case closed

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
dhc6

Heren en Ans.

Mn zoon Tom gaat binnenkort (rijbewijs !!) zn eerste brommer aanschaffen, een 1988 oranje/wit/blauwe oer Big. We gaan wel wat aan de remmen / ophanging en motor doen maar verder wordt het zn weg motor waar ie vaak mee naar Frankrijk zal komen en we plannen al wat vakanties samen, UK en Schotland om mee te beginnen. Daarvoor zoeken we:

Koffers, zij en top die bij elkaar passen,
Koffer dragers

Mocht iemand er van af willen voor een nette prijs,.....graag.

R
Laatst gewijzigd door dhc6 op za jul 25, 2015 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Ik zou graag gratis een kofferrek inbrengen.
Herkomst onbekend :lol: :lol: :lol:
Moet wel pasgemaakt worden aan de toekomstige SR41 denk ik
IMG_20150715_190834.jpg
IMG_20150715_190841.jpg
Ouwe Reus

Zou toch zweren dat ik dat rekje ook een keer aangeboden heb gekregen....door René :crazyeyes:

Maarre Leo, ben je nou nog niet klaar met opschonen van je motorhok, want DR blijven maar onderdelen tevoorschijn komen :P
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
dhc6

Dan komt deze weer terug !! Thx Leo.

Nog iemand koffers?

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
Leo

Ouwe Reus schreef:Zou toch zweren dat ik dat rekje ook een keer aangeboden heb gekregen....door René :crazyeyes:
Dat zie jij helemaal verkeerd :mrgreen:
Ouwe Reus schreef:Maarre Leo, ben je nou nog niet klaar met opschonen van je motorhok, want DR blijven maar onderdelen tevoorschijn komen :P
Nope. keb nog een tank voor een SR43 liggen die weg mag voor 25 en een witte kappenset voor de weggeef van verzendkosten en er ligt nog een zadel in Duitsland wat past bij een plastic LC4 tank. Als dat hier is ( 2 aug ) gaat het als set eerst op dit forum voor de ombouwer die eens wat anders wil en bij geen interesse hier gaat het MP op.

voorbeeld
IMG-20150508-WA0012.jpg
Leo

en de witte zijkappen zijn alweer vergeven !

Het kan soms snel gaan he.
dhc6

Koffers zijn ook in orde.

Thx JB2D

R
Plaats reactie