1 NOVEMBER winterbikkelrit 2015
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Koffie : check
Bossche bollen : check
worstubroodjes : check
Depanage klaargezet : check
Parkeerplaats voor bus Cor vrijgehouden : check
Parkeerplaatsen voor brommer vrij gehouden : check
Route doorgenomen : check
Jep, het gespuis kan landen. WBR 2015 ( ut heeft gevroren hier ) kan van start.
Bossche bollen : check
worstubroodjes : check
Depanage klaargezet : check
Parkeerplaats voor bus Cor vrijgehouden : check
Parkeerplaatsen voor brommer vrij gehouden : check
Route doorgenomen : check
Jep, het gespuis kan landen. WBR 2015 ( ut heeft gevroren hier ) kan van start.
- de antrapper
tent ; check
slaapzak; check
luchtbed; check
3 dagen eten; check
6 dagen Berenburg; check ben klaar voor het DR Big ritje, wetende dat we op de meest vreemde plekken zullen stranden.
Edoch omdat de rest dermate slecht op een meerdaags verblijf in het Brabantse binnenland was voorbereid, heb ik moeten bedanken voor de rit, ik pas ervoor om met 4 kerels in een tent te
overnachten, vandaar ....
ps, de eerste storing aan een voertuig was deze keer al voordat er ook maar 1 meter van de rit gereden was, moet ik nog meer zeggen?
slaapzak; check
luchtbed; check
3 dagen eten; check
6 dagen Berenburg; check ben klaar voor het DR Big ritje, wetende dat we op de meest vreemde plekken zullen stranden.
Edoch omdat de rest dermate slecht op een meerdaags verblijf in het Brabantse binnenland was voorbereid, heb ik moeten bedanken voor de rit, ik pas ervoor om met 4 kerels in een tent te
overnachten, vandaar ....
ps, de eerste storing aan een voertuig was deze keer al voordat er ook maar 1 meter van de rit gereden was, moet ik nog meer zeggen?
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Iwan een zekering storing en Edwin een lege accu voor het begin van de rit, voor de rest geen pech..
Leuke rit, lekker afwisselend, mooi weer..
Ik en Edwin nemen t pad op de foto en Leo en Iwan rijden er om heen Ze hadden het over " net mn laarzen gepoetst, nagels gelakt, mn haar gedaan en mn leren string mag niet nat worden"
Snap er niets van, was een leuk pad, niet vast gestaan en gewoon lekker stukje rijden en zweten
bedankt Leo en Iwan voor de leuke rit en t vrolijke gezelschap
Leuke rit, lekker afwisselend, mooi weer..
Ik en Edwin nemen t pad op de foto en Leo en Iwan rijden er om heen Ze hadden het over " net mn laarzen gepoetst, nagels gelakt, mn haar gedaan en mn leren string mag niet nat worden"
Snap er niets van, was een leuk pad, niet vast gestaan en gewoon lekker stukje rijden en zweten
bedankt Leo en Iwan voor de leuke rit en t vrolijke gezelschap
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Was zeker een leuke en afwisselende rit. Waarschijnlijk morgen wat spierpijn, maar was zeker de moeite waard. Volgend jaar mag die weer op de agenda Leo!
Bedankt voor de gastvrijheid!
Bedankt voor de gastvrijheid!
Assumption is the mother of all fuck ups
ik heb tot 02,30 uur geprobeerd de off road Big zo ver in orde te brengen dat ik min of meer zeker was dat ik aan zou komen. Helaas bleef ie erg vervelend klinken bij het starten en als ie liep liet ie duidellijk merken dat er nog het 1 en ander niet in orde was. Ik heb je toen net voor 10 uur een sms je gestuurd dat ik het erg spijtig vond dat ik er niet bij kon zijn.Leo schreef:Zou Cor in de mist de verkeerde afslag genomen hebben en nu in zuid spanje aan het zitten
Het is een heftig jaar geworden waarbij ik erg veel geluk (met mijn gezondheid, niet met krasloten) heb gehad maar dat het ook een jaar was waar ik erg weinig heb gereden. Dat was wel balen maar ga er alles aan doen volgend jaar het in te halen.
Het was dubbel balen want het weer was ook geweldig guntsig, om niet te zeggen perfect en ook de omgeving en de rit ziet er van de (te weinig) fotos leuk uit................
groet Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dan vrees ik dat je mijn oude nummer gebruikt hebt van de telefoon die gejat is door een stel finnen.futurist schreef: Ik heb je toen net voor 10 uur een sms je gestuurd dat ik het erg spijtig vond dat ik er niet bij kon zijn.
Maar we hebben het nog over je gehad tijdens de spaarzame stops. Een stop was zelfs per ongeluk ingelast door een van de rijders omdat die geprobeerd had een flesje AA een keertje anaal te nuttigen onder het rijden om zo stoptijd te sparen. Werd een enorme plekzooi aan de achterkant.
Ondanks dat hebben toch een gemiddelde gehaald van 63 int uur dus we waren erg vroeg klaar met de voorjaarswoessierit en zaten we om 15:00 in zonnetje aan de traditionele vette hap.
Route zit in mijn hoofd en kan op ieder moment nog een keer gereden worden dus geef maar een gil als je brommer het weer doet
-
Bunzing road is ook nie meer wat 't ooit geweest is vroeger.............
Vroeger was alles beter
Vroeger was alles beter
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
vannacht nog even doorgeknutseld, starterkrans en uiteinde asje startmotor naar de ballen. In de begintijd van de off road Big starte ik altijd zonder deco. nu blijkt het gat van de startmotor uitgeleuterd door het wringen van die starter. Nog niet de tijd genomen om Leo zijn starter (met lagertje in het deksel) er in te zetten want dat lukt niet 1 op 1.
Deze3 winter gaan er wel stappen gezet worden om de Biggen alle 3 Miss 4) rijdend te zetten.
Volgend jaar wordt mijn motor jaar en (als de rug van Erna het toelaat) 4 weken Afrika oa Kenia en de Kilimanjaro rond (op de motor)
@ Marco, ik denk te weten waar je staat op die foto maar verder is er weinig een mooi rondje off road te rijden bij ons (denk ik toch) en anders moeten we samen eens een rondje pionieren......
futurist
Deze3 winter gaan er wel stappen gezet worden om de Biggen alle 3 Miss 4) rijdend te zetten.
Volgend jaar wordt mijn motor jaar en (als de rug van Erna het toelaat) 4 weken Afrika oa Kenia en de Kilimanjaro rond (op de motor)
@ Marco, ik denk te weten waar je staat op die foto maar verder is er weinig een mooi rondje off road te rijden bij ons (denk ik toch) en anders moeten we samen eens een rondje pionieren......
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Aprilia RSV Mille '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Op welke brommer gaan jullie dan daar naar toe en daar 4 weken op rondrijden ?futurist schreef: Volgend jaar wordt mijn motor jaar en (als de rug van Erna het toelaat) 4 weken Afrika oa Kenia en de Kilimanjaro rond (op de motor)
futurist
- Edwin
- Contacteer:
Tot onze knieën in de blub...maar door een excelente motorbeheersing lijkt alles natuurlijk makkelijk We hebben je gemist trouwensBunzing road is ook nie meer wat 't ooit geweest is vroeger.............
Assumption is the mother of all fuck ups