3 jaar geleden
Maarrrrrr.........de lol was er niet minder om en ik ben aan het aftellen om weer rap die kant op te gaan met de brommer
Als je even een paar uur niets te doen hebt, zou je de colomn van Erik van Lent motorkeuringen eens kunnen lezen. Let wel: het zijn 73 pagina's.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Tomorrow is a mystery.