ENDUROHOOLIGANS

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
JWJanssen

Schop ze van der fiets! Prik hun banden lek! Doe suiker in de tank! Gooi modder in der gezichten!

Dat zal ze leren, de rakkers....
xr-manu

Wij hebben een paar jaar geleden ook zo'n stoten gezien (rijden door velden en gewas etc...)in die streek -tss Meldert /Aalst en Jette .Ik heb dit toen gemeld aan een verantwoordelijke van Code Vert.
Die cow-boys maken idd alles kapot ,voor iedereen.Er toeren er daar een paar rond zonder helm ,in overall ... liefst op een fullcross zonder demper.Die gasten mogen ze oppakken en hun motor in beslag nemen.

Mss toch een Groen rijbewijs,dit was ooit een voorstel van Code Vert.

Leven en laten leven hé jongens :wink:
Guillaume

Zulk soort gasten mogen ze dus gerust plat rijden. Als ik ooit een keer van zulk soort gasten op ingezaaid land zie rijden kunnen ze op een achtervolging rekening met 500mm baco in de rugzak... :twisted:
Rogier
Contacteer:

Guillaume schreef: ...met 500mm baco in de rugzak... :twisted:
aaaahh, heerlijk ba(cardi)co(la)

sorry, kon het niet laten, je bedoelt vast een Bahco (TM) ofwel Engelse moersleutel :roll:
Guillaume

[ka'el-ics] schreef:
Guillaume schreef: ...met 500mm baco in de rugzak... :twisted:
aaaahh, heerlijk ba(cardi)co(la)

sorry, kon het niet laten, je bedoelt vast een Bahco (TM) ofwel Engelse moersleutel :roll:
:) Idd de Bahco, scherp...
mxrider#28

het zou ook kunnen dat die gasten niet wisten dat het een net ingezaaid weiland was.... of zijn het gewoon een stelletje aso`s :?: :roll:
Joop

Dat doet niet terzake, je moet zo wie zo nooit over land van iemand anders rijden zonder toestemming, ander weet ik nog wel een paar grote tuinen te vinden.
Sjokske

sorry, kon het niet laten, je bedoelt vast een Bahco (TM) ofwel Engelse moersleutel

Bahco is van oorsprong Zweeds en TM is Italiaans en niet van Bahco (als je dan toch aan het mierenfucken gaat ) :twisted:
Het is eigenlijk dus geen Engelse moersleutel maar een Zweedse. Bovendien kun je er nog veel meer mee doen als moeren vasthouden (bv. ook bouten, andere platte dingen, gebruiken als hamer, gebruiken als knots etc.) :wink:
Hoe dan ook, het blijven pisnichten die hooligans :!:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
dvanleur
Contacteer:

Helaas heb je zulke gasten er altijd tussen zitten :?

Op zo'n manier verknal het voor iedereen :evil:
pruus
Contacteer:

Bahco is maar een merk dat in Nederland toevallig goed verkoopt. Wij noemen het een engelse sleutel, maar in Engeland heet 'ie " french spanner". En het staal komt vermoedelijk uit Zweden. Hoedanook, rondrijden als een kip zonder kop is fout. Maar als het een man of tien zijn??? Soms rijd de boer voorop of zijn er afspraken gemaakt. Soms .....
Waarom gelijk een kolega-noppenrijder veroordelen? Veroordeel liever de groenen, die vinden immers de vogeltjes belangrijker dan de mensen.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
pantah81

Zomaar ongevraagd iemand zijn veld oprijden is idd hoogst ongepast en bovendien schadelijk voor de goede naam van enduristen die zich wel aan regels van elementaire off-road-beleefdheid houden. Je moet je steeds in de plaats stellen van de gedupeerden: hoe zou je het zelf vinden moest een of andere idoot ongevraagd je grasperkje komen omploegen?
DirtFreak.Q

Hmm ja we've seen it all denk ik... Heb ik hier ook al gezien hoor, invasie van een natuurgebied.

Dergelijke mensen moesten ze eens duidelijk maken dat er wel degelijk grenzen zijn.
dvanleur
Contacteer:

stefaan schreef:Ik zeg inderdaad een dier met pluimen,want die kiekepakkers zijn zo dom dat ze het verschil niet weten tussen een vogel en een kalkoen.
Een kalkoen is toch een vogel :?: :wink:
pruus
Contacteer:

Stefaan, je omschrijving van de kiekepakkers strookt aardig met onze " hoonderpater", en met die gasten valt idd niet te argumenteren. Maar ik vind ook dat noppenrijders die bewust mensen schofferen en het beetje goodwil wat we soms nog genieten verspelen moeten worden veroordeelt. Lomp is out!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Plaats reactie