Hoi Biggers,
Ik heb het allerlaatste BIG onderdeel verkocht en het zit er op voor mij hier als vaste bar gast na zo`n 15 jaar.
Kga me storten in andere fanatieke hobbies zoals kantklossen en punnikken en zal sporadisch nog eens een komen pakken int cafe.
Salut paraplu
Het waren 15 geweldige jaren
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Tja Leo, als je dramatisch wil gaan doen hier wil ik je wel een permaban geven..
Maar jammer dat je weer even zonder Big bent, gaat vast wel weer kriebelen en je kan sowieso niet zonder ons
staat je ouwe lullen brommer al bij je thuis?
Maar jammer dat je weer even zonder Big bent, gaat vast wel weer kriebelen en je kan sowieso niet zonder ons
staat je ouwe lullen brommer al bij je thuis?
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Flauwe kul of niet, we hebben allemaal graag het grollen en dollen gelezen en mee beleeft, en ik maar een paar (toch alweer ruim 7 jaren) van die 15 jaren. Ik hoop dat je nog vaak langs komt in ons café en reageert met of zonder humor op hetgeen er voorbij komt. En zoals ik zelf de laatste jaren ervaar, eens een Bigger, altijd een Bigger. De Dr Big heeft je toch ook heel wat stof voor sterke verhalen opgeleverd en je fantastische avonturen bezorgt die je altijd bij zullen blijven........Tevens kan je natuurlijk als adviseur/ blogger en i net surfer blijven. Das mode geworden in Nederland, carriere voorbij, wordt je toch gewoon adviseur van het één of ander. Jij bent dan de eerste officiele adviseur van het Dr Big Forum Nederland.
Het ga je goed en tot ziens...................
groet en met de meeste hoogachting, Cor Reijerkerk.
Het ga je goed en tot ziens...................
groet en met de meeste hoogachting, Cor Reijerkerk.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper
Ik zou het toch wel fijner vinden als men hier wat strenger in de leer wordt, al dat gespuis dat maar blijft hangen terwijl ze al
jaren geen Big meer hebben vervuilt het bestand gigantisch.
Er zijn zelfs mensen die zitten op allerlei fora, maar op hun eigen merk forum zitten ze niet. Dit is de weg naar de afgrond, met name omdat er ongelofelijk veel gelul wordt over van alles en nog wat, maar over de Big ho maar.
Zo dat wou ik ff kwijt
nb is de camping voor volgend jaar al besproken voor het Big kampeer weekend
jaren geen Big meer hebben vervuilt het bestand gigantisch.
Er zijn zelfs mensen die zitten op allerlei fora, maar op hun eigen merk forum zitten ze niet. Dit is de weg naar de afgrond, met name omdat er ongelofelijk veel gelul wordt over van alles en nog wat, maar over de Big ho maar.
Zo dat wou ik ff kwijt
nb is de camping voor volgend jaar al besproken voor het Big kampeer weekend
Big Bigger Tiger en weer Big
-
Ik dacht laat ik eens ff kijken op het noppenforum wat ik in mijn lange afwezigheid allemaal gemist heb,is het eerste wat ik zie Leo die tabee zegt?
Wat moet ik daar nou van vinden,ik ben net aan het rondkijken voor een 3e BIG en dan dit...
Het zal wel enige therapie sessie's extra gaan kosten om dit nieuws te boven te komen...
Leo het ga je goed in al je nieuwe avonturen
Wat moet ik daar nou van vinden,ik ben net aan het rondkijken voor een 3e BIG en dan dit...
Het zal wel enige therapie sessie's extra gaan kosten om dit nieuws te boven te komen...
Leo het ga je goed in al je nieuwe avonturen
GSF 600 Bandit + GSF 1200 Bandit + BMW 540I + Mini Cooper S + Omega A 1.8 LS
-
Ja dah lukt m vrij goed,
Uurtje in n modderbad spelen en dat allemaal incl, bij de rit/ vakantie prijs inbegrepen
Ware skonne rit doar !!!
Uurtje in n modderbad spelen en dat allemaal incl, bij de rit/ vakantie prijs inbegrepen
Ware skonne rit doar !!!
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
- de antrapper
Ja , en er was zelfs een sauna bij !!
Big Bigger Tiger en weer Big
Was idd slechtste timing ooit. 35 graden in een dampend bosde antrapper schreef:Ja , en er was zelfs een sauna bij !!
Drinkzakken helemaal leeg en geen eten meer dus totaal uitgeput na een uur verder.
Waren de zwaarste 30 km ooit.
En deze training was speciaal ingelast om de Zappa 6 septemberrit te voltooien...................
- Edwin
- Contacteer:
Hahaha, idd een onmogelijke situatie gecreëerd, man man man, wat zal dat een zweet hebben gekost, is er geen filmpie van? De laatste dagen heeft het wel heel veel geregend, dus waarschijnlijk veel blubber en water op de paden.
Assumption is the mother of all fuck ups