hoi , Beste wensen allemaal .
ik heb een vraagje om wat onduidelijkheid weg te nemen.
ik heb gehoord dat het moeilijker of op den duur zelfs onmogelijk wordt om een daglicentie te kopen voor
de offroad ritten .
nu heb ik al jaren een motorcross- districts licentie waarmee je alleen op de baan kunt rijden , dus geen OTR ritten .
een OTR licentie is 136,- en de KNMV basis sportlicentie is 60,- .
wat ik begrepen heb is dat de basis sport licentie de districtslicentie vervangt ?? maar nog steeds niet geldig is voor OTR ritten? dus voor de OTR ritten heb ik nog altijd de KNMV OTR licentie nodig ? .
dus als je beide doet is het dus bijna 200,- aan licenties? zucht....
wie kan er duidelijkheid scheppen in deze onzin? ( en niet met linkjes komen naar de site van KNMV a.u.b.)
KNMV basis sport licentie.
Moderator: ghulst
Wil je graag offroad rijden? Kies dan voor de Offroad Startlicentie!
Hiermee mag je:
alle 18 offroad ritten rijden;
drie keer deelnemen aan een ONK Enduro (m.u.v. de EK/ONK Enduro in Harfsen en de Kampioensrit in Holten);
een jaar lang trainen op alle KNMV aangesloten motocrosscircuits.
De Offroad Startlicentie geldt tevens als KNMV Basis Sportlicentie. Je hoeft dus naast je Offroad Startlicentie geen extra KNMV Basis Sportlicentie aan te vragen!
Het is dus of of en niet en en.
bron: http://www.knmv.nl/motorsport/Nieuws-mo ... hts--136-/ (sh#T toch een linkje )
Hiermee mag je:
alle 18 offroad ritten rijden;
drie keer deelnemen aan een ONK Enduro (m.u.v. de EK/ONK Enduro in Harfsen en de Kampioensrit in Holten);
een jaar lang trainen op alle KNMV aangesloten motocrosscircuits.
De Offroad Startlicentie geldt tevens als KNMV Basis Sportlicentie. Je hoeft dus naast je Offroad Startlicentie geen extra KNMV Basis Sportlicentie aan te vragen!
Het is dus of of en niet en en.
bron: http://www.knmv.nl/motorsport/Nieuws-mo ... hts--136-/ (sh#T toch een linkje )
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250