Probleem koppeling!

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
stylee

hallo,
Heb een probleem met mijn koppeling, als ik deze neutraal heb staan dan hoor je de koppeling geluid maken en als je de hendel in duwt is dat minder.
Maar als ik deze in eerste zet met koppeling ingedrukt dan wil deze vooruit gaan of valt stil met volledig koppeling ingeduwt.
Heb koppelings kabel al bijgesteld minder strak en dan een strakker maar lost niks op dus hier ligt het niet aan.
Heb pas nieuwe koppelingsplaten gestoken maar hij had dat daarvoor ook en dacht dus dat hiermee zou weggaan.

Nu is mijn vraag waar zou dat nog aan kunnen liggen dan?

oh ja is een husqvarna wr 250 van bj 1998 2 takt

Mvg
zappa.suzuki

Doet hij dat alleen koud of ook als ie warm is?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
stylee

Koud heeft die dat erger, maar blijft het ook hebben als die warm is.
Maar had wel gezien dat koppelinghuis beetje ingeslagen is, zo van die lichte groeven.
Kan dit iets mee te maken hebben?
JoeBaR

druklagertje stuk ? is de drukstift die de koppelingsplaten weg drukt wel compleet ? mn maat had bij zn ktm een kogeltje kwijtgemaakt die tussen de stift en druklager komt . dan doet ie ook niet veel.
4 strokes only !!
Peter mechanic

met kurk beginnen en met kurk eindigen aantal platen klopt en de veren op nm zetten gr peter
JoeBaR

zal na 3 jaar wel zijn opgelost vermoed ik ???

enne... veren op nm ?? als je die 6 veertjes bedoelt die met m6 boutjes op hun plek worden gehouden , moet je mij even uitleggen hoe je die op newton-meter zet , en wat dat dan zou moeten doen met de druk op de veren .
4 strokes only !!
Plaats reactie