voorvork ""modulator""

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
futurist

Er is hier op het forum ooit eens van gedachten gewisseld over voorvork "modulators" oid.
Ik heb nu iets gelezen dat deze demping veranderaaars voor conventionele voorvorken het vaak best doen, zij maken het van niet zo best naar redelijk, redelijk/goed.
Nu ik zwaar heb geinvesteerd in voorvork veren zou ik het nog willen verbeteren door deze "kleppen", wie kan zich dit nog herinneren/terug vinden en wie weet wie deze dingen heeft (in Nederland)

futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Edwin
Contacteer:

Voor jou...
modifast.jpg
modifast.jpg (4.49 KiB) 474 keer bekeken

:mrgreen:

Ik weet wat je bedoelt, heb het ook gelezen, maar weet ook even niet meer hoe en waar.
Assumption is the mother of all fuck ups
Thoran

futurist schreef:Er is hier op het forum ooit eens van gedachten gewisseld over voorvork "modulators" oid.
Ik heb nu iets gelezen dat deze demping veranderaaars voor conventionele voorvorken het vaak best doen, zij maken het van niet zo best naar redelijk, redelijk/goed.
Nu ik zwaar heb geinvesteerd in voorvork veren zou ik het nog willen verbeteren door deze "kleppen", wie kan zich dit nog herinneren/terug vinden en wie weet wie deze dingen heeft (in Nederland)

futurist
Voorvork Emulator bedoel je ;)

DaBit heeft dat op een gegeven moment gedaan, ik heb zijn vork overgekocht. Ik vind hem een stuk fijner aanvoelen dan de standaard BIG vork. Bij die van mij zitten er (volgens mij) Goldvalve emulatoren in. DaBit komt hier nog wel eens op het forum, dus misschien heeft een pb'tje sturen zin
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Leo

Thoran schreef: misschien heeft een pb'tje sturen zin
Komende 2 weken geen antwoord verwachten.
Zit aan het :toost: in het zuiden van europa
Plaats reactie