Tankdop gezocht

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
japser11

Hoi,

Dit weekend in de ardennen mijn rechter tankdop kwijtgespeeld... :roll:
Heeft iemand nog eentje liggen? ( via ebay 30 euro + 10 euro verzending, is me nét wat te veel voor een tankdop... :roll: )

Grtz :toost:
Leo

japser11 schreef: Dit weekend in de ardennen mijn rechter tankdop kwijtgespeeld... :roll:
Je wil dus zeggen dat toen wij hier -1 hadden met gladheidwaarschuwingen jij met de BIG door de ardennen aant rausen was ?
:shock: ( achter de schermen ben ik voor tankdop aant proberen te ritselen voor je )
japser11

Ja hoor, dat zijn de leukste momenten om met een big de ardennen in te vlammen 8)
Leo

Nog foto`s / filmpje / verhalen ?

Je krijgt bericht uit magazijn Uje over je tankdop
japser11

Heerlijk, bedankt! ( wat is magazijn Uje? :oops: )

Verhalen genoeg, de eerste dag bv., volledig doorweekt van de regen, 's avond laat in de donker nog geen slaapplaats.
Hadden gehoord van wandelaars dat er aan water een hutje was waar je overdekt kon slapen.
Alleen was dat wel door 4 rivieren te gaan..
Geen probleem, één voor één door de rivier. Tot het mijn beurt was... in het midden schiet mijn ketting eraf. Mooi onder water gelegen toen :lol:
Alleen was het minder grappig dat mijn koffers een vijver waren geworden en dus niets droogs/warms meer..
De 3 andere daarna zijn dan wel netjes gelukt. :toost:

Eenmaal aangekomen, bleek dat hutje énorm klein te zijn. Moesten we met 9 man slapen op een goeie 3 meter op 2..
Maar zo was 't wel warm natuurlijk :lol:

We hebben de gewoonte dat als we met de moto op reis/weekend gaan, dat iedereen elkaar een cadeau doet onder de baan.
en die MOET je meenemen. Zo heb ik overdag 15kg pellets gekregen.. Toen heb ik aan een vriend blokken hout cadeau gedaan :lol:
Zo heb ik 2 jaar geleden in Slowakije een vriend een winkelkar cadeau gedaan, maar dat was te veel van het goede :)

Dus wouden we een kampvuur maken voor wat op te warmen, hadden we enkel een blok of 4 en 15kg pellets.. Al de rest rond ons was allemaal nat hout.
Wel in gang gekregen en een hele nacht rond een mini kampvuurtje in immense rookwolken gezeten, Lekker..

de pellets:
Afbeelding

de plaats waar we met 9 man geslapen hebben :
Afbeelding

Afbeelding
spgoesdakar

Hey Jasper,

wat een geweldig weekend zo te lezen.
Ik heb je en PB gestuurd betreft de tankdop.

Gr Iwan (magazijn Uje)
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
Leo

japser11 schreef: in het midden schiet mijn ketting eraf. Mooi onder water gelegen toen
:lol: heel herkenbaar :oops:

Schitterend verhaal ! met leuk foto`s.
reisverhalen met fotoos zijn zeker welkom :toost:
Plaats reactie