Feestdagen

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Ouwe Reus

Hey jongens en dame,

Alvast fijne feestdagen en een goed uiteinde gewenst.
Dat wij het komende jaar maar veel veilige kilometers mogen maken op onze brommers

Afbeelding

Marco
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Rammelbak

Mooie plaatjes 8) Jullie ook allemaal mooie dagen toegewenst. Ik zal aan jullie denken rondom oud&nieuw vanuit Istanbul :mrgreen:

Afbeelding
(Gewoon omdat het een mooie plaatje is.)
:zwaaien:
Edwin
Contacteer:

Fijne dagen alvast mannen en een mooie jaarwisseling en gezond 2016! Hopelijk weer mooie ritjes volgend jaar.

:toost:
Assumption is the mother of all fuck ups
Leo

kweet niet waar gullie die sneeuw gezien het maar ik heb vandaag tussen de opkomende krokussen een boompje gescoord op mijn twinshock beemer :wink:

Fijne dagen allemaal en een knalhard 2016 ! en tot ziens op ritjes / meetings

Afbeelding
de antrapper

Heb een flink rondje ouderbezoeken op de rol staan, zal proberen zondag de kerstgedachte uit mijn hoofd te blazen met een
lekker rondje op de brommer, 12 gr en droog :mrgreen: :mrgreen:
Allen een fijne kerst gewenst.

ik had nog wel een leuke foto, maar ik zal de moderator niet in verlegenheid brengen. :roll:
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
zappa.suzuki

Yo, fijne feestdagen en een gelukkig en goed leven met veel leuke en vieze kilometers!

zo ben ik ook even sociaal geweest......
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Rammelbak

de antrapper schreef:ik had nog wel een leuke foto, maar ik zal de moderator niet in verlegenheid brengen. :roll:
Nee dat zouden we nooit willen...

Afbeelding
:zwaaien:
MANUS-3000

Merrie kristmess allemaal ook van mij en m'n halve BIG.
Fijne dagen en een voorspoedig 2016!
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
dhc6

Heb de afgelopen 4 weken weer eens in de zandbak door gebracht, temperatuur best lekker. In totaal 12 uur gevlogen dus heel veel Portocabin tijd.
Nu worden er overal in de wereld congressen gehouden om de “global warming” door vervuiling te stoppen, kost miljoenen alleen al dat ge-OH.

Luchtdruk (>1013 mB) , hoe hoger de luchtdruk hoe mooier het weer. Maar doordat de vuiligheid die in deze olie landen wordt geproduceerd zwaarder is dan lucht stijgt die niet door naar de atmosfeer maar blijft laag hangen. Dan valt je pas op hoeveel putten er worden af gefakkeld. Er waren dagen bij dat bij terugkomst naar de basis (international vliegveld) en dalend door 2000 meter je gewoon het idee had dat het avond werd, om staande bij kanker te krijgen. Een wit uniform overhemd kun je uitwringen na een halve dag.

Door de afkoeling met heldere lucht ontstaat er zelfs in de woestijn dichte mist, dat was deze eeuw nog niet voor gekomen. Met zicht<100 m kan er dus niet gevlogen worden. Laat dit nu net gebeuren op de dag dat ik met verlof ging.
Met 2 uur vertraging naar de hoofdstad. Daar aangekomen was de lijndienst net vertrokken , proberen te boeken bij Air France maar die waren al vol. Overgeboekt naar de vlucht van 1705, wachtend te horen gekregen dat er een kleine vertraging was wat uit eindelijk 2.5 uur werd. Bij aankomst in Parijs, weer wachten op baggage, taxi gezocht naar een hotel. Er was een rel aan de gang tussen taxi chauffeurs, waarom?? De ME was in grote getale aanwezig. Duurde nogal en naar mn hotel, gelukkig nog wat kunnen eten al was het inmiddels 23.30. Vanochtend naar de NL ambassade om mn zakenpaspoort te verlengen wat vlekkeloos verliep. Naar het treinstation, bleken alle treinen naar mijn bestemming of vol geboekt of in staking te zijn. Dus besloten een auto te huren, toen de kosten bekend waren toch maar ff verder gezocht wat het was …………….530 Euro plus benzine en tol.

Naar een ander station gesjouwd om met de TGV naar Lyon te gaan, geen 2de klas meer vrij dus kostte me dat …………..133 Euro.

Gelukkig was mn buurman bereid om me op 40 km van huis op te halen want anders……………………

Uiteindelijk om 1730 thuis, dus 36 uur bezig geweest om thuis te komen.

kStap zo in mn Golfje om naar mn kids te rijden waar ik morgenavond van mn Kerst diner hoop te genieten.

Waarom dit verhaal?

Geniet van het redelijke leven , geniet van plezierige lui om je heen, ook al is het OTR wat lastig, jullie hebben toch ook wel veel erg goeie dingen in NL.

Wens jullie een heel gezond, onvalvrij en veel Big kms, 2016 toe.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
ans

Hoi jongens, jullie ook allemaal hele fijne feestdagen en een super 2016!
sorry ik was niet zo snel maar toch nog net op tijd :D
Bijlagen
large_157080.jpg
large_157080.jpg (41.71 KiB) 1645 keer bekeken
Edwin
Contacteer:

Net op tijd :shock: Leo is al aardig op weg hoor!
Leo.jpg
Leo.jpg (9.94 KiB) 1641 keer bekeken
Assumption is the mother of all fuck ups
de antrapper

dhc6 schreef:
Wens jullie een heel gezond, onvalvrij en veel Big kms, 2016 toe.

R
Misschien volgende keer maar plannedje filen en zelf maar naar huis vliegen?

Fijne dagen :mrgreen:
dhc6

Dat klinkt goed, maar voor elk te betalen vlieguur kan ik 1 Big (die van Suzuki) kopen, doe ik toch liever !

Alvast Proost!

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
de antrapper

is idd wat pittig :toost:
bert55

:toost: :toost: :D
En allemaal het beste voor 2016 :zwaaien:
Plaats reactie