maar ik ga hier toch maar mijn ogen geloven.
Alsie binnen is kom ik hem gauw eens aanraken.

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Jup, die idd. Clubgenoten vonden dat die er op moesten, dus ja, dan moeten ze er ook maar op blijvenOuwe Reus schreef:op 6:42. Weten wij eindelijk waarom jouw BIG'getjes zijn voorzien van een krat.
Wat waren dat nou voor roze dingen aan je stuur?
Trial Skillz, langzaamaan het spul overeind houdenzappa.suzuki schreef:Had ff om een spoed cursus modder ploegen gevraagd... dan had je nog indruk kunnen maken
Haha, de pitbike was gecrasht (beide kroonplaten doorgeknapt ter hoogte van de linker voorpoot) dus ik moest een hele tijd wachten totdat ze binnen kwam. Toen het er op leek dat ze gecrasht was heb ik maar besloten om met een van de laatste motoren mee te starten. Op het filmpje kan je haar rond de 5:05 minuten langs de kant zien staan.futurist schreef:je deed het geweldig, helemaal vooraan, verder niemand te zien op de baan zo ver lag je voorop. HULDE
futurist
Yep. Weer veel vrienden gescoord met onze stofwolken.Edwin schreef: Jij nog lekker in de bossen getuft?
Tjek!Leo schreef:Hee jongons, twas gezellie vanochtend
Moeten we vaker doen.
Zie het helemaal voor mij, hahaha.Leo schreef: Yep. Weer veel vrienden gescoord met onze stofwolken.
Was er 1 modderpoel waar we vol door heen wilden springt er een MTB`er uit het bos ( hebben allemaal een deathwish met zun oordopjes in )
DIe mag nu de douche in met fiets en al.
En volgens mij was dat bruine vliegdekschip wel goed voor de plaatselijke ondersteuning.Leo schreef: Jullie nog veel gelachen om die BIGrijder met zijn bruine vliegdekschip als zadel ?