Help! Stuur uiteinde los

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Leo

Dan gaat het helaas over ( zolang ik de 22 mm stuurbeugels er nog niet bij heb )
de antrapper

Is het stuureinde nou helemaal open? want dan zou je ff de boel vol kunnen purren :mrgreen: tegen het gerammel en dan een zelfborgend stuureind erin kunnen zetten.
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
zappa.suzuki

Rammelbak schreef:Niet te snel, als Sikmans geen interesse heeft dan ben ik wel nieuwsgierig naar een plaatje van de kappen met bevestigingsbeugels (?). Mijn huidige Acerbis kappen hebben geen aluminium beugel. Heb nu al een paar keer gehad met een valpartijtje dat ze weg draaien doordat het kunstof tordeert. Mailtje met foto en prijsidee mag ook Leo.
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=han ... o&_sacat=0

ik heb deze nu http://www.ebay.nl/itm/BLACK-Universal- ... 2c9fc82541

en had deze, die zij wat groter http://www.ebay.nl/itm/White-28mm-22mm- ... 2edd023204

[niet bij deze verkopers, als je zoekt alle kleuren en maten]
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Sikmans

de antrapper schreef:Is het stuureinde nou helemaal open? want dan zou je ff de boel vol kunnen purren :mrgreen: tegen het gerammel en dan een zelfborgend stuureind erin kunnen zetten.
Ik heb het voor elkaar! Na veel gepruts met haakjes e.d. de rubbers uit het stuur kunnen peuteren. Daarna alles er weer in kunnen zetten, en het is weer als "nieuw", haha!
Bedankt voor de tips jongens!
Leo

Sikmans schreef: Bedankt voor de tips jongens!
Graag gedaan namens ons allemaal en de rekening valt ergens volgende week binnen :mrgreen:

Je hebt dus een aftermarket stuur met rubbers erin en de originele stuurdempers erop.

Na een dag zonder en volgende week weer met ben ik heel benieuwd of het nu positief of negatief werkt die trileien aan het uiteinde omdat ik er geen enkele crosser mee zie rijden en die stuiteren in mijn ogen het meest.
Sikmans

Ik ben ook benieuwd of het verschil maakt, jullie horen het uiteraard.
Wat ik wel ergens las, is dat Renthal aluminium sturen geen trileitjes nodig hebben, omdat die zelf al genoeg 'dempt'. Ik heb het dacht ik gelezen op Hesseler.
Mijn stuur is gewoon een oude van staal, misschien dat het verschil is.
futurist

Leo schreef:
Sikmans schreef: Ik heb nog een standaard stuur!
Dan ben je nog een van de weinige en zouden er hier genoeg rond moeten slingeren als je er perse een terug wilt.
Oproepje moet het doen voor je anders op Ebay.de zoeken

Mijn advies zou zijn om dat standaard stuur zsm te verliezen en een crossstuur te kopen.
Er gaat een hele nieuwe wereld voor je open dan :wink:

Voorbeeld goedkoop : klik

Succes
Ik had ook nog een stuur issue, tanx voor de tip, ik heb er ;e;en onderweg

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Sikmans

Update:

Weinig tot geen verschil met de rubbers er wel of niet in... Nu ik hem er eindelijk weer fatsoenlijk in heb zitten, laat ik het daar maar bij :D
Leo

Leo schreef:Hoi Gays,
Ik kijk nu pas goed naar de handkappen en zie dat de beugels voor op het stuur voor een 28 mm ( fatbar ) stuur zijn.
http://www.mijnalbum.nl/Album=IQ6APQSG
Mocht iemand met een fatbar interesse hebben dan kan i me mailen / PB`en , ondertussen ga ik op zoek naar 22 mm steunen want dat verkoopt makkelijker.
Setje is verkocht
Plaats reactie