Er is hier op het forum ooit eens van gedachten gewisseld over voorvork "modulators" oid.
Ik heb nu iets gelezen dat deze demping veranderaaars voor conventionele voorvorken het vaak best doen, zij maken het van niet zo best naar redelijk, redelijk/goed.
Nu ik zwaar heb geinvesteerd in voorvork veren zou ik het nog willen verbeteren door deze "kleppen", wie kan zich dit nog herinneren/terug vinden en wie weet wie deze dingen heeft (in Nederland)
futurist
voorvork ""modulator""
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Voorvork Emulator bedoel jefuturist schreef:Er is hier op het forum ooit eens van gedachten gewisseld over voorvork "modulators" oid.
Ik heb nu iets gelezen dat deze demping veranderaaars voor conventionele voorvorken het vaak best doen, zij maken het van niet zo best naar redelijk, redelijk/goed.
Nu ik zwaar heb geinvesteerd in voorvork veren zou ik het nog willen verbeteren door deze "kleppen", wie kan zich dit nog herinneren/terug vinden en wie weet wie deze dingen heeft (in Nederland)
futurist
DaBit heeft dat op een gegeven moment gedaan, ik heb zijn vork overgekocht. Ik vind hem een stuk fijner aanvoelen dan de standaard BIG vork. Bij die van mij zitten er (volgens mij) Goldvalve emulatoren in. DaBit komt hier nog wel eens op het forum, dus misschien heeft een pb'tje sturen zin
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic