Hoe lang nog?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
zappa.suzuki

Vanmorgen maar eens de olie afgetapt en het bakje onder het blok los gehaald, vond ik dit in..

Afbeelding

Geen idee hoe lang ie er al in ligt want de rubberen ring in het bakje ontbrak en heb dus kennelijk nooit het bakje los gehad sinds ik deze Big heb :oops:

Ander bakje met ring er op geschroefd, nieuwe olie en filter er in gedaan..

Nu de vraag;

Hoe lang gaat dit nog goed en welke versnelling vliegt er uit als het mis gaat..
Wie het dichts bij zit wint een biertje :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ouwe Reus

K*t Zappa!
Gok gedreven tandwiel, 3e versnelling. Geen idee hoe je dat kan volhouden maar leuk is anders.
Geen zeefje ? En hebbie nog een donor/onderblok staan?
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Edwin
Contacteer:

Dat heb je er nou van, met die mislukte wheely's van jou. Ik gok op de 2e versnelling....en kan nog jaaaaaaaarrrren goed gaan.
Assumption is the mother of all fuck ups
dhc6

Heb alles liggen indien nodig.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Ik gok op vastlopende Vbak en wel aanstaande zondag want we hebben een traditie hoog te houden.

Ik ga vast op zoek naar het sleeptouw.
zappa.suzuki

Ouwe Reus schreef:K*t Zappa!
Gok gedreven tandwiel, 3e versnelling. Geen idee hoe je dat kan volhouden maar leuk is anders.
Geen zeefje ? En hebbie nog een donor/onderblok staan?
gok ook de 3e versnelling, zal mn 3e worden dan :? zeef zit er gewoon in. en heb een blok met een complete bak maar big end glijlager naar de gvd en een blok van mn gestolen Big met de 3e versnelling kapot dus hoop daar wat van te maken..
dhc6 schreef:Heb alles liggen indien nodig.

R
bedankt! hoort van me als ik wat nodig heb 8)
Edwin schreef:Dat heb je er nou van, met die mislukte wheely's van jou. Ik gok op de 2e versnelling....en kan nog jaaaaaaaarrrren goed gaan.
Kan geen wheely's en probeer t ook niet, mn lijf weigerd mee te werken, vroeger op mn cross fiets was ik er best goed in tot ik 2 x hard achter over ging.. sindsdien wil mn lijf t niet meer hebben, net als een koprol, kan ik ook niet, ga altijd over mn schouder ipv mn nek :lol: en hoop dat t nog jaren goed gaat :wink:
Leo schreef:Ik gok op vastlopende Vbak en wel aanstaande zondag want we hebben een traditie hoog te houden.

Ik ga vast op zoek naar het sleeptouw.
Bij mij blokken mist gewoon de 3e versnelling en heb je daar een extra vrij, kom zondag op de KTM, je schaamde je vorige x zo erg dat ik je liep te dolen op mn 200kg tuf terwijl jij op 110kg je best deed... dus kom nu op mn 140kg met super vering, remmen, stijf frame en wat meer bodem speling, kan je zeggen dat ik ook een lichte tuf had :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Plaats reactie